F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Harjoitus- ja aika-ajotoikkien sulkeminen on...

Äänestäjiä
33. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Tarpeellista

5 15,15%
  • Turhaa

22 66,67%
  • Ihan sama mulle

6 18,18%
Tulokset 1-35/35

Ketju: Kysely F1-toikkien sulkemisesta

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola

Kysely F1-toikkien sulkemisesta

Minnuu vähän kiinnostaisi tietää, mitä mieltä porukka noin yleisesti ottaen on harjoitus- ja aika-ajotoikkien rivakasta sulkemisesta. Joten pollia seuraa!

Sijainti
    Nollola
    Itsehän olen sitä mieltä, että kyseisten toikkien ripeä sulkeminen mahdollisesti rajoittaa ja tyrehdyttää keskustelua jonkin verran, ja se on vähän kurja juttu. Aika-ajotapahtumista keskusteleminen kisaotsakkeen alla ei ainakaan minusta tunnu kovin luontevalta.

Registered User
    Sijainti
    Täällä
    Turhaa muiden paitsi kisan osalta, koska sille aukeaa jälkitoikki. Miten se häiritsee modeaattoreita, että joku harjoitustoikki on auki? Vaikea kuvitella, että häiritsisi ainakaan rivikäyttäjiä, päinvastoin. Ehkä ne voisi sulkea vaikka viikon päästä kilpailuista, ettei joku nosta jotain kuukauden vanhaa toikkia?

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Loogisinta olisi jättää jälkipuinti ja aika-ajo/harjoitus toikki auki seuraavaan kisaviikonloppuun asti.
    I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self aware. Nature created an aspect of nature separate from itself—we are creatures that should not exist by natural law . . . We are things that labor under the illusion of having a self, a secretion of sensory, experience, and feeling—programmed with total assurance that we are each somebody, when in fact everybody is nobody.

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Laulumailla
    Mun mielestä voisi olla kisaviikonlopun asiatoikki missä olisi mahdollisuus postata koko vkl aikana asiaa. Erikseen sitten Liveseuranta missä voi laittaa hymiöt, chat-tyyliset heitot ja Kimi eläkkeelle / Valtteri on Cheekin näköinen lippis päässä - roskan.

Näin niinkuin omiin kokemuksiin nojaten putsattua noita viestejä.
    Anna mun olla se, joka naarmusi nuolee, rakastaa niin et naapurit kuulee.
    Joka pelkää eniten, huutaa koviten.

Sijainti
    Järvenpää
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Mun mielestä voisi olla kisaviikonlopun asiatoikki missä olisi mahdollisuus postata koko vkl aikana asiaa. Erikseen sitten Liveseuranta missä voi laittaa hymiöt, chat-tyyliset heitot ja Kimi eläkkeelle / Valtteri on Cheekin näköinen lippis päässä - roskan.

Näin niinkuin omiin kokemuksiin nojaten putsattua noita viestejä.
    Tää on hyvä.
    I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self aware. Nature created an aspect of nature separate from itself—we are creatures that should not exist by natural law . . . We are things that labor under the illusion of having a self, a secretion of sensory, experience, and feeling—programmed with total assurance that we are each somebody, when in fact everybody is nobody.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Tää on hyvä.
    Komppaan. Eli ei hullumpi idea.

Muutenhan koko livetoikki on hiukan sellainen kaksipiippuinen juttu. Että onko se oikeastaan mitään keskustelua loppujen lopuksi ja jos jotain keskustelun tapaista syntyy, niin se sitten hukkuu internetin syövereihin kun ketju livetilanteen päätyttyä pistetään lukkoon. Plus onko siinä joku erityinen gebardeeri, että pitää päästä postittamaan "spontaani reaktio" kun joku kuski ajaa pihalle tai kotimaan miehillä menee päin honkia tai muuta vastaavaa. Ainakin mun mielestä jonkun "VITTU!" tai "Kuski X " -sisältöisen viestin suurimmat spontaaniudet katoaa viestin kirjoittamisen ja "lähetä viesti" -napin painamisen aikana.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Sijainti
    Laulumailla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Komppaan. Eli ei hullumpi idea.

Muutenhan koko livetoikki on hiukan sellainen kaksipiippuinen juttu. Että onko se oikeastaan mitään keskustelua loppujen lopuksi ja jos jotain keskustelun tapaista syntyy, niin se sitten hukkuu internetin syövereihin kun ketju livetilanteen päätyttyä pistetään lukkoon. Plus onko siinä joku erityinen gebardeeri, että pitää päästä postittamaan "spontaani reaktio" kun joku kuski ajaa pihalle tai kotimaan miehillä menee päin honkia tai muuta vastaavaa. Ainakin mun mielestä jonkun "VITTU!" tai "Kuski X " -sisältöisen viestin suurimmat spontaaniudet katoaa viestin kirjoittamisen ja "lähetä viesti" -napin painamisen aikana.
    Suusta saattaa livetä se "vittu", mutta se on täyttä kukkupuhetta että sormet sponttaaniuttaan kirjoittaisi ko. värkin. Ja mulla on varsin nopea kymmensormijärjestelmän kirjoitusnopeus.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Mulle periaatteessa se ja sama, mutta mielestäni kisatopikki voitaisiin avata ''vasta'' pari tuntia ennen kisan alkua ja jos aika-ajosta haluaa puhua niin siihen olisi mahdollisuus hieman pidempään.
    Mene ja tiedä ja minä en tiedä.

Sijainti
    Laulumailla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Iso8 Tarkastele viestiä
    Mulle periaatteessa se ja sama, mutta mielestäni kisatopikki voitaisiin avata ''vasta'' pari tuntia ennen kisan alkua ja jos aika-ajosta haluaa puhua niin siihen olisi mahdollisuus hieman pidempään.
    Tuo minun malli toimisi tämänkin suhteen. Mutta tämän hetken linjauksen mukaan aika-ajoista voi jatkaa kisatoikissa.

Tämähän voisi pollata, halutaanko Asiatoikki koko kisavkl:n ajaksi ?

Sijainti
    Nollola
    Mummiälest tulisi tähdätä siihen, että keskusteluun nimenomaan kannustetaan eikä sitä yritetä keinotekoisesti rajoittaa hajauttamalla/tyrehdyttämällä/arvottamalla kommentteja liikaa. Kyllä maailmaan tekstiä mahtuu! Räikeimmät rimanalitukset ja törkeydet saa ja pitää tietenkin siivota pois, mutta se puoli täällä on aina toiminut varsin hyvin.

En tiedä, onko sekään nyt niin mielekästä, että asiapuolelle kirjoittaessa pitää hikikarpalo otsalla pohtia, onko kommentti nyt varmasti riittävän asiapitoinen ja varmasti menossa oikeaan osastoon. Tuli mieleen tämä Antsan silmätikukseen ottama Cheek-kommentti, joka olisi ollut aivan ok vapaalla ja ilmeisesti liveseurannassakin, mutta nyt sai paheksuntaa osakseen. Ei kyseinen viesti ainakaan minua häirinnyt yhtään.

Olen muuten joskus käynyt kurkkaamassa potkis- ja lätkäpalstojen ottelukeskusteluja, ja niihin tuntuvat mahtuvan niin primitiiviset parahdukset kuin vähän enemmän mietityt asiakommentitkin.

Registered User Kenda's Avatar
    Sijainti
    Kujalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    En tiedä, onko sekään nyt niin mielekästä, että asiapuolelle kirjoittaessa pitää hikikarpalo otsalla pohtia, onko kommentti nyt varmasti riittävän asiapitoinen ja varmasti menossa oikeaan osastoon.
    Sama kävi itselläkin mielessä. Missä menee sitten se raja asiallisen kommentin ja "spontaanin heiton" välillä, ja miten se määritellään?
    Viestiä on viimeksi muokannut Kenda; 19.04.2017 09:34.

Sijainti
    Laulumailla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Kenda Tarkastele viestiä
    Sama kävi itselläkin mielessä. Missä menee sitten se raja asiallisen kommentin ja "spontaanin heiton" välillä, ja miten se määritellään?
    No sitähän tämä on. Privaan ja Report postina tulee vinkumista miksi tuo saa haukkua Alonsoa Kulmakarvaksi, mutta minä en saa sanoa Kvjatia ryssäksi / Hamiltonia hiekkaneekeriksi? Jos kaikki pystyisi asialliseen viestintään ilman sitä suurtakaan tietoplajäystä, niin mitään ongelmaa ei olisi. Mutta kun osa on liikkeellä pelkästään provoamassa tai "spontaanisti" kirjoittamassa vittu, kusi, paska jossakin muodossa, niin on tässä hommaa. Moderoin 20-30 viestiä vkl aikana, jotka ihan kotikasvatuksella hävettäisi äitiä.

Jää(telö)mies Rogue's Avatar
    Sijainti
    Banned
    Mielestäni tuon livekeskustelun voisi hoitaa esimerkiksi Discordilla.
    Tällöin ei tarvitsisi lukita ketjuja, eikä välttämättä edes moderoida keskustelua, vaan live voisi Discordissa olla vaikka aiempaa vapaampaa aivopieruilua.

Ja miksi pitää olla monta ketjua yhtä osakilpailua varten?

Voisihan ne olla jaettu vaikka näin?

Ennakot, Harjoitukset, Aika-ajot [KETJU 1]
    Discordissa liveläpät [EI KETJUA]
    Jälkianalyysi kilpailusta [KETJU 2]

Discordia käytän toisessa yhteydessä ja siellä keskustelu on aktiivista, eikä "pieniiin" kauneusvirheisiin puututa, joten eipä niitä siellä juuri esiinnykkään.
    Ja ei, mitään erillistä appia ei tarvitse ladata, toimii ihan selaimessakin.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Mummiälest tulisi tähdätä siihen, että keskusteluun nimenomaan kannustetaan eikä sitä yritetä keinotekoisesti rajoittaa hajauttamalla/tyrehdyttämällä/arvottamalla kommentteja liikaa. Kyllä maailmaan tekstiä mahtuu! Räikeimmät rimanalitukset ja törkeydet saa ja pitää tietenkin siivota pois, mutta se puoli täällä on aina toiminut varsin hyvin.

En tiedä, onko sekään nyt niin mielekästä, että asiapuolelle kirjoittaessa pitää hikikarpalo otsalla pohtia, onko kommentti nyt varmasti riittävän asiapitoinen ja varmasti menossa oikeaan osastoon. Tuli mieleen tämä Antsan silmätikukseen ottama Cheek-kommentti, joka olisi ollut aivan ok vapaalla ja ilmeisesti liveseurannassakin, mutta nyt sai paheksuntaa osakseen. Ei kyseinen viesti ainakaan minua häirinnyt yhtään.

Olen muuten joskus käynyt kurkkaamassa potkis- ja lätkäpalstojen ottelukeskusteluja, ja niihin tuntuvat mahtuvan niin primitiiviset parahdukset kuin vähän enemmän mietityt asiakommentitkin.
    Zoe presidentiksi!
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Registered User Ernst Stavro Blofeld's Avatar
    Sijainti
    Canned
    Suusta saattaa livetä se "vittu", mutta se on täyttä kukkupuhetta että sormet sponttaaniuttaan kirjoittaisi ko. värkin. Ja mulla on varsin nopea kymmensormijärjestelmän kirjoitusnopeus.
    Kaikki varmasti ymmärtävät sen, etteivät kirjoitetut reaktiot ole "spontaaneja" sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eiköhän näiden heittojen tarkoitus ole kuvastaa sen hetkisiä tuntemuksia - oli ne sitten positiivisia ilonhuudahduksen omaisia tai harmituksesta johtuvia ärräpäitä tai muita vastaavia. Jossain määrin sama kuin katselisit kisaa kavereidesi kanssa sohvalla, ja ne spontaanit heitot - joskus jopa voimasanat - kuvaavat niitä tunteita mitä päässäsi liikkuu kun radalla sattuu ja tapahtuu.

Suurimmat asiattomuudet varmasti kannattaa siivota eikä ketään pidä haukkua. Nämä kirjoitetut spontaaniudet kuuluvat live-topiciin kuin nenä päähän, ja näin ollen tuota Roguen ehdottamaa discordin käyttöä kannattaisi ehkä jopa harkita ennen ajatuksen todennäköistä tyrmäämistä

Discord näet eittämättä helpottaisi sitä live-topicien moderointiakin - ehkä jopa eliminoisi tämän kokonaan - ei tarvitse siis haukkana vahtia topicia, vaan moderaattorikin voisi hieman vapaammin keskittyä kisankin seuraamiseen.

Lähestykää asiaa vaikkapa testin kautta: discord käyttöön Venäjän kisaan ja sitten polli pystyyn kumpi tapa on parempi. A/B testi kertoo käyttäjien mielipiteen. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta discord on varmasti vähintään testin arvoinen ehdotus. Mainio ajatus Roguelta IMHO!
    Viestiä on viimeksi muokannut Ernst Stavro Blofeld; 20.04.2017 06:26. Syy: lisäys
    There is no substitute.

Sijainti
    Canned

Olen tästä aivan samaa mieltä! Hyvin sanottu siellä jossain!
    There is no substitute.

Sijainti
    Laulumailla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Rogue Tarkastele viestiä
    Mielestäni tuon livekeskustelun voisi hoitaa esimerkiksi Discordilla.
    Tällöin ei tarvitsisi lukita ketjuja, eikä välttämättä edes moderoida keskustelua, vaan live voisi Discordissa olla vaikka aiempaa vapaampaa aivopieruilua.
    Ja kuitenkin on ollut mahdollisuus Vapaan liveseurannassa vapaampaan aivopieruiluun, mutta kun osa haluaa välttämättä provoilla Asiapuolella. Näin se vaan on. Toikkia ei Vapaalla suljeta koskaan, mutta tehdään jatko-osa kun 5000 viestiä on täynnä. Ei vaan tunnu kelpaavan.

Mulle sopii livevinkuminen ihan millä alustalla tahansa. Itseä kiinnostaa myös se asiapohdinta ajamisesta ja autoista. Siksi tuo Asiapuoli on olemassa ja F1-vapaa ja Vapaa mouhuamiselle.

Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ernst Stavro Blofeld Tarkastele viestiä
    Kaikki varmasti ymmärtävät sen, etteivät kirjoitetut reaktiot ole "spontaaneja" sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eiköhän näiden heittojen tarkoitus ole kuvastaa sen hetkisiä tuntemuksia - oli ne sitten positiivisia ilonhuudahduksen omaisia tai harmituksesta johtuvia ärräpäitä tai muita vastaavia. Jossain määrin sama kuin katselisit kisaa kavereidesi kanssa sohvalla, ja ne spontaanit heitot - joskus jopa voimasanat - kuvaavat niitä tunteita mitä päässäsi liikkuu kun radalla sattuu ja tapahtuu.
    Näinhän se on.

Minua vähän ihmetyttää moderaattorien tässäkin keskustelussa osoittama nuiva asenne livekommentointia (ja sen luonnetta ja tarpeellisuutta) kohtaan.

Välimallin jätkä Vilperi's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Minua vähän ihmetyttää moderaattorien tässäkin keskustelussa osoittama nuiva asenne livekommentointia (ja sen luonnetta ja tarpeellisuutta) kohtaan.
    Tämä on kyllä totta sikälikin kun kyseiset toikit kerää useamman sata kommenttia per kisa. Eikö sitä helpoimmalla pääsisi jos vain soveltaisi tohon liveseurantaan löyhempää seulaa kuin muuhun asiakeskusteluun? Esim. vastaavaa kuin vapaan liveseurantaan? Se kun on semmoinen toikki, että ei sitä kukaan kisan päättymisen jälkeen edes lue.
    "You must always believe you will become the best, but you must never believe you have done so."
    -Juan Manuel Fangio

Sijainti
    Canned
    Näinhän se on.

Näin se menee kun asiat nähdään yksisilmäisesti ja siitä pidetään kiinni mikä on aina ollut - ja tulee aina olemaan. Vielä on olemassa ihmisiä joiden mielestä maapallo on edelleen litteä

Ehkäpä pitää vaan luoda oma serveri discordiin (helppoa näyttäisi olevan) ja pistää kisan ajaksi livekommentointi pystyyn ja katsoa miten se menee. Eihän sinne kenenkään ole pakko tulla jos siltä tuntuu?

Voisin ottaa tästä itselleni pikku pallon Venäjän kisaa silmällä pitäen. Stay tuned

Edit: tuolla http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=43344 voi ilmaista mielipiteensä Discordin käyttämisen suhteen.
    Viestiä on viimeksi muokannut Ernst Stavro Blofeld; 20.04.2017 12:08. Syy: lisäys
    There is no substitute.

Sijainti
    Laulumailla
    Näinhän se on.

Tule kokeilemaan. Helppo arvioida toisten tekemisiä, kun ei ole kokonaiskuvaa millaisia ihmisiä tänne kirjoittaa ja millä motiivilla.

Jos liveseurannanta siirtyy jonnekin muualle ja Asiakeskustelu pyhittyy asiakeskusteluun heitän lakin ilmaan ja huudan Forza Alonso.

. burb's Avatar
    Moden homma on välillä työlästä, sitä ei kiistä kukaan. Varsinkaan sellainen joka sitä on joskus tehnyt.
    Mutta onko se nyt sitten täysin poissuljettu vaihtoehto, että vähän löysäisi pipoa livetoikissa, ja antaisi nyt edes muutaman hetken pidempään olla niiden harkka- ja aika-ajotoikkien auki? Siis kun näitä asioita on useampi nimimerkki ehdottanut...

Custom User markoj's Avatar
    Livetoikki perusttiin muistaakseni siksi, kun moniä ärsytti selata kisatoikista kymmeniä sivuja korkeintaan kolmesanaisia live-kommentteja. Pitäisin edelleen livekommentoinnin erillään muista.

Registered User
    Sijainti
    Täällä
    Itse moderaattorina #toisaalla toiminneena pystyn kyllä sanomaan, että työtähän siinä on. Mutta jos täällä on pipo liian tiukalla, niin kohta poppoo keskustelee jossain muualla kuin F1-Forumilla. Mielestäni yhdenkään moderaattorin ei ole aiheellista valittaa tehtävästään. Tietääkseni ne hommat ovat täälläkin ihan vapaaehtoismeiningillä. Ja itsehän niihin on mukaan lähtenyt. Jos on työläämpää ja veetumaisempaa kuin kuvitteli, niin voihan ne lopettaakkin.

Sijainti
    Laulumailla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Masza Tarkastele viestiä
    Itse moderaattorina #toisaalla toiminneena pystyn kyllä sanomaan, että työtähän siinä on. Mutta jos täällä on pipo liian tiukalla, niin kohta poppoo keskustelee jossain muualla kuin F1-Forumilla. Mielestäni yhdenkään moderaattorin ei ole aiheellista valittaa tehtävästään. Tietääkseni ne hommat ovat täälläkin ihan vapaaehtoismeiningillä. Ja itsehän niihin on mukaan lähtenyt. Jos on työläämpää ja veetumaisempaa kuin kuvitteli, niin voihan ne lopettaakkin.
    Okei, oliko sulla tuohon aiheeseen jotain? Olet nimittäin itse yksi ahkerimmista toisten postauksista Report post-napin painajista. Vähän ristiriitaisia viestejä tulee sulta nyt.

Sijainti
    Järvenpää
    Okei, oliko sulla tuohon aiheeseen jotain? Olet nimittäin itse yksi ahkerimmista toisten postauksista Report post-napin painajista. Vähän ristiriitaisia viestejä tulee sulta nyt.
    Anteeksi, mutta minun mielestä se miten monta kertaa joku käyttää Report Post toimintoa ei kuulu muille kuin teille moderaattoreille.

Sijainti
    Nollola
    Anteeksi, mutta minun mielestä se miten monta kertaa joku käyttää Report Post toimintoa ei kuulu muille kuin teille moderaattoreille.
    Vahva komppaus tälle.

Sijainti
    Laulumailla
    Ai kun moderaattori suolataan hemmon taholta, jonka oma toiminta on hyvin ristiriitaista, niin saa kai sitä itseään puolustaa? Voisin kertoa varsin naurettavan esimerkin viime livetoikista, mihin tämä puuttui.

Eipä mulla ole tähän toikkiin muuta sanottavaa, kun näköjään menee ihan ajojahdiksi. Kysykää muilta moderaattoreilta mielipidettä miten toikkien kanssa tulisi tehdä.

Trackman WebSlave's Avatar
    Ketjujen nopean sulkemisen takana lienee alunperin ollut se, ettei samaa keskustelua käytäisi monessa ketjussa yht'aikaa. Mutta nykyisin se estää myös eri keskustelun käymisen ja toisaalta aiheuttaa otsikon vastaista keskustelua kulloinkin auki olevassa ketjussa. Tämä ei ole toimiva systeemi.

Jos tavoite on se, että kisaviikonloppua koskevaa keskustelua käydään vain yhdessä ketjussa kerrallaan, niin järkevämpää on olla vain yksi ketju koko viikonlopulle.

Liveseuranta kuitenkin erikseen. Jos liveseurannassa halutaan "pipoa" löysennettävän, niin se ketju ei silloin enää kuulu F1-asiapuolelle. Ymmärrän toki, että liveseurannan löytäminen F1-Vapaan puolelta on joillekin vaivalloista, mutta tätä voi (muistaakseni) helpottaa perustamalla se ensin asiapuolelle ja siirtämällä samantien F1-vapaalle, jolloin asiapuolelle jää ohjaava linkki.

Tai voi sen linkin copypasteta suoraan kisaviikonloppuketjuun, joka on syytä sulkea kisan ajaksi (koska joku kuitenkin liveseuraisi sen puolella). Jälkihöyryt sitten taas viikonloppuketjuun, mutta liveseurantaa ei ole mielekästä sulkea välittömästi kisan jälkeen, vaan vasta jonkin ajan kuluttua kisan päättymisestä.

Omalta osaltani keskustelun vapauttaminen tai siirtäminen toiselle alustalle todennäköisesti lopettaisi koko liveseurannan lukemisen. Siihen kirjoittelunhan olen käytännössä lopettanut jo nyt.
    Viestiä on viimeksi muokannut WebSlave; 20.04.2017 20:53.
    --
    "I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve."

Registered User
    Yksi ketju koko viikonlopulle ja kisan ajaksi tuo ketju lukkoon ja liveketju pystyyn, niin kuin on jo ehdotettukin.. Simppeliä ja toimivaa. Aina ihmetellyt mikä tarve täällä on pätkiä viikonloppu kymmeneen eri topiciin.

Registered User
    Sijainti
    Täällä
    Ai kun moderaattori suolataan hemmon taholta, jonka oma toiminta on hyvin ristiriitaista, niin saa kai sitä itseään puolustaa? Voisin kertoa varsin naurettavan esimerkin viime livetoikista, mihin tämä puuttui.
    Ei tässä ketään suolattu, vaan kerroin yleisen mielipiteeni modeeraattorin hommista. En ole myöskään puuttunut sen naurettavimpiin asioihin kuin yksikään moderaattoreistakaan. Enkä ole käyttänyt report postiakaan kovinkaan paljoa viime aikoina. Muistan raportoineeni Bullerosta (pilkkaviittaus Boullieriin), mutta eikös nämä tällaiset nimitykset olleetkin kiellettyjä asiapuolella?

Ei mielestäni myöskään osoita kovinkaan ammattimaista otetta moderaattorilta huudella asioista, jotka eivät kuulu muille käyttäjille. Ennemminkin tulisi olla tyytyväinen, jos joku haluaa teitä auttaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Masza; 20.04.2017 22:37.

Sijainti
    Laulumailla
    Ei tässä ketään suolattu, vaan kerroin yleisen mielipiteeni modeeraattorin hommista. En ole myöskään puuttunut sen naurettavimpiin asioihin kuin yksikään moderaattoreistakaan. Enkä ole käyttänyt report postiakaan kovinkaan paljoa viime aikoina. Muistan raportoineeni Bullerosta (pilkkaviittaus Boullieriin), mutta eikös nämä tällaiset nimitykset olleetkin kiellettyjä asiapuolella?

Ei mielestäni myöskään osoita kovinkaan ammattimaista otetta moderaattorilta huudella asioista, jotka eivät kuulu muille käyttäjille. Ennemminkin tulisi olla tyytyväinen, jos joku haluaa teitä auttaa.
    Valikoiva muisti. Muistutanko privalla?

Registered User
    Sijainti
    Täällä
    Tällä viestillä viitattiin yleisesti palstan moderointiin, ei kenenkään tiettyyn käyttäjään, jos se jäi jollekin epäselväksi.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    En tiedä muista modeista, mutta edelliskisan jälkilöylyjen en sulkenut.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email