Rasseissa ja putikoissa pienissä hutikoissa.
![]() |
![]() | |||||||
|
Tänään oli tullut ilmeisesti viimeinen menneen joulun joulukortti.
Tällä kertaa viides kortti, jossa oli vanha tai muuten väärä osoite.
Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko.
- Matti Kurjensaari
Komp. Jos on vielä koko päivän matkustusoikeus hallussa niin siinähän se menee päivä rattoisasti kulkuvälineitä vaihdellessa.
Joskus kun vielä joulukortteja lähettelin, laitoin ne matkaan Englannissa joulukuun alussa. Helmikuun loppupuolella olivat perillä. Ei lukenut nimien edessä aatelisarvoa niin laittoivat postijunan kyytiin.
Eilessäpäivänä tulin junalla hiihtämästä, niin viereiselle penkkirykelmälle tuli kolmen alkoholistin ryhmä. He olivat ehkä 25-30-vuotiaita. Kaksi miestä, jotka puhuivat vain venäjää, ja yksi nainen. Heistä se nainen rupesi juttelemaan minulle. Että hienot sukset ja mikä sun horoskooppi on. Ja että älä koske viinaan, mä tiedän, mulla on vakava päihdeongelma. Sitten hän muisteli tytärtään, joka on kuulemma nyt nelivuotias ja otettu häneltä pois kaksi vuotta sitten, ja itki vähän aikaa, kunnes toinen miesystävistään lohdutti. Sitten kertoi että huomenna menee leipäjonoon. Ja että oli opiskellut liiketaloutta, mutta ei tullut selväksi että valmistuiko vai jäikö kesken. Jäin toivomaan, että hänellä alkaisi pian mennä paremmin.
In turn, I once asked Bernie just how many people worked at Brabham. "About half of them," he shot back, always the master of the one-liner.
Meille tuli kahteen eri kertaan naapurille osoitettu kortti.
Kävin kumpaisenkin välittömästi tilanteen todettuani pudottamassa oikeasta postiluukusta sisään.
Ilmeisesti postin tarkoitus on ulkoistaa jaon loppuosuus asiakkaille.
Mihin lie sitten meidän kortit menneet, se arvoitukseksi jäänee.
Tai sitten nykyään ihmiset ei enää lähetä kortteja.
Jeesus pelastaa
Eilen tehdessäni kävelylenkkiäni multa tuli taas joku kysymään, et "Onks sul röökiä?". Eipä ollut.
Kylläpä tuli onneton olo, kun en voinut auttaa. Tuntuu, että nykyään tosi usein se olen minä, jolta kysytään kessusta. En ymmärrä,
että miksi.
Toista päivää jo väsyttää niin, ettei helvetti näytöstä selvää saa.
Kuolemaksiko?
PS. En kaipaa varsinaisia vinkkejä tähän, vitun dildot.
Which Seat can I take?
Kerroin kollegalle, että 10 kilon painonnousu koostuu pääasiassa läskeistä ja huolista.
Which Seat can I take?
Minä huomasin väsymyksen olleen epksokdosnentiaalista, kun viikon verran ollut hinku syödä leipää (ei, en ole raskaana kait). SE ON SE GLUTAMAATTI`!!!
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Makaan piikkimatolla.
Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.
Aninkaisten keilahallilla Turuus. Olutta.
Keilaan myös.
Toi kuva on Tshekissä napattu. Kesä -2013. Alppu oli vähän huonossa kunnossa. Krapula oli kova. Kuski kateissa.
Voihan pahus. Olisi voinut setä-Albert olla edes hieman edustavammassa kunnossa. Tosi apean näköinen. Nyyh.
Kävin eilen Ilves-Tappara paikallispelissä voitettuani RAY:n arvonnasta 50€ lahjakortin. Se oli tosi kiva, koska en tiedä olisiko sinne muuten tullut mentyä. Ja muutenkin meni hyvin: Tappara voitti ja epävirallinen tulosveikkauskin meni oikein.![]()
Mene ja tiedä ja minä en tiedä.
Melkoinen yhteensattuma, minäkin kävin Ilves-Tappara paikallispelissä vuonna 1986, sattumaako?
No sehän tästä juuri outoa tekeekin!
Sattumaako ovat Jumalten tiet. Kubitteihin kirjoitettuja lienevät
Which Seat can I take?
Mun todennäköinen kuolinsyy on melko varmasti nauruun kuoleminen. Tiedän kyllä onneksi sen, että ketä voin sitten paratiisissa syyttää tästä.
En usko että on sattumaa. Kyll ois jo niin USKOMATON yhteensattuma, että oltaisiin yliluonnollisen puolella. Varsinkin kun tähän listään vielä oma yhteensattumani ko. ottelusta vuonna1986: Hurja sattuma, että minä taasen EN ollut sitä peliä katsomassa sen kommin 1986 kuin vuonna 2017![]()
joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.
T: Nimimerkki Jusban
On näköjään mahdollista saada futsalpallo silmään. Tuntui/tuntuu jännältä.
Oikeasti taisitkin vain saada turpaasi, koska olet ynseä taukki?
T: Nimimerkki Jjusban
Aivan, niin siinä on käynyt. Keskustelutavat somesta alkavat levitä jo ihan normaaliinkin kanssakäymiseen. "
"No en varmaan ole trolli"
"Oletpas, haista vittu, tuosta pesee"
"AIJAIJJAI!"
Tuitterista, Taneli Niinimäen tuitti:![]()
Yhtenä päivänä kuollaan, muina päivinä pelätään