Jos nyt sais vähän unta et heräis starttiin. Tai jos koodais vielä vähän.
![]() |
![]() | |||||||
|
Jos nyt sais vähän unta et heräis starttiin. Tai jos koodais vielä vähän.
Harrastuksena vaan. Tällä hetkellä koodaan pientä peliä Cocos2D/C++:lla. Javalla olen myös Androidille tehny jotain.
Tässäpä kuvakaappaus pelistä, Ubongo lautapelin inspiroima:
Liite 24568
Ei taida Vettel saada tänään lahjotusvoittoa kuten pari viikkoa sitten![]()
Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.
Mut ei mersu nyt varmastikaan enää tuo HAMia monta kierrosta aiemmin varikolle. Saa mennä ajamalla ohi jos aikoo. Tiedä sit jos onkin pari stoppia niin mahdollisuudet paranee.![]()
Bottas oli jo kuorkin kyydissä haastateltavana.
Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.
Kimi voittaa.
Tai sitten ei.
Jonkun siivestä lensi pala.
Jaahas, Vettelille tulossa sakko väärästä pysäköinnistä?
Oisko mitää linkkiä toimivaan streamiin?
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Toiselle miljunäärin vesalle on virtuaaliturviksen vauhtikin liikaa.
http://cricbox.net/sky-f1
Mulla tuo toimii hyvin, pöhkiksellä kyseli jotain kirjautumisia. Katson firefoxilla, Opera blokkaa.
Jaahas, mainostauko ja kahvin haku. Tästä tulee pitkä kisa.
Kimi parantaa sijaintiaan koko ajan - tekemättä mitään!
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Heti kun Kimin tilannetta tuulettelin, niin jäätyi turviksen lähdettyä ja Bottas spinnaili... Pentele.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
RedBullit kulkee ihan mukavasti verrattuna aika-ajovauhtiin![]()
Mitkä monsuunirenkaat Bottaksella on, kun on jäänyt Magnussenistakin valovuoden.
Kimiä ilman piippauksia, wuhuu!
Foorumin linja näemmä muuttunut kun ei voi enää edes ärräpäitä päästellä kisaketjussa vaikka ei kuskeja tai käyttäjiä haukkuisi.
Aika pallitonta ajoa kummaltakin maanmieheltä![]()
![]()
Ei näy jäljellä olevia kierroksia ku on noi pallurat ruudun päällä.