![]() |
![]() | |||||||
|
En nyt vetäisi hirveästi johtopäätöksiä muutaman trollin tekemän meemin takia, kyllä tuolla instagramissa ainakin saa paljon sympatioita puolelleen. Onhan noita meemejä tehty monista kuskeista.
Ensi vuonna jos taistelee loppuun asti mestaruudesta, niin kukaan edes muista noita enää.
Valtteri let Lewis pass for the championchip!![]()
Loppuu kädet eikä oo bodya
¯\_(ツ)_/¯
Kannattaa vaan brittienkin kiihkossaan muistaa että Lewiksen mahdollinen mestaruus on suurelta osin Valtterin ansiota.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Bottas totesikin, että ekalla stintillä ei vauhtia ollut muita enempää. Toisella rengassetillä vauhtia sitten olisi ollutkin
Bottashan sanoi, että seuraava kierros olisi ollut hyökkäysvaihe Verstappenin kimppuun, josta ei sitten Hamilton päässyt ohi. Tähän James myös kuittasi asian niin olevan.
No positiivista tässä on, että Bottas olisi voittanut ilman ongelmia jo useampaan kertaan tällä kaudella.
Instagram juntit vauhdissa, jotka useat luulevat olevan hyvinkin nokkelia. Parhaana C Moren facebook-kommenttikentät, jossa pari kolme hahmoa jauhaa samoja kuvia joka kommentteihin. Eipä niistä voi paljon johtopäätöksiä vetää.. Katsokaa Valtterin Facebook profiilia, ei montaa Wingman viestiä ole eilenkään näkynyt. Huomttavasti enemmän kannustavia.
No eipä tuolla tällä hetkellä ole yhtään kuskia, kuka suoritutuisi juurikaan Valtteria paremmin tämän hetken parasta kuskia vastaan. Vettelinkin taso on rohmahtanut tavallisen ratinkääntäjän tasolle.
Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 01.10.2018 18:26.
Eipä Vale kovin iloinen eilen ollut. Toisekseen, Hamilton ja Rosberg kehuivat tiimiänsä aivan samalla mitalla kuin Bottas. Se on tallin PR-koulu, joka tuota teetättää. Nykyään Mersulla Hamiltonilla on aina paras yleisö, joka on samaa hokemaa. Hamiltonikin ja Rosberg myös kehui tiimiään koko ajan, ei sen kummempaa kuin Bottas.
Antakaapa yksi kuljettaja Gridillä, joka ei olisi totellut Toton käskyä eilen tai tällä kaudella poisluettuna gridin "kakara" Verstappen? Kuten Eccelstone totesikin, Verstappen ei ole kovin kovassa huudossa muihin tallehin juuri käytöksen vuoksi.
Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 01.10.2018 18:31.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Valtterille muuten hattutemppu! Paalu, moraalinen voitto ja nopein kierros.
Moraalinen hattutemppu olisi aika kova: moraalinen paalu, moraalinen voitto ja moraalinen nopein kierros.
Moraalinen paalu voisi olla aika-ajojen nopein, mutta sitten rangaistuksena pudotetaan taaemmaas. Moraalinen nopein kierros taas kärkimiesten nopein, mutta joku häntäpään kaveri kävi hakemassa pari kierrosta ennen loppua hypersoftit ja ajoi niillä kovempaa.
HWNSNBM
Valtteri varma Lady Byng Trophyn voittaja kauden päätteeksi.
No toisaalta taas ei Bottaksen voi katsoa olleen Hämistä hitaampikaan. Bottas oli niin ikään Hamiltonin kontissa tämän päästyä edelle ja Bottas pääsi jo aika aikaisessa vaiheessa oikeasti lähelle Verstappenia, Hämis taisi näyttäytyä tämän peileissä vasta joskus ihan Stappenin stintin lopulla.
Niin,
Ite en jaksais nuita wingman meemejä enää. Mutta ankeinta tuossa on se, että jopa virallinen F1 tili oli tehnyt piruilua wingman-aiheella...
Njoo mutta eikös Top Gunissakin ne Tompankin wingmanit olleet ihan sankareita itsekin että sikäli.
https://youtu.be/9s-a1vp4LLk8
Sopis kyllä paremmin kyseinen titteli Räikköselle kuin bottakselle.![]()
If the car hasn´t been worth racing, it´s not worth having.
Bottaksesta oli 2013 iso juttu jossain Ilta-Sanomissa ja siinä häntä ylistettiin mukavaksi kaveriksi..oli kuulemma mukava ihminen peruskoulussa jossain Nastolassa?
Tiedä sitten mitä juttua tai huttua sekin oli..
Puheenvuoro teille!
Heh, F1 Racing -lehden lokakuun kannessakin nimitetään "wingmaniksi", ei tämä termi tosiaankaan minkään parin irvileuan "meemiasteelle" ole jäänyt. Lienee kyseessä laajalevikkisin F1-lehti? Tämä termi tulee seuraamaan Bottasta vielä pitkään.
Lewis's "wing man" on pain of losing grand prix victory
(jutussa kyse Azerbaidžanin kisasta)
Kansikuva
Vähän tuntuu olevan realismi haussa näillä, jotka huutelevat, että ensi kauden jälkeen Valelle WEC kutsuu kun Ocon tai Russell heitetään toisen Mersun rattiin.
Nimittäin asiahan on niin, että Valtterin näytöillä kaikilta seuraavilta osa-alueilta: nopeus (ei Lewiksen tasoa, mutta silti erittäin kovaa), tasaisuus, luotettavuus, tiimipeli (tätä arvostetaan talleissa yllättävän paljon), tekninen palaute, auton säätäminen jne. ovat sillä tasolla, että yhdistettynä Aarnio-Wihurin taloudelliseen tukeen ei Valtterilla tule olemaan kysynnästä pulaa keskikastin talleissa. Kaveri on kuitenkin moninkertainen paalumies ja voittaja eli pystyy todistetusti tuomaan tuloksia kovassa paineessa. Aika moni näistä enemmän hehkutetuista kuskeista elää täysin junnusarjojen näytöillä ja spekuloidulla potentiaalilla. Useasti on kuitenkin nähty, että sitten kun on se kärkiauto alla, alkaakin monella superlupauksella suoritustaso ja -varmuus kyykätä kun ne ihan oikeasti isot paineet kasautuvat niskