F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 3 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112 ViimeisinViimeisin
Tulokset 81-120/470

Ketju: Erinäisiä kysymyksiä sisältävä toikki II

Registered User
    En. Otan nykyään joka vuosi jopa influenssarokotteen.

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Tunnetteko yhtään rokotevastaista hlöä? Tai oletteko itse ns. "sellainen"?
    Tunnen yhden. Lastensa kannalta toivoisin, että hurahtaisi johonkin toiseen uskontoon.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    En ota kausipiikkejä itseeni.
    Piparista ei päivääkään

Örfil
    Guest
    Lainaa Alunperin kirjoittanut burb Tarkastele viestiä
    Tunnetteko yhtään rokotevastaista hlöä? Tai oletteko itse ns. "sellainen"?
    En lainkaan. Luotan lääketieteeseen kuin Massa Williamsiin.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Kysymykseni on suunnattu lähinnä forumin kokeneemmille kirvesmiehille, mutta vastauksien konsensus voinee kiinnostaa lisäkseni esimerkiksi sellaisia forumin nimimerkkejä kuin Dominic, Oldez ja Jacques.

Eli kysymykseni kuuluukin, menevätkö naiset synnytyksen jälkeen sekaisin kuin Haminan kaupunki ihan lopullisesti vai ainoastaan joksikin tietyksi määräajaksi?
    Viestiä on viimeksi muokannut Fagerholm; 18.08.2017 21:21.

Sijainti
    Semminki
    [ ] Lopullisesti
    [ ] Määräajaksi
    Kuinka pitkäksi?____kk
    [ ] Osallistun vain arvontaan
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

"Se on juurikin näin" mustakaari's Avatar
    Sijainti
    Rysälä
    Menevät ne.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Nyt kyllä riippuu yksilöstä. Omalla kohdalla ei mennyt.
    Piparista ei päivääkään

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Fagerholm Tarkastele viestiä
    Kysymykseni on suunnattu lähinnä forumin kokeneemmille kirvesmiehille, mutta vastauksien konsensus voinee kiinnostaa lisäkseni esimerkiksi sellaisia forumin nimimerkkejä kuin Dominic, Oldez ja Jacques.

Eli kysymykseni kuuluukin, menevätkö naiset synnytyksen jälkeen sekaisin kuin Haminan kaupunki ihan lopullisesti vai ainoastaan joksikin tietyksi määräajaksi?
    Kiitos kysymästä.

Eivät ne yleensä. Onhan siinä kovin kaikenlaista "pähinää", itse kullakin. Mutta noin, ei itse synnyttäneenä, kannattaa katsella sitä siiippaa sillä silmällä, kuinka se jaksaa. Ettei siis ole aivan väsynyt ja apea koko ajan. Se synnytyksen jälkeinen masennus kun ei ole kuitenkaan mikään vitsi. Että tukea ja ymmärrystä yleensä tarvitaan. Ja tarpeen vaatiessa ulkopuolisen tuen hakemista.
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Örfil
    Guest
    Millä tavalla"sekaisin"?

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Fagerholm voinee mitata tilannetta junioreiden väliltä ja tehdä johtopäätöksiä.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Örfil Tarkastele viestiä
    Millä tavalla"sekaisin"?
    Esimerkiksi siten, että jos töistä tullessa hymyilet, olet käynyt vieraissa.

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut tmoi Tarkastele viestiä
    Kiitos kysymästä.

Eivät ne yleensä. Onhan siinä kovin kaikenlaista "pähinää", itse kullakin. Mutta noin, ei itse synnyttäneenä, kannattaa katsella sitä siiippaa sillä silmällä, kuinka se jaksaa. Ettei siis ole aivan väsynyt ja apea koko ajan. Se synnytyksen jälkeinen masennus kun ei ole kuitenkaan mikään vitsi. Että tukea ja ymmärrystä yleensä tarvitaan. Ja tarpeen vaatiessa ulkopuolisen tuen hakemista.
    Äijä vastas tosissaan! Ja ihan asiaa.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Äijä vastas tosissaan! Ja ihan asiaa.
    Ainahan minä.

Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Albert Haidis
    Onhan synnytyksen jälkeen koko hormonitasapainokin ihan päin helvettiä.

Olen nähnyt tapauksen (tuli meille) että hänen miehensä yrittää tappaa hänet ja lapsen yms. Hyvin jaksoi mies. Tai en tiedä miten hyvin, mutta jaksoi ja sai apua vaimolleen.

