F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 121-145/145

Ketju: C More & MTV kaudella 2018

F1 asijan tuntia
    No ei. Minä aloin valittaa Juuselan tasosta jo viime kauden lopulla. Hänen selostajanuransa alkoi lupaavissa merkeissä mutta jotenkin siihen kehittyi ylimääräistä teatraalisuutta. Juusela on myös alkanut olla hieman huolimaton vähän kaiken suhteen.

Tänään hän oli tahattomasti koominen kehuessaan Vettelin ja Hamiltonin kykyä hahmottaa radalla olevan romun sijainti, laittaen samalla piikkiä Bottasin suuntaan: "Toisilla vaan on silmää ja toisilla ei."
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 13.05.2018 19:15.

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Juusela ehdotteli kisan alussa tapahtuneen kolarin jälkeen punaista lippua, en kyllä keksi miksi sitä olisi tarvittu.
    Je suis Charlie

Registered User
    Niin no, sitä mieltä maailmallakin oltiin. Rata tukossa, selvä punaisen paikka ja uusintastartti. Ei olisi mennyt arvokkaita kierroksiakaan hukkaan.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Raikku Tarkastele viestiä
    Niin no, sitä mieltä maailmallakin oltiin. Rata tukossa, selvä punaisen paikka ja uusintastartti. Ei olisi mennyt arvokkaita kierroksiakaan hukkaan.
    Näinpä.
    Viestiä on viimeksi muokannut Antsa Rieppo; 14.05.2018 05:21. Syy: modekuittailu poistettu

Super Moderator Antsa Rieppo's Avatar
    Sijainti
    Albert Haidis
    Muistaakohan kukaan enää Kyllösen selostuksia, kun Juusela yksittäisistä virheistä nostetaan tapetille.
    Kultainen kotka vaanii viatonta sielua. Sukeltaa ja nappaa palan hylätyltä lautaselta.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Katsoin ekan kerran C-Morelta kisan tällä kaudella ja kysyisin, että onko Juusela ollut noin pihalla koko kauden?
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Registered User
    Oliko muuten Kyllönen koskaan ajanut F1-autoa? Nikihän on.

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    No eihän se tukossa ollut jos turva-auton perässä pääsi ohi. Kisan kannalta yksikään kierros ei ollut arvokas kun loppumista sai suorastaan odotella.
    Je suis Charlie

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Muistaakohan kukaan enää Kyllösen selostuksia, kun Juusela yksittäisistä virheistä nostetaan tapetille.
    Muistan, hän höpisi omiaan ja päälle vielä ylenpalttinen Mika-hehkutus.
    Viestiä on viimeksi muokannut spotter90; 14.05.2018 19:04.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antsa Rieppo Tarkastele viestiä
    Kyllönen menee samaan kastiin Mertarannan kanssa. Osaa hehkuttaa ja luoda tunnelmaa, mutta itse lajista ei kovin paljon sitten tajuakaan. Hyvä selostaja, jos et itsekään lajista mitään tiedä.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Kyllönen menee samaan kastiin Mertarannan kanssa. Osaa hehkuttaa ja luoda tunnelmaa, mutta itse lajista ei kovin paljon sitten tajuakaan. Hyvä selostaja, jos et itsekään lajista mitään tiedä.
    Tai sitten se et kumpikin on noussut jonkinasteen kulttiselostajaksi lajeissa jotka heillä ei oo ykkösprioriteettinä / mielenkiinnon kohteena.

Jotenkin tuntuu et nyt viimevuosina on noussut buumi haukkua Kyllöstä/Mertarantaa.
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

F1 asijan tuntia
    Mertsi tuntui olevan vähän hidas jossain turnauksessa, olikohan viime olympialaiset tai MM-kisat. Mutta nyt olen tässä meneillään olevassa turnauksessa ihastellut taas hänen loputonta ammattitaitoaan.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Mertaranta ei lajista ymmärrä mitään? Mistä lajista nyt puhutaan? Ainakin jääkiekosta ja yleisurheilusta Mertaranta tuntuu tietävän aika paljon. Ja sitä vartenhan siellä studiossa on ne asiantuntijat ketkä tekee syvemmät analyysit. Selostajan rooli onkin pitkälti luoda tunnelmaa.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    Jotenkin tuntuu et nyt viimevuosina on noussut buumi haukkua Kyllöstä/Mertarantaa.
    Olen huomannut saman. Onko tässä kyse nyt siitä että kun suomalaisvoitot ovat jääneet vähälle niin puretaan kiukkua sitten selostajiin.

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Formunaattor Tarkastele viestiä
    Onko tässä kyse nyt siitä että kun suomalaisvoitot ovat jääneet vähälle niin puretaan kiukkua sitten selostajiin.
    Mulle tulee mieleen Timo Tuomisen teennäiseltä kuulostanut hypetys, kun Kimi ajoi uransa ensimmäiseen voittoon Malesiassa 2003. Jäi jo tuolloin teinipoikana sellainen olo, että Tuominen haki vähän sitä samaa energiaa kuin Kyllönen silloin, kun Schumacher keskeytti renkaan puhkeamiseen Japanissa 1998 ja Häkkinen varmisti ensimmäisen mestaruutensa. Eli olen ainakin minä itse ollut penseä niin tappion kuin menestyksenkin hetkellä.

Registered User ProjectMaster's Avatar
    Eihän Mertaranta ymmärrä jääkiekosta läheskään niin paljoa kuin vaikkapa Viasatin Antti Mäkinen. Joillekin on suotu hehkuttamisen jalo taito, mutta harvemmat osaavat selostaa samalla asiantuntevasti ja sopivasti suomalaisia hehkuttaen, ilman että se kuulostaa joka kerta katkeralta marinalta tuomareista tai muista. Itseäni ärsyttää Mertarannan tyyli tehdä Suomesta tuomaripelin uhri jokaisessa hieman tärkeämmässä pelissä tyyliin "Taas kaadettiin suomalainen ilman rangaistusta" ja jättää huomioimatta vastaavat harvoin vihellettävät tilanteet toisin päin.

Juusela taas oli alussa hyvä, mutta virheitä on tullut lisää ihan älyttömästi ja mukahauskuudet Oikarisen kanssa alkaa jo kyllästyttää. Ossikin oli alussa paljon insinöörimäisempi ja parempi kuin nykyään.
    #ForzaJules

Registered User
    Tekeekö Ossi oikeita hommia enää lainkaan, että siksikö asiantuntijuus rapautuu ja alkaa
    kuulostaa peruspenalta(?)

F1 asijan tuntia
    Ossista oma arvioni taas on se, että hän on löytänyt hieman juuri sitä insinöörimäisyyttä poistavaa rentoutta, mikä mielestäni tekee hänestä paremman kommentaattorin. Vieläkin soisin hänen jättävän ylimääräistä selittelyä pois ja välillä myös lentää sitä paskaa insinöörit vastaan muu maailma -läppää, jolle en ole koskaan lämmennyt. Omasta mielestäni selostamossa ei tarvitsisi ollenkaan olla keskinäistä päänaukomista ellei sitten ole oikeasti aivan uskomattoman hyvä piikki.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ProjectMaster Tarkastele viestiä
    Eihän Mertaranta ymmärrä jääkiekosta läheskään niin paljoa kuin vaikkapa Viasatin Antti Mäkinen. Joillekin on suotu hehkuttamisen jalo taito, mutta harvemmat osaavat selostaa samalla asiantuntevasti ja sopivasti suomalaisia hehkuttaen, ilman että se kuulostaa joka kerta katkeralta marinalta tuomareista tai muista. Itseäni ärsyttää Mertarannan tyyli tehdä Suomesta tuomaripelin uhri jokaisessa hieman tärkeämmässä pelissä tyyliin "Taas kaadettiin suomalainen ilman rangaistusta" ja jättää huomioimatta vastaavat harvoin vihellettävät tilanteet toisin päin.

Juusela taas oli alussa hyvä, mutta virheitä on tullut lisää ihan älyttömästi ja mukahauskuudet Oikarisen kanssa alkaa jo kyllästyttää. Ossikin oli alussa paljon insinöörimäisempi ja parempi kuin nykyään.
    Eniten mua Mertsissä vituttaa ihan normaalitorjuntojen hehkuttaminen. En tiedä miksei mies jalkapalloa enää selosta. Oli hyvä siinä hommassa 90-luvulla selostaessaan Valioliigaa ylellä.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

User JoneZi's Avatar
    Juuselan sekä Mertarannan taso on romahtanut kyllä pahasti siitä mitä se oli Ylellä. Mertaranta tosin on edelleen hyvä kun ei ole se kauhea hehkutusvaihde silmässä. Timanttiliigassa asiantuntijan kanssa homma toimii paremmin kuin yksin jääkiekkoselostamossa.

Jalkarannan Yannickdalmas Andy's Avatar
    Sijainti
    Ypäjä
    Oliko muuten Kyllönen koskaan ajanut F1-autoa?
    On
    Mä pumppaan niinku Markku Alén

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ProjectMaster Tarkastele viestiä

Mäkinen on myös ihan asiantunteva, mutta minä en taas tykkää hänen selostustyylistään. Hän kuulostaa siltä kuin karjuisi kokoajan. Mertarantaa on miellyttävämpi kuunnella. Tuosta tuomariuhri hommasta olen myös vähän samaa mieltä, mutta kyllä esimerkiksi noissa MM-kisoisssa tuo tuomaroinnin taso on oikeasti aika ailahteleva.

Noista Ossin ja Nikin mukahauskuuksista olen 100% kanssasi samaa mieltä. Oskukin oli muuten ihan hyvä selostaja mutta ne puujalkavitsit pistivät kyllä suututtamaan.

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Eniten mua Mertsissä vituttaa ihan normaalitorjuntojen hehkuttaminen. En tiedä miksei mies jalkapalloa enää selosta. Oli hyvä siinä hommassa 90-luvulla selostaessaan Valioliigaa ylellä.
    Mertaranta itse kyllä haluaisi selostaa jalkapalloa, mutta pomot ovat kuitenkin päättäneet toisin.

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Antero Mertaranta ja Jukka Rönkä kuittailemassa toisilleen, Valioliiga lauantaisin klo 17 never forget. Sitten Canal+ pilasi koko lystin hankkimalla Valioliigan tv-oikeudet vuonna 1997.

Pahoittelut off-topicista.
    Je suis Charlie

User JoneZi's Avatar
    En tiedä miksei mies jalkapalloa enää selosta. Oli hyvä siinä hommassa 90-luvulla selostaessaan Valioliigaa ylellä.
    No nyt selostaa.

Antero Mertarannalta kova siirto kesken MM-lätkän: Palaa Mestarien liigan pääselostajaksi - myös Tuomas Virkkunen MTV:lle

Registered User
    Taitaa joutua taas ostamaan kanavapaketit..

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - sivuinfo - email