Luulin jo että tapoin Forumin kommentillani, mutta onhan täällä vielä Nomi, Valpas Vartiomies, paikalla kuin aimo miesi.
![]() |
![]() | |||||||
|
Luulin jo että tapoin Forumin kommentillani, mutta onhan täällä vielä Nomi, Valpas Vartiomies, paikalla kuin aimo miesi.
Tonnikalapyöryköitä ja tsatsikia.
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Aijaijai feikkikari ei oo 4pvn tajunut OT:eetaan ja laittanut itse aiheseen liittyvää tai sit on jo paastonnut tosi kauan hui hui!![]()
Mutjoo kai sitä yhen slicen taas siitä omasta pizzasta vois pian ottaa.
Ystäväni Timo söi aikanaan Itäkeskuksen Sivuraiteelta heti ensitöikseen Stadiin saavuttuamme ostamaansa pizzaa koko Sörnäisten Thunder- työviikon ajan.
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Herkkua.
On. Herkkua.
Kanankoipee täysjyväriisillä feat salaatti. 6pv jo supertylsimyskaarin OT:stä and counting.
Hieno keskustelu.
Jahas, topikkipoliisi taas vauhdissa. Topikissa jota ei edes ole itse perustanut.
"I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
-Michael Jordan-
Niih just. Darth Sidious ei ole tyytyväinen ollenkaan. Aikamoista palautetta tuli. Ylipäällikön sana painaa loppupeleissä eniten.
Special Opera.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Tällä pärjää hyvin perjantain
Helmikuun alusa viimestää selvillä. ITG: https://youtu.be/dCXTJz7GQQ4![]()
Kualjluatikkoo.
Oletko aina syönyt banaanin väärin? Katso kuvat!
Pippuripihviä paistoin itselleni. Ehkä minuutin per puoli liian pitkään pannulla. Mutta maistui medium plussanakin oikein hyvälle näin hiihdon päälle.
Porkkanoja. Ohuita ja maukkaita.
-Ajatella jos Suomi voittaa huomenna Ruotsin!!
-Kutsuisin moista ajattelijaa hupsuksi ja höppänäksi. Ei Suomella ole mitään palaa tota rosteria vastaan.
Piparin murusia.
Kivikylän lihapullia. Kiitos Rauma.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Sipsejä.
Mene ja tiedä ja minä en tiedä.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Kaikkea pashaa ihmiset syökin.