Hangon aikoja ne. Mutta on aika tylyä nähdä ihminen ihan täysin sekaisin ilman mitään järjen häivää.
    Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.

Sijainti
    Rysälä
    Antsan tapaus toi mieleeni toisen vastaavan. Voi ne mennä "sekaisin" tai oikeasti sekaisin. Jos isä on oikeasti läsnä ja hereillä, niin hyvin se menee. Ajoissa pitää hakea apua, jos oikea tarve on. Toisenlainen sekaisinolo paranee rakkaudella. Tai sitten ei. Sen parempaa neuvoa en osaa antaa.

Luonnollisesti. Balthazar's Avatar
    Sijainti
    Boogie Street
    En varmaankaan ole paras ihminen antamaan parisuhde- tai edes lastenkasvatusneuvoja, mut naisiahan ei voi mies koskaan kuunnella tai ymmärtää liikaa. Joskus kannattaa vain olla kuuntelevinaan tai ymmärtävinään - joskaan ei missään nimessä liian läpinäkyvästi! Mut toki kannattaa pitää itsensä myös miehenä, ei ne naiset muuta odotakaan. Ja usein ihan pienten lasten kanssa eläminen on jo fysiologisestikin raskasta, varsinkin naisille. Ottakaa siis miehet koppi eli vastuu vauvasta itsellenne niin usein kuin mahdollista.

Sori nyt vielä kun sivuutin epähuomiossa homot ja muunsukupuoliset.
    Viestiä on viimeksi muokannut Balthazar; 18.08.2017 22:07.
    En ole juuri nyt paikalla.

Örfil
    Guest
    Kappas, on vähän pulmandeerusta Fagerholmilla. Ei vastaavaa ole kohdalle osunut (synnytyksiin ja sen lähiaikoihin liittyen), mutta kuin balttista kompaten, kovasti omaa panosta myös peliin ihan arkipäiväisissä asioissa, niin hyvä tulee. Poikaporukoiden menot kannattaa jättää suosiolla hetkeksi ja vaimoa halailla muutama extra kerta päivässä. Ne on rahaa suoraan pankkiin.

En tiedä osuiko vastaus nyt oikeaan kysymykseen lain, mutta vastuu on lukijalla.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Kun nyt tuli niin hyviä vastauksia, niin pitäisiköhän minunkin avata sanainen arkkuni...

Jep, lasten parit ensimmäiset vuodet ovat tutkitusti parisuhteen kannalta haastavia. Aikaa ei ole ja unirytmi voi mennä sekaisin ja muutenkin pitää olla jatkuvasti läsnä. Tässä vaiheessa on hyvä huomioida puolisonsa voimavarat sekä perheen ulkopuolinen sosiaalinen elämä. Näillä on iso merkitys koko perheen hyvinvointiin. Oletuksena pidän, että on mies miten paljon tahansa pienten lastensa kanssa ja antaa puolisolleen omaa vapaa-aikaa (jopa pari tuntia vapaata hengailua kodin ulkopuolella tms.) niin silti nainen on enemmän sidoksissa tilanteeseen - varsinkin henkisesti. Tässä tilanteessa varmaan hyvin usein pienten asioiden merkitys korostuu, joten skarppina saa olla ja muistaa kokonaisuus. Mielellään usein pieniä hyviä huomioita
    Piparista ei päivääkään

Sijainti
    Rysälä
    Sedät asialla Aika hyvä paketti on nytkyllä.

nimimerkkien jahtaaja
    Sijainti
    täällä
    Esimerkiksi siten, että jos töistä tullessa hymyilet, olet käynyt vieraissa.
    Sun pitää opetella olemaan hymyilemättä kun olet käynyt vieraissa.
    Saas nähdä tuleeko tästäkin kommentista bannia.

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut jps Tarkastele viestiä
    Sun pitää opetella olemaan hymyilemättä kun olet käynyt vieraissa.
    No se ois tietysti se helpoin.

Örfil
    Guest
    Lainaa Alunperin kirjoittanut mustakaari Tarkastele viestiä
    Sedät asialla Aika hyvä paketti on nytkyllä.
    Kopioin oma vastaukseni suoraan Anna-lehdestä.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Tähän on varmaan turha todeta, että kiitän kahta kovemmin Jeesusta ja Allahia ja Cthulhua siitä, etten ole lapsi-ihmisiä lain.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

. burb's Avatar
    Tähän on varmaan turha todeta, että kiitän kahta kovemmin Jeesusta ja Allahia ja Cthulhua siitä, etten ole lapsi-ihmisiä lain.

. burb's Avatar
    Äh, Alppu ehti ekana.

Örfil
    Guest
    Semmoinen filosofinen ongelma joskus pyörinyt mielessä, että vihasikohan Albert lapsena itseään, koska oli lapsi?

Tuliko esim. vessasta ulos silmä mustana, koska oma peilikuva vitutti? "Saatanan vauva, kasva jo aikuiseksi - *muks*"

Sijainti
    Korviesi välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Örfil Tarkastele viestiä
    Semmoinen filosofinen ongelma joskus pyörinyt mielessä, että vihasikohan Albert lapsena itseään, koska oli lapsi?
    En varsinaisesti vihannut mutta muistan kyllä ajatelleeni usein, että olenpa rasittava hölmö natiainen.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Olen elänyt käytännössä koko ikäni lasten läheisyydessä.
    Piparista ei päivääkään

Örfil
    Guest
    On nykyään ihan hyvä, että ihmiskunta ei lisäänny jokaisen yksilönsä voimin. Tarkoitan tällä sitä, että palluraisemme kantokyky alkaa olla jo ylitetty pahemman kerran tunnetuin seurauksin.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Mä sulle palluraisen näytän.

Örfil
    Guest
    Ja mä annan taas saman vinkin: Hädensa!

★ El Muerto ★ Captain Howdy's Avatar
    Sijainti
    † † †
    Onko saksalaisen TV-rikossarjan Der Alte italialainen versio nimeltään Al Dente?
    ★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Stand Up! - tv-sarjaa vilkuilleet (Zoe nyt taisi olla ainakin yksi, oliko Alppukin?). Ois kysymys teille. (lue: nimi hukassa)

1. kaudella joku koomikko selitti siitä mm. kuinka oli Raumalla keikalla (juttu meni jotenkin niin et eturivissä oli tyhjää, tämä koomikko huikkasi sitten kuinka eturivissä olisi tilaa, ja ne perkeleet otti eturivistä tuolit, ja siirtyivät taakse). Mahtaako joku muistaa mikä tämän koomikon nimi oli?
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    Stand Up! - tv-sarjaa vilkuilleet (Zoe nyt taisi olla ainakin yksi, oliko Alppukin?). Ois kysymys teille. (lue: nimi hukassa)

1. kaudella joku koomikko selitti siitä mm. kuinka oli Raumalla keikalla (juttu meni jotenkin niin et eturivissä oli tyhjää, tämä koomikko huikkasi sitten kuinka eturivissä olisi tilaa, ja ne perkeleet otti eturivistä tuolit, ja siirtyivät taakse). Mahtaako joku muistaa mikä tämän koomikon nimi oli?
    Ei nyt äkkiseltään muistu tuo juttu mieleen, vaikka kaikki jaksot katsoin. Ruutu.fi:ssä näkyy kyllä yhä olevan nuo ekan kauden jaksot sekä myös jaksotiivistelmät esiintyjätietoineen. Josko sieltä koomikon nimi löytyisi?

Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Ei nyt äkkiseltään muistu tuo juttu mieleen, vaikka kaikki jaksot katsoin. Ruutu.fi:ssä näkyy kyllä yhä olevan nuo ekan kauden jaksot sekä myös jaksotiivistelmät esiintyjätietoineen. Josko sieltä koomikon nimi löytyisi?
    Kiitos vinkistä! Löytyihän se. Heikki Vilja.

ja tässä tää klippi mistä puhuin
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Kun tv-ohjelma-aihetta ei ole, niin jatketaan tässä. Katon tuota standuppia... voi vittu mitä paskaa. Tässä kun kattoo tän naisen settiä niin vahvistuu vaan oma käsitys siitä miksei standup vaan ole naisten laji.

Tummahipiäisen settiä ootellessa. Jos se ei pelasta niin olettaisi et Johansson osuisi jackpottiin.

Sijainti
    Korviesi välissä
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    Tässä kun kattoo tän naisen settiä niin vahvistuu vaan oma käsitys siitä miksei standup vaan ole naisten laji.
    Vahvahkoa tekstiä, mään.

Örfil
    Guest
    Naiset ei voi saada ständistä, ihan fysiologinen juttu tää.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Vahvahkoa tekstiä, mään.
    Nojuu.

Mamun setti ny aiheutti pari hymähdystä mutta "niinku" -kiintiö meni jo yli. Niko Kari vois olla hyvää juttuseuraa hälle

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö