F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 14 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121314
Tulokset 521-537/537

Ketju: Taloyhtiöiden ja naapurustojen tapahtumien ja sattumuksien jatko-osa

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Ei helvata.
    Muutaman naapuri käy aivan kuumana kun taloyhtiön leikkipuistoon käy kissat paskomassa.
    Hiekkalaatikkoon on hommattu suojaverkko ja puistoon levitetty kissankarkoitetta, mutta se ei näemmä auttanut.
    Nyt ne saatana taliaivot, muutamat naapurit käy kuumana kuin hellankoukku, miksi hallitus ei saa asiaa loppumaan. Yhdellekin naiselle vastasin, että ampua niitä ei voi ja muuta varmaa keinoa estämiseen ei ole. Vastaus ei kelvannut vaan äsken miehensä tuli raivoamaan samasta asiasta ovelle.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Senior Member PuoliPöhkö's Avatar
    Sijainti
    suom. "sijainti" toim.huom.
    Onneksi olkoon, olet päässyt rivitaloyhtiön hallitustyön normiytimeen

Pyytäkää isännöitsijää selvittelemään keinoja.

Siten voit sanoa seuraavalle pimpottelijalle, että hallitus on antanut tämän jo isännöitsijälle selvitettäväksi ja tehtäväksi. Selvitystyö on siis käynnissä.
    Ja että toimivia ehdotuksia otetaan toki vastaan, jos sellaisia on valittajalla esittää.

Senior Member AJ's Avatar
    Sijainti
    Toinen Maailma
    Äsken kuulosti siltä kuin joku seinänaapuri olisi hakannut naulaa kiviseinään.
    Jeesus pelastaa

Sijainti
    Semminki
    Tokihan valittajalla konsti oli tarjolla. Eläinsuojeluyhdistys tuo loukun pihalle ja palauttaa kissan omistajalleen. Saadaan aikaan ikiliikkuja kun vievät katit omistajilleen joka päivä.

Arschloch jjv's Avatar
    Vaihtakaa hiekkalaatikon irtohiekka betoniin. Hiekkaa sekin on, pitää vaan leikkiä vähän urbaanimmin.

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    Nauttinut koko päivän kun on ympäristössä ollut ihan hiljaista ja kaunis ja lämmin päivä. Paljon ole muuta kuulunut kuin lintujen laulua ja tuulen huminaa. Nyt sitten on näemmä naapurustossa kotiuduttu töistä, yks huudattaa jossakin kauempana auton moottoria ja toinen vähän lähempänä moottoripyörää. Kaipa kohta joku jossain lähistöllä alkaa taas huudattaa moottorisahaa.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Virtanen Tarkastele viestiä
    Nauttinut koko päivän kun on ympäristössä ollut ihan hiljaista ja kaunis ja lämmin päivä. Paljon ole muuta kuulunut kuin lintujen laulua ja tuulen huminaa. Nyt sitten on näemmä naapurustossa kotiuduttu töistä, yks huudattaa jossakin kauempana auton moottoria ja toinen vähän lähempänä moottoripyörää. Kaipa kohta joku jossain lähistöllä alkaa taas huudattaa moottorisahaa.
    No voi perkele. Sieltähän se jo tuli.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Senior Member Lunssila's Avatar
    Työn äänistä ahdistuvat voivat mennä itseensä.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Oli Etelä-Kuopion vesiosuuskunnalla melkein 2 vrk vedet poikki. Eilen hain 10 litran kannuun vettä kaffetta varten. Mietiskelin, että mitenhän naapurit tuossa pärjää. Ei ole kuulunut aiheesta sen enempää ja olin eilen menossa lähilampeen pesulle fribailun jälkeen.

Tänään sitten muistin että olen ainoa, jolla ei ole omaa kaivoa lähes kilsan säteellä.
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

Sijainti
    Semminki
    Ainoa kisan säteellä kaivotta. Eli kahdella muulla on kaivo.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Fagerholm Tarkastele viestiä
    Ainoa kisan säteellä kaivotta. Eli kahdella muulla on kaivo.
    Rupesi niin kiinnostamaan, että piti oikein laskea Googlen karttakuvasta. Laskin 12 taloa ja kahdessa olisi E-K VOKin liittymä, muissa kaivo.
    Nyt täytyy kuunnella, mennä ja huudella, päivät on toisissaan kii. Kärsiä, kaivata, taas muita vaivata, kadota jäljettömiin
    Tie tuttu kulkea, on tämä julkea, taas pääsin päähänsä sen. Vaihtuvat talot ja autiot salot, mä kadotin rakkauden.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Talking

Mikä kisa, Fägis?

Sijainti
    Semminki
    Vitum Huawei.

Sijainti
    Semminki
    Just.

Registered User Hartsa76's Avatar
    Nyt on joku älykääpiö keksinyt hauskan harrastuksen itselleen, koska polkupyörästäni on lyhyen ajan sisällä pöllitty jo kaksi venttiilinhattua ja kertaalleen takarenkaasta on päästetty ilmat pihalle.

Syyllinen asuu varmuudella samassa kerrostalossa jossa itse asun, koska polkupyörävarastoon jossa polkupyörääni säilytän ei pääse ilman avainta ja avain polkupyörävarastoon löytyy ainoastaan talon asukkailta.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Savolaista huumoria?

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Nyt on joku älykääpiö keksinyt hauskan harrastuksen itselleen, koska polkupyörästäni on lyhyen ajan sisällä pöllitty jo kaksi venttiilinhattua ja kertaalleen takarenkaasta on päästetty ilmat pihalle.

Syyllinen asuu varmuudella samassa kerrostalossa jossa itse asun, koska polkupyörävarastoon jossa polkupyörääni säilytän ei pääse ilman avainta ja avain polkupyörävarastoon löytyy ainoastaan talon asukkailta.
    Tää on jännittävin episodi sitten sen lähikaupan rempan.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö