F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/354

Ketju: UMK & Euroviisut 2018

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Albert Haidis
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Iso8 Tarkastele viestiä
    Jahkaaminen osallistumismäärästä on päättynyt. 42 maata tulee osallistumaan Lisbonissa. Ei se Makedonia sittenkään ole mukana, yllätyin, luin aamulla, että velat oltiin maksettu...

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...ae&oe=5A6C35E8 Lisäksi slogan on päätetty. All Aboard eli kaikki kyytiin.
    Se on Lissabon suomeksi.
    Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.

Poistunut tmoi's Avatar
    Sijainti
    turkus
    Ei finaalipaikkaa...
    Näin jps "etädiagnosoi" henkilöä oikeinkirjoituksesta havaittavissa olevasta älykkyydestä.
    Ei, ei ole tarkoitus, eikä sitä liene kukaan käytäkään. Kuitenkin kielen käytöstä tai sen käyttämättömyydestä voi tehdä ja tulee väkisinkin tehtyä johtopäätöksiä kyseisen henkilän järjenjuoksusta.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Se on Lissabon suomeksi.
    Joo. Mä seuraan aivan liikaa englanninkielisiä uutisia.
    Mene ja tiedä ja minä en tiedä.

Sijainti
    Albert Haidis

Thumbs up

Joo. Mä seuraan aivan liikaa englanninkielisiä uutisia.
    Se on ihan hyvä asia. Tai lukea kirja englanniksi.
    Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.

PÄÄKOHTAJA Tsuhna's Avatar
    Sijainti
    Tuppa Kuusaal
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    No niinpä. UMK:n kautta ei ole kolmeen vuoteen onnistuttu löytämään viisumenestyjää, joten ehkä on aikakin kokeilla jotain muuta menetelmää.
    Juurikin. Kansanäänestysten "tulokset" on jo nähty, nyt vaihdettiin taktiikkaa. Saara osaa laulaa ja vetää lavashowtakin ihan hyvin. Siinä on jo kaksi tekijää turvattu kansan tahdolta.. nyt tarvis vielä kolme pirun hyvää biisiä, jottei kansa pääsisi kusemaan sitä ainoaa tekijää josta sille vielä vastuu jätettiin
    By all means, let's be open-minded,
    but not so open-minded that our brains drop out.

Registered User Hartsa76's Avatar
    UMK:n hakuun biisinsä lähettäneet artistit varmasti ovat pottuuntuneita Ylen päätöksestä ja sitten YLE vielä vittuilee heille ilmoittamalla hakijoiden olleen niin huonoja, että heistä ei saatu kasaan riittävää määrää finalisteja finaalin järjestämistä varten.

YLE myös valitteli, että heillä on vaikeuksia saada houkuteltua tunnettuja artisteja mukaan UMK:hon, mutta saavat syyttää siitä itseään, koska itse ovat menneet aiempina vuosina pudottamaan tunnetut artistit jatkosta jo esikarsinnassa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Mitä taas Saara Aallon valitsemiseen Suomen euroviisuedustajaksi tulee, niin se on hyvä valinta ainakin siinä suhteessa, että Saara Aalto on hyvä laulaja ja esiintyjä, mutta nyt pitäisi tehdä hänelle hyvä biisi ja luoda show josta ei näyttävyyttä puutu ja joka samalla kuitenkin sopii biisiin.

Mikäli historia toistaa itseään Saara Aalto sijoittuu jälleen kerran kakkoseksi ja toisi samalla Suomelle kaikkien aikojen toiseksi parhaan sijoituksen euroviisuissa.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Tällä välin on muutama muukin maa kertonut laulajansa kisoihin Lissabonissa. Waylon tulee edustamaan Alankomaita. Hän on tuttu vuoden 2014 Euroviisuista, jolloin hän edusti Alankomaita osana The Common Linnetsiä Calm after the storm kappaleella.
    Azerbaidžania tulee edustamaan Aisel (Ei saa sekoittaa Ayseliin.)

Sijainti
    Albert Haidis
    *Sekoittaa Aiselin ja Ayselin*

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    On Saarasta mitä mieltä on niin kyllähän sen habitus ja show taitaa kuitenkin olla ihan just eikä melkein Euroviisuihin sopiva.
    Ja kun vielä on lesbo niin LBGT/Euroviisufani-porukasta saadaan lisä-ääniä.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Äkkiä vois kuvitella, että silloin kun osallistujamäärä vahvistetaan niin osallistujamäärä ei ainakaan kasvaisi seuraavan 10 päivän aikana. Näin ei näköjään ole, sillä tänään on vahvistettu, että Makedonia on sittenkin mukana. Eli 43 maata osallistuu. Joku vois ajatella, että tämän asian olisi voinut kenties, ehkä, en tiedä varmistaa 10 päivää sitten ennenkuin nämä neropatit vahvistaa osallistujat. Ei sillä, oon ilonen, mutta voikohan nää säätää enempää?

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Vähän oon ollut hitaalla tän päivittämisen kanssa, mut eipä se haittaa. Tällä välillä Australia ja Itävalta ovat valinneet edustajansa. Jessica Mauboy edustaa Australiaa ja Cesár Sampson Itävaltaa. Cesár on aiemminkin ollut mukana viisuissa. Hän on toiminut Bulgarian edustajan taustalaulajana vuosina 2016 ja 2017.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere

Ensimmäinen viisubiisi vuodelle 2018 on päätetty. Albaniaa tulee edustamaan Eugent Bushpepa Mall-nimisellä kappaleella. On kuitenkin todennäköistä, että tämä versio ei tule olemaan lopullinen.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Nimestä Bushpepa saattaa joku irvileukahumoristi saada irki jotain hassuttelua. Itse en lukeudu sellaisiin.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Örfil
    Guest
    En minäkään.

Sijainti
    Albert Haidis
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Nimestä Bushpepa saattaa joku irvileukahumoristi saada irki jotain hassuttelua. Itse en lukeudu sellaisiin.
    Hyppyrjpylly ostoskeskus = Bushpepa Mall?

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Hyppyrjpylly ostoskeskus = Bushpepa Mall?
    Lauluhan on siis albanian kielellä mall. Olisin kirjoittanut käännöksen, mutta en osaa tehdä siitä järkevää. Englanniksi se kääntyy yearning ja Kääntäjän mukaan suomeksi se kääntyy hyödyke. Ja yearning (kai?) kääntyy sanaksi ikävä.

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Albert Oil Tarkastele viestiä
    Salt & Bushpepa - Bush it
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Trackman WebSlave's Avatar
    Lauluhan on siis albanian kielellä mall. Olisin kirjoittanut käännöksen, mutta en osaa tehdä siitä järkevää. Englanniksi se kääntyy yearning ja Kääntäjän mukaan suomeksi se kääntyy hyödyke. Ja yearning (kai?) kääntyy sanaksi ikävä.
    Yearning on tosiaan ikävä tai kaipuu/kaipaus (tai vastaava verbi). Olen kyllä nähnyt sitä käytettävän sanoituksissa vähemmänkin romanttisessa merkityksessä, joka kääntyisi pikemminkin suomeksi haluksi tai himoksi.
    --
    Ei mithään häthää.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Euroviisu-uutisia! Georgia on päättänyt, että Iriao-niminen bändi edustaa heitä. Biisiä ei ole vielä valittu. Tämänhetkisen tiedon mukaan Albanian edustusbiisi pysyisi albanian kielellä, ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen. Positiivista. Espanja ''kieltäytyy'' lähettämästä englanninkielistä biisiä Portugaliin. Kreikka toisaalta haluaisi, että heidän laulunsa olisi myös kreikaksi ja, että laulussa olisi kreikkalaista tyyliä mukana. Ranska haluaa, että laulu on 70% ranskaksi, toinen mahdollinen kieli saa olla mikä vain. Italian kansallisessa finaalissa kaikki laulut ovat italiaksi, mutta on epäselvää onko myös lopullinen versio laulusta italiaksi. Sloveniasta on liikkunut juttuja, että laulu olisi sloveniaksi. On ihanaa, että maat laulavat omalla kielellä.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    http://www.iltalehti.fi/musiikki/201...54011_m0.shtml Euroviisujen juontajiksi on tänä vuonna valittu Catarina Furtado, Daniela Ruah, Silvia Alberto ja Filomena Cautela

Sijainti
    Albert Haidis

Thumbs up

http://www.iltalehti.fi/musiikki/201...54011_m0.shtml Euroviisujen juontajiksi on tänä vuonna valittu Catarina Furtado, Daniela Ruah, Silvia Alberto ja Filomena Cautela
    Veljensä ÖrFil-omena vaikuttaa F1-forumilla.

Hippi ja juntti Albert Oil's Avatar
    Sijainti
    Korviesi välissä
    Perheen kolmas vesa Aatamin on ihan pala kurkussa.
    Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.

Örfil
    Guest
    Mitäs täällä mölistään kuin vailla tukkaa?

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere

Viisu-uutisia!

Venäjä on viimein vahvistanut Julia Samoylovan heidän viisuedustajakseen vuoden 2018 kisaan.
    Ranska on valinnut edustajakseen Madame Monsieur Mercy nimisellä kappaleella.

PÄÄKOHTAJA Tsuhna's Avatar
    Sijainti
    Tuppa Kuusaal
    Venäjä on viimein vahvistanut Julia Samoylovan heidän viisuedustajakseen vuoden 2018 kisaan.
    Läpäisi siis viimenään doping-testit..?
    By all means, let's be open-minded,
    but not so open-minded that our brains drop out.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Joo kyl mä uskon.
    Vähän edellisen viestini jälkeen viralliselle viisukanavalle päätyi Tšekin edustajan musiikkivideo. Heitä edustaa Mikolas Josef Lie to me laululla. Biisi on ihan okei, ehkä hieman ärsyttävä, mutta on mahdollista, että tämä mielipide muuttuu kisan edetessä.

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lisää lauluja on julkaistu!

Maltaa edustaa Christabelle Taboo-nimisellä biisillä. https://www.youtube.com/watch?v=oyrC...ionSongContest
    Espanjaa edustaa Alfred ja Amaia Tu canción (sinun laulusi) biisillä. https://www.youtube.com/watch?v=FDga...ionSongContest

Pidän Maltan biisitä, mut en niinkään Espanjan. En oikein tiedä miksi.

Sijainti
    Nollola
    Saara Aallon eka biisiehdokas: Monsters.

Riemumielillähän tuon voisi viisuihin lähettää. Saaran ääni kuulostaa niin hyvältä!

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    Ääh.

Saaralta mitään pois ottamatta, kyllähän hän laulaa osaa. Se on tiedetty jo kauan.

Biisi mitäänsanomaton renkutus. Video onnistui vain ärsyttämään. Toivottavasti jotain parempaa ja mieleenpainuvampaa on tulossa, ei näissä karkeloissa pelkäällä Saaran nimellä vielä pärjätä.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Örfil
    Guest
    Loistavaa laulantaa! Odotanpaskin muita biisejä mielenkiinnolla.

þýðingafræðingur
    Sijainti
    Ciutat Comtal
    Espanjan muksut osaa laulaa, mut laulu itsessään on vähän pliisu.

Mulla ja Helsingistä tulevalla kaverilla on liput sekä ekaan että tokaan semifinaaliin, tää on nyt kuudes vuosi peräkkäin ku mennään paikan päälle katsomaan mittelöitä.
    <MacGyverr> JEPAA!½!! THYELLA!
    <MacGyverr> onko housuissani EMPIRE STATE BUILDING vai olenko vain iloinen nähdessäni nimimerkkis
    <kouvo> Thyella kääntää suomeksi ja tsättiläiset ymmärrettäväksi suomeksi.
    <Kurski> Thyella on parasta kampaamotason tuotetta.

Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Saara Aallon eka biisiehdokas: Monsters.
    Ja toinen: Domino.

Ei huono tämäkään.

Örfil
    Guest
    Vähän oli kohdeyleisön kosiskelua tuo video nytkyllä

Brineymäisellä kähistelyllä vedetty, mutta sivuhuomiona että onpa pikkaisen eroa niihin tekeleisiin, joita euriksiin on joskus aikanaan lähetetty. Sävellykset ja sovitukset on ihan tellus-tason pläjäyksiä.

Tämä ei silti ehkä voittajaksi yllä, vaikka kaunis viisu onkin!

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    EI.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Örfil Tarkastele viestiä
    Vähän oli kohdeyleisön kosiskelua tuo video nytkyllä

Brineymäisellä kähistelyllä vedetty, mutta sivuhuomiona että onpa pikkaisen eroa niihin tekeleisiin, joita euriksiin on joskus aikanaan lähetetty. Sävellykset ja sovitukset on ihan tellus-tason pläjäyksiä.

Tämä ei silti ehkä voittajaksi yllä, vaikka kaunis viisu onkin!
    Saara Aallon historia huomioiden kannattaisi odottaa häneltä kakkossijaa voiton sijaan.

Örfil
    Guest
    Harza osui huopanaulan kantaan!

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Mä en oo jaksanut avata tätä sivua,.. Laiskatauti on iskenyt. ''Paljon'' on kuitenkin lauluja julkaistu.

Tanska: Rasmussen - Higher ground https://www.youtube.com/watch?v=XmboaW4N56A
    Kreikka: Yianna Terzi - Όνειρό μου (Oniro mou) (Uneni) https://www.youtube.com/watch?v=XCuLIi71ntM
    Sveitsi: Zibbz - Stones https://www.youtube.com/watch?v=jXOlPGnkZFY
    Valko-Venäjä: Alekseev - Forever https://www.youtube.com/watch?v=AP7O...annel=ALEKSEEV
    Serbia: Sanja Ilić & Balkanika - Нова деца (Nova deca) (Uudet lapset) https://www.youtube.com/watch?v=S5eC...i%C4%8Dnikanal
    Montenegro: Vanja Radovanović - Inje (Sumu) https://www.youtube.com/watch?v=Lh9T...=EurovisionRUS
    Italia: Ermal Meta & Fabrizio Moro - Non mi avete fatto niente (Et ole tehnyt minulle mitään) https://www.youtube.com/watch?v=V4zO...l=MetaMoroVEVO
    Yhdistynyt Kuningaskunta: SuRie - Storm https://www.youtube.com/watch?v=jECy...ionSongContest

Toivottavasti muistin kaikki. Osasta lauluista pidän ja osasta oon vähän mietteliäs. Mitä Suomeen tulee niin pidän molemmista ehdokkaista, mutta Monsters kuullostaa paremmalta. Olisi niin mahtavaa oikeasti kannustaa omaa maata.
    Viestiä on viimeksi muokannut Iso8; 21.02.2018 20:59.

Viisuhullu Iso8's Avatar
    Sijainti
    Tampere

Saaran viimeinen viisuehdokasbiisi on nyt (hieman aikaisessa) julkaistu. Tää on mielestäni ok, mutta ei yhtä hyvä kun aiemmat.

Sijainti
    Nollola
    Saaran viimeinen viisuehdokasbiisi on nyt (hieman aikaisessa) julkaistu. Tää on mielestäni ok, mutta ei yhtä hyvä kun aiemmat.
    Mä tykkään. Kivoja koukkuja vähän siellä sun täällä, ja Saaran ääni pääsee hienosti oikeuksiinsa. Aika tasoihin menee Monstersin kanssa minun listallani.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö