![]() |
![]() | |||||||
|
Viestiä on viimeksi muokannut Sörsselsön; 12.01.2018 15:50.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Voi hitto, joku SÄHLY aiheena! Kas kun ei frisbeegolf.![]()
Pitääpä ruveta valmistautumaan kohta alkavaan sählypeliin.
Piparista ei päivääkään
Pistetaulukossa jotkut ovat saaneet punaisia pisteitä. Punaiset pisteet on hienoja.
Miksi minä en ole saanut punaisia pisteitä?!![]()
Koska sinun visaasi ei ole vielä pidetty.
Ovatten visanpitäjän pisteet.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Voi helvetti, näinhän se on. Ajattelin Alpun kerrankin elämässään hassutelleen,
mutta ei, tiukan matemaattisella logiikalla etenee tämä kävelevä visa-virkamies tässäkin asiassa.![]()
Viimeksi eteni rollaattorin tukemana, sekin hyvin haparoiden, johtuen tosin ainakin osin painavasta lastista etukorissa.
Jjusbania vietiin just silloin maijalla.
Meikäläinen voisi mahdollisesti pitää visan jonakin noista vapaana olevista viikoista vielä nimeltämainitsemattomasta aiheesta.
Mahdollisesti siis jos muita visanpitäjiä ei vielä ilmaannu.
Twitter: @FINdyCar
Nähdäänköhän kenties alppihiihtovisan paluu?![]()
En tuossa eilen huomannutkaan, ettei mikään visa ala tänään.
Voin postata kysymykset vielä tänään.
Ja ei, ei ole alppihiihtovisa eikä mihinkään urheiluun liittyvä.
Aiheena on USA:n osavaltiot. Muutaman tunnin saatte opetella karttaa, illemmalla postaan kysymykset.
Tykkään maantietoaiheista.
Osisvisisosis oli ihan hauska. Toivottavasti muut eivät valmistautuneet, en minäkään.
Jos tuossa pari visaa meni ihan ohisektoriin, niin osavaltiokisa onneksi osuu omalle vahvuusalueelle.
Olen tässä myös vähän hahmotellut kakkosvisaa.
--
Ei mithään häthää.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Vituleissöni, että joutui rock-osiksen yhdeksänessä kysymyksessä(kö se oli) miettimään, että mitä ne Mario Bavan leffojen nimet nyt taas olikaan englanniksi. Onneksi sentään jokin muistamisen tyylinen suostui liikahtamaan korvien välissä lopulta. Kaikenlaisia Quattro Mosche di velluto Gricioita, Un Gatto nel Cervelloja ja L'Uccello dalle di Piume Cristalloja pyöri päässä kyllä, mutta ne on ensinnäkin ihan eri heppujen ohjaamia ja toiseksi niistä ei ollut muutenkaan minkäänlaista apua tuon nimenomaisen kysymyksen vastauksen suhteen.
Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
"... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo
Lunssila ryvetti ravivisa-maineensa laatimalla vallan kelvon tv-visan.
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Säästäkäähän ylisanoja karkkivisankin varalle.
Tarkoittanet suurta kohua herättäneen Nannelivisan ™ ensiesiintymistä?
Hienolla visalla on monta nimeä.
Ja (the original) Ravivisalla siksi vain yksi.
Sana Salmiakista?
★★★ HALSSILAN NOUSU ★★★
Televisiovisa oli hyvä, mutta ei se toki silti vapauta Lunssilaa Ravivisan taakasta.
Websin Ampisvisa meni melko jetsulleen niin kauas omasta mukavuusalueesta kuin suinkin mahdollista.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Tallensin juuri tietokoneelleni salaperäisen ja pahaenteisen tiedoston nimeltä namivisis.
*hakkeroituu Zoen koneel...OHOH! Onpa helppoja kysymyksiä!*
Tiedoston nimi "nami visis" lienee lyhenne sanoista "vietnamilainen visvasyylä"?
Kuulostaa todella pahaenteiseltä!
Perskutarallallaa! Unohdin vastata eilen Pärstis-visaan! Siinä meni varma osisvoitto.
Mutta etkös sä oo Jumalan frendejä? Jospa se antaisi sun vastata jälkijättöisesti.
Mähän tosiaan olen vähän jälkijättöinen.