F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 30 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2021222324252627282930
Tulokset 1 161-1 162/1162

Ketju: Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

Registered User Hartsa76's Avatar
    Tuli testattua Suonenjoen uusittu frisbeegolfrata ja varsin radikaaleja muutoksia siihen on tullut.

Vanhan radan väylät 1,2,4 ja 18 on poistettu kokonaan käytöstä, kokonaan uusia väyliä on tullut 10, vanhan radan väylä 5 on pidennetty 153 metriseksi ja vanhan radan väylät 14 ja 17 on yhdistetty yhdeksi 162 metriseksi väyläksi.

Tuloksena on 23-väyläinen rata jolla kokonaispituutta on 1966 metriä.

Sellaisen vinkin annan Mosselle, että mikäli et vielä ole ehtinyt käydä pelaamassa Suonenjoen uusitulla frisbeegolfradalla, niin ensimmäiselle kierrokselle kannattaa ottaa ratakartta mukaan, koska muuten voi olla vaikea hahmottaa osalla uusista väylistä maalikorien sijaintia ja muutamalla siirtymällä ratakartta helpottaa seuraavan reiän avauspaikan löytämistä.

Itse onnistuin uusitun radan väylällä 15 heittämään kirjaimellisesti kiekon kuuseen ja tarvitsin kättä pidempää avukseni saadakseni sen alas kuusesta.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kävin ja totesin uudet väylät ihan paskoiksi. Liian ahtaita ja tuurilla voi päästä kupille.

Hyviä olivat vanhan 14 ja 17 yhdistäminen ja vanhan vitosen tii-paikan vaihto ja muuttaminen väylä par 4:ksi.

Asiaa ei edesauta se, että aluskasvillisuutta on ihan järjettömästi ja kiekkoa saa etsiä aika tavalla.

Nämä jotka suunnittelevat ratoja, käskisin käymään katsomassa minkälainen on Tampereen Frisbeegolfkeskus tai vaikka Puijo. Radasta saa ihan haastavan pelattavillakin väylillä.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö