En ole Matikaisen Petri, mutta moro nyt kuitenkin.
![]() |
![]() | |||||||
|
En ole Matikaisen Petri, mutta moro nyt kuitenkin.
Vai oletko sittenkin?
Maailma tapahtuu vaikka et olisi siitä mitään mieltä.
Nämä tämmöiset sähkövempeleet ovat hurjan paljon yleistyneet täällä mm. työmatkavälineenä.
Uskon, että sama tapahtuu Suomessakin, kunhan härvelien hinnat saadaan järkevämmälle tasolla, ehkä noin puoleen Suomen nykyisistä hinnoista. Yleistymistä edesauttanee se, että Liikenneministeriö tms. ohjeisti viranomaisia taannoin, että vaikka näissä onkin satula korkeammalla kuin sallittu 44(?) cm, näillä saa silti ajaa siellä missä fillarillakin, koska voidaan katsoa renkaiden takia maastossa ajettavaksi laitteeksi.
Myös pienemmät versiot ovat yleistyneet täällä.
Tässä siis 1,8 kW (Suomen maksimi katulailliseksi 1 kW) huiput noin 60 km/h ja toimintamatka yhdellä latauksella noin 45 km.
20180221_144104.jpg
joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.
T: Nimimerkki Jusban
Taisin nähdä tuollaisen äskettäin. Pienet, mutta leveät renkaat.
Jeesus pelastaa
Tossa havainnekuvaa renkaan koosta. Laatan mitat siis 40x40 cm.
20180221_144809.jpg
joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta massoille vasta tulevaisuutta.
T: Nimimerkki Jusban
Mikä tuon vermeksen nimi on?
Varmasti hintakin vaikuttaa myyntiin Suomessa, mutta vielä enemmän se, että täällä ne saavat kulkea vain 25kmh, eikä noilla tee yhtään mitään jos on vähänkin lunta tai jäätä.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Tekis mieli tehdä polli Suomen huonoimmasta hallituksesta vaihtoehdoin Sipilän hallitus, Esko Ahon hallitus vai Terijoen hallitus, mutta en osaa tehdä tapiksella moista.
Oma suosikkini on Urho Castrénn hallitus.
Yks Korhonen on pistänyt sivustonsa kiinni.
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Aivastin aivan tovi sitten 14:semäntoista kertaa peräkkäin. Taidan mennä nukkumaan.
Kahdeksan perunaa ja suolaa.
-T.R. noin vuonna 1976
On syytäkin, sillä 84 tunnin kuluttua Al-setä tulee eikä Rauma ole entisens'.
Snowdenilla on twitterissä 3,7m seuraajaa, mutta se ite seuraa vain NSA:näsaata.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Onneks mulla on telkkari ni näin Paula Vesalan juttelemassa kuukautisista Tubettajan kanssa.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Kokonaispituus (mm) 4660
Leveys (mm) 1730
Omamassa (kg) 1330
Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.
Ostin voita puolivalmisteena. Tarttee vaan kirnuta niin saa tuoretta voita.
Tuollaisen tuotteen olemassaolosta en ole kuullutkaan, jossei kyseessä ole lypsetty maito.
En taistele vastaan vaikka pitäisikin sillä ainoastaan häviäisin
Sä annoit kaiken mitä janosin vannoit aamenen mut joit rakkauden
Kohta krebataan! En tosin tiennyt omaavani bitcoineja, mutta hällä väliä.Tämä viesti on lähetetty ilmoittamaan, että bitcoin-bonuksesi on valmis.
Lompakko on ladattu.
Voit vierailla lähetetyllä linkillä, jotta voit vahvistaa tilisi saldon.
Nykyinen saldo: 25.241,23 euroa
Imen suoraan luomulehmäni tissistä.