F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 2 12 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/74

Ketju: Onko todella niin, että...

. Olga's Avatar
    Sijainti
    lakitukossa

Question Onko todella niin, että...

… Mossesta kaikkine sivunilkkeineen ei ole miestä tunnustamaan virheitään ja pyytämään julkisesti anteeksi perusteetonta Zoen herjaamista?

Näyttöä oikeutuksesta julkisiin moitteisiin pyydettiin useammankin pitkäaikaisen forumistin toimesta, mutta sitä pidettiin vain nillittämisenä. Forum kaikkine mielenkiintoisine keskusteluineen ja visoineen on kuihtunut lähes olemattomiin.

Nimimerkin vaihtamisella et pääse eroon edellisellä nimimerkillä tehdyistä tekosista, joten Antsan vaihto Mosseen ei ainakaan parantanut tilannetta.

Todistappas olevasi aikuinen mies ja tee se, mitä miehen kuuluu tehdä. Tunnusta virheesi ja pyydä anteeksi. Siinä et menetä enää mitään - kasvosi ovat jo menneet. Heti alkukesästä tehtynä se olisi kenties jo unoh… arkistoitu.
    Melkein aina annamme anteeksi sen minkä ymmärrämme.
    Mihail Lermontov

Maagikko, noituja Zoe's Avatar
    Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Kovasti sun tekis mieli Alppu kirjoittaa omalla nikillä, muttet kehtaa kun olet nyt nolannut itsesi täysin tässä jutussa.
    Käsilaukku ja hamekangasta voisin ostaa sulle.
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Toisaalta jos mun naama on jo mennyt, niin mitä väliä? Vähemmän nyt on arvostelua mun postausten sananvalinnoista. Kukaan ei pahoita mieltänsä ruisma-sanasta.

Mikä taasen on sinänsä jo ihan helvetin lapsellista pahoittaa moisesta mielensä.

Summa summarum. Ei ole ikävä ketään. Oma valinta kirjoittaa tai olla kirjoittamatta.
    Aikamoista settiä.

Yksinpuhelu on muuten siitä lystiä hommaa, että siinä harvemmin tulee eriäviä mielipiteitä. Ja onhan se toki hienoa, että mies jaksaa iloita ruismastaan!

Banjottu kouvotsvoni's Avatar
    Sijainti
    Corsica
    Asiaa myös ihmetelleenä ihmettelen lisää, että miksi tämä oli roskissa.
    Ideologia on todella menestyksekäs silloin, kun jopa tosiasiat, jotka näyttävät ensisilmäyksellä vastustavan sitä, alkavat toimia sitä tukevina argumentteina.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    En jaksa ymmärtää miten ihmisillä nyt meni vati jumiin Mosseen.
    Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
    Vielä vähemmän jaksan ymmärtää toki sitä, että Mosse ei pysty sen vertaa nöyrtymään, että myöntäisi olleensa väärässä ja marttyyrit voisivat palata.
    Itse voisin mielelläni myöntää olleeni väärässä missä tahansa asiassa jos sen myötä Forumille palautuisi keskustelu.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Mitä se Mosse sanoi Zoelle mitä pitäisi pyytää anteeksi? Ilmeisesti jotain todella kauheaa, kun jengi marttyroi sen takia.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Registered User Kenda's Avatar
    Sijainti
    Muualla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Fagerholm Tarkastele viestiä
    Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
    Itse ainakin koen että perseilyllä riviforumistina tai perseilyllä moderaattorina on vissi ero.
    Viestiä on viimeksi muokannut Kenda; 09.08.2018 08:12.

Perusfeidaaja
    Sijainti
    Vantaa
    Mikäli yksi kirjoittaja aiheutti noin paljon haasteita ja mielipahaa, niin miksi tuollaisesta kirjoittajasta ei hankkiuduttu eroon? Ei kai käynyt silleen, että kirjoittaja oli liian korkeassa asemassa ja siksi ei voitu hankkiutua eroon?
    Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.

Muumipappa Sam's Avatar
    Sijainti
    Muumilaakso
    Vielä vähemmän jaksan ymmärtää toki sitä, että Mosse ei pysty sen vertaa nöyrtymään, että myöntäisi olleensa väärässä ja marttyyrit voisivat palata.
    Itse voisin mielelläni myöntää olleeni väärässä missä tahansa asiassa jos sen myötä Forumille palautuisi keskustelu.
    Minäkin olen tätä mieltä
    Piparista ei päivääkään

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Renessanssinero Tarkastele viestiä
    Mikäli yksi kirjoittaja aiheutti noin paljon haasteita ja mielipahaa, niin miksi tuollaisesta kirjoittajasta ei hankkiuduttu eroon? Ei kai käynyt silleen, että kirjoittaja oli liian korkeassa asemassa ja siksi ei voitu hankkiutua eroon?
    Komppaan. Olenkin usein kysynyt modepuolella miksei Renessanssineroa ikibannata.

Ihan tavallinen Virtanen Timo Virtanen's Avatar
    Sijainti
    Anywhere in the world
    Aika monta viestiä tässä nyt peräjälkeen joita kompata.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut kouvotsvoni Tarkastele viestiä
    Asiaa myös ihmetelleenä ihmettelen lisää, että miksi tämä oli roskissa.
    Komp.

Perusfeidaaja
    Sijainti
    Vantaa
    Itse kanssa komppaan ihan kaikkia viestejä tässä ketjussa.
    Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.

as Quo as possible JPP's Avatar
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Kenda Tarkastele viestiä
    Itse ainakin koen että perseilyllä riviforumistina tai perseilyllä moderaattorina on vissi ero.
    Tää tosin vain sellaisessa tilanteessa, jossa moderaattori perseilee ilman seurauksia tavalla, josta ei-moderaattoreille annettaisiin rankkua.

Muutenhan homma menee siihen malliin, että ei tyyppien moderaattoriksi ryhtymisen seurauksena tartte miksikään poliittisesti korrektia kieltä käyttäviksi pyhimyksiksi muuttua. Vaikka kieltämättä joskus on tullut joistain viesteista mieleen, että niiden kirjoittaja kuvittelee moderaattoreiden vaatimuksena olevan jonkinlaisen korkeamman tason puhdasmielisyyttä tai jotain muuta semmosta. Ja samalla yleensä pystyy aistimaan suurta helpotuksen huokausta, ettei kirjoittajan itsensä tarvitse kuvittelemiaan kriteereitä täyttää.
    Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Sijainti
    Anywhere in the world
    Oisko ongelma sitten juuri tässä? Jossakin vaiheessa vain ihmisillä tapaa mennä kuppi nurin, kun joku käy jatkuvasti kusemassa hiekkalaatikolla muiden lelujen päälle, ja kieltäytyy näkemästä omassa toiminnassaan mitään väärää, ja kaikkien jotka ovat eri mieltä pitäisi ko. henkilön mielestä keskittyä haistelemaan erinäisiä asioita.
    "I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying."
    -Michael Jordan-

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Virtanen Tarkastele viestiä
    Oisko ongelma sitten juuri tässä? Jossakin vaiheessa vain ihmisillä tapaa mennä kuppi nurin, kun joku käy jatkuvasti kusemassa hiekkalaatikolla muiden lelujen päälle, ja kieltäytyy näkemästä omassa toiminnassaan mitään väärää, ja kaikkien jotka ovat eri mieltä pitäisi ko. henkilön mielestä keskittyä haistelemaan erinäisiä asioita.
    Niin en tiedä. Kun kymmenisen vuotta sitten aktivoiduin vapaan puolella, keskustelu oli juuri tämä samanja samasta hahmosta. Tosin sillon Tsuhna vertasi ympäriinsä kuseksivaksi rakkikoiraksi.

Sijainti
    Nollola
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Kenda Tarkastele viestiä
    Se on juurikin näin.

Lainaa Alunperin kirjoittanut JPP Tarkastele viestiä
    Tää tosin vain sellaisessa tilanteessa, jossa moderaattori perseilee ilman seurauksia tavalla, josta ei-moderaattoreille annettaisiin rankkua. Muutenhan homma menee siihen malliin, että ei tyyppien moderaattoriksi ryhtymisen seurauksena tartte miksikään poliittisesti korrektia kieltä käyttäviksi pyhimyksiksi muuttua.
    Niin. Muistellaan vanhoja ja kerrataan nyt vielä sen verran, että tässä nimenomaisessa tapauksessahan Antsa/Mosse/jne./yms. hyödynsi modeasemaansa p*rseilyyn, ja se oli muiden moderaattoreiden mielestä ilmeisesti ihan hyväksyttävää toimintaa - tai ei sitä ainakaan kukaan paheksunut.

Perusfeidaaja
    Sijainti
    Vantaa
    Mä olen tässä asiassa Antsan puolella. Siitä syystä, että hän kertoi minulle privaviestillä viime vuonna, että osa porukasta haluaa minulle ikibannin. Se oli reilusti kerrottu ja minulle tuli heti hyvä mieli rehellisyydestä.

Senior Member oldez's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Renessanssinero Tarkastele viestiä
    Mä olen tässä asiassa Antsan puolella. Siitä syystä, että hän kertoi minulle privaviestillä viime vuonna, että osa porukasta haluaa minulle ikibannin. Se oli reilusti kerrottu ja minulle tuli heti hyvä mieli rehellisyydestä.
    Miksi ikibanni?

Sijainti
    Anywhere in the world
    Kun tilanne nyt näyttää olevan se mikä on, eli pahennuksen aiheuttaja itse ei näe toiminnassaan mitään virheitä, tai ei ei omaa tarpeeksi selkärankaa myöntääkseen virheensä eikä näin ollen aio pyytää anteeksi, vaan tuntuu jopa jotenkin nauttivan tilanteesta, niin suosittelisin kaikille ”marttyyrivetäytymisen” tehneille tai sitä harkitseville, että pistävät vain ko. hahmon ignoreen ja jatkavat keskustelua niinkuin ennenkin. Turha kai tässä on antaa yhden henkilön savustaa useampaa pihalle.
    -Michael Jordan-

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Niin. Muistellaan vanhoja ja kerrataan nyt vielä sen verran, että tässä nimenomaisessa tapauksessahan Antsa/Mosse/jne./yms. hyödynsi modeasemaansa p*rseilyyn, ja se oli muiden moderaattoreiden mielestä ilmeisesti ihan hyväksyttävää toimintaa - tai ei sitä ainakaan kukaan paheksunut.
    Tosta taisi jotain juttua moderointikommenteissa tai jossain siellä ollakin, mutta se mitä olen tätä Antsa-Zoe -gatea seurannut, niin se ei kuitenkaan tainnut alkuperäinen mielenpahoittamissyy olla, että Antsa perseili modeasemaa hyödyntäen. Nythän tuo ongelma lie poissa, sillä varauksella että Antsan moderaattoristatus on hänen pyynnöstään poistettu ylläpidon toimesta.
    "... Kellontarkkaa puuhaa niinku ripulin korjaaminen pieremällä." Mehe Rienarsuo

Senior Member Lunssila's Avatar
    on.

Seuraava!

Registered User
    Tosta taisi jotain juttua moderointikommenteissa tai jossain siellä ollakin, mutta se mitä olen tätä Antsa-Zoe -gatea seurannut, niin se ei kuitenkaan tainnut alkuperäinen mielenpahoittamissyy olla, että Antsa perseili modeasemaa hyödyntäen. Nythän tuo ongelma lie poissa, sillä varauksella että Antsan moderaattoristatus on hänen pyynnöstään poistettu ylläpidon toimesta.
    Naisen suututtamisen jälkeen nro. 1 ohje on pyytää anteeksi.
    Ihan sama mitä/miten sen teit, pyydä silti anteeksi.
    Muuten menee pahemmin vihkoon vielä, kuten tämäkin tapaus opettaa.

Moderaattoriviitan heitto sivuun lailla marttyyrin ei ihan ole vielä sama asia

Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Timo Virtanen Tarkastele viestiä
    Kun tilanne nyt näyttää olevan se mikä on, eli pahennuksen aiheuttaja itse ei näe toiminnassaan mitään virheitä, tai ei ei omaa tarpeeksi selkärankaa myöntääkseen virheensä eikä näin ollen aio pyytää anteeksi, vaan tuntuu jopa jotenkin nauttivan tilanteesta, niin suosittelisin kaikille ”marttyyrivetäytymisen” tehneille tai sitä harkitseville, että pistävät vain ko. hahmon ignoreen ja jatkavat keskustelua niinkuin ennenkin. Turha kai tässä on antaa yhden henkilön savustaa useampaa pihalle.
    Timppa on oikeassa.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Seibertron Tarkastele viestiä
    Naisen suututtamisen jälkeen nro. 1 ohje on pyytää anteeksi.
    Ihan sama mitä/miten sen teit, pyydä silti anteeksi.
    Muuten menee pahemmin vihkoon vielä, kuten tämäkin tapaus opettaa.

Moderaattoriviitan heitto sivuun lailla marttyyrin ei ihan ole vielä sama asia
    Toinen toimintamalli on asettaa rima possuilemalla ja perseilemällä sen verran alas, että kun mies sitten joskus onkin melkein ihmisiksi, niin nainen yllättyneenä lähes itkee liikutuksesta.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Muuten olen kyllä hiukan sitä mieltä, että tämän ketjun aloitusviesti on aika puhdasta vittuilua, jonka tarkoitus näyttäisi olevan ennemminkin estää sellainen vittuilun kohteen toiminta, johon viestissä näennäisesti kehoitetaan.

Apaut tuohon malliin ainakin itse yleensä muotoilen vittuiluni.

Sijainti
    Nollola
    Se ei kuitenkaan tainnut alkuperäinen mielenpahoittamissyy olla, että Antsa perseili modeasemaa hyödyntäen.
    Että mitä että?

Registered User
    Toinen toimintamalli on asettaa rima possuilemalla ja perseilemällä sen verran alas, että kun mies sitten joskus onkin melkein ihmisiksi, niin nainen yllättyneenä lähes itkee liikutuksesta.
    Juuri näin toimin itse

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Zoe Tarkastele viestiä
    Että mitä että?
    Antsa siis kai alunperin heitti jotain sellaista juttua sun viestiin, että siihen ei tarvittu moderaattoriuden tarjoamia työkaluja, mutta myöhemmin niitä taidettiin käyttää. Mutta siis sukset risteytyi ihan perusfoorumistiosaston viestinnällä.

Registered User pyha henki's Avatar
    Sijainti
    Siellä ja täällä
    En tajunnu.

Jäässä Ria's Avatar
    Kun mode väittää foorumistin rikkoneen sääntöjä niin siinä ei muut rivifoorumistit voi tietää onko niin tapahtunut, koska ne viestit voi olla hävinnyt. Sitä paitsi kun mode syyttää foorumistia sääntörikkeistä niin sehän on jo sinänsä moderointia, ei mode voi kommentoida sääntörikkeita rivifoorumistina.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Mulla ei siis ole sen kummempia muistikuvia siitä kränästä kun en sitä sen kummemmin seurannut.

Mutta mitäs porukat on mieltä tästä ketjusta? Onko se mitään muuta kuin suoraa vittuilua Mosselle? Ja jos on niin mitä? Ja voiko vastaavia aloituksia tehdä kuka foorumisti kenelle foorumistille suunnattuna tahansa? Nää on just sellaisia kysymyksiä, mitä moderaattorina tulee välillä mietittyä, mutta mites muut?

Jäässä Ria's Avatar
    Ei hemmetti yritätkö sinä ihan tosissaan tehdä Antsat? Ensin "tiedät" mistä juttu sai alkunsa ja sitten et enää muistakaan yhtikäs mitään. Ja vähän vielä harhautusta peliin.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ria Tarkastele viestiä
    Ei hemmetti yritätkö sinä ihan tosissaan tehdä Antsat? Ensin "tiedät" mistä juttu sai alkunsa ja sitten et enää muistakaan yhtikäs mitään. Ja vähän vielä harhautusta peliin.
    Viljelen kyllä pääsääntöisesti sen verran paljon konditionaalia, etta en usko missään väittäneeni tietäväni jotain. Tai edes "tietäväni".

Ja sekään ei ole "ei yhtikäs minkään muistamista" jos "ei ole sen tarkempaa muistikuvaa".

Jäässä Ria's Avatar
    Eli kun vaan muistaa käyttää konditionaalia niin sitä voi vihjailla ihan mitä vaan? Sepä kätevää.

Sijainti
    Nollola
    Mutta siis sukset risteytyi ihan perusfoorumistiosaston viestinnällä.
    Ei. Koko episodi sai alkunsa, kun mode-Antsa aivan täysin yllättäen alkoi syyttää minua sääntöjen rikkomisesta, julkisesta lynkkaamisesta, report postin käyttämättömyydestä ja ties mistä.

Kun mode väittää foorumistin rikkoneen sääntöjä niin siinä ei muut rivifoorumistit voi tietää onko niin tapahtunut, koska ne viestit voi olla hävinnyt. Sitä paitsi kun mode syyttää foorumistia sääntörikkeistä niin sehän on jo sinänsä moderointia, ei mode voi kommentoida sääntörikkeita rivifoorumistina.
    Näinhän se on.

Sijainti
    lappeen Ranta
    Eli kun vaan muistaa käyttää konditionaalia niin sitä voi vihjailla ihan mitä vaan? Sepä kätevää.
    Niin on. Ei ainakaan voi väittää konditionaalia käyttäneen kirjoittajan väittäneen jotain varmasti. Konditionaalia kannattaa käyttää silloin kun ei ole varma jostain asiasta.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Olga Tarkastele viestiä
    … Mossesta kaikkine sivunilkkeineen ei ole miestä tunnustamaan virheitään ja pyytämään julkisesti anteeksi perusteetonta Zoen herjaamista?

Näyttöä oikeutuksesta julkisiin moitteisiin pyydettiin useammankin pitkäaikaisen forumistin toimesta, mutta sitä pidettiin vain nillittämisenä. Forum kaikkine mielenkiintoisine keskusteluineen ja visoineen on kuihtunut lähes olemattomiin.

Nimimerkin vaihtamisella et pääse eroon edellisellä nimimerkillä tehdyistä tekosista, joten Antsan vaihto Mosseen ei ainakaan parantanut tilannetta.

Todistappas olevasi aikuinen mies ja tee se, mitä miehen kuuluu tehdä. Tunnusta virheesi ja pyydä anteeksi. Siinä et menetä enää mitään - kasvosi ovat jo menneet. Heti alkukesästä tehtynä se olisi kenties jo unoh… arkistoitu.
    Harmi, ettei tällä foorumilla ole "tykkää-nappia", tälle ketjun aloitukselle/postaukselle olisin sitä painanut.
    Viestiä on viimeksi muokannut Jiihaa; 10.08.2018 12:18.

Senior Member oldez's Avatar
    Näkisin että ainoa ratkaisu tilanteeseen on että molemmat karkoitetaan Areenalle.

Elämän jakojäännös
    Sijainti
    Pahassa paikassa
    Turha sitä Antsan/Mossen anteeksipyyntöä on odottaa kun ei sitä tähänkään asti ole tullut. Kynnys siihen on noussut koko ajan ja jos alunperinkään ei ole nähnyt omassa toiminnassaan mitään anteeksipyydettävää niin odottavan aika tulee pitkäksi. Toisaalta Mosse on myös luvannut pysyä jatkossakin forumilla ketään kaipaamatta ja samalla tiukkaa postaustahtia ylläpitäen, joten ei varmasti kannata odotella hänen poistumistakaan. Virhe tapahtui jo siinä kohtaa kun Antsasta tuli moderaattori, eikä sitä virhettä voi enää mitenkään perua. Jo aiempi ennätyksellisen suuri viestihistoria osoitti että modena ei voi menestyksellä toimia henkilö jolla forumin keskustelut menevät jatkuvasti liikaa tunteisiin. Ideaalitapauksessa Mosse löytäisi forumin ulkopuolelta sen verran paljon tekemistä ettei tarvitsisi olla niin paljon esillä täällä ja muutkin voisivat palata kirjoittelemaan. Ymmärrän täysin että jotkut pahoittivat mielensä sekoiluista enkä niitä itsekään ymmärrä. Ehkä tosiaan se ignore auttaa pahimpaan ongelmaan.
    Je suis Charlie

Sijainti
    Anywhere in the world
    Timppa on oikeassa.
    viittikkö toistaa? en lue/kuule tätä kovin usein.
    -Michael Jordan-

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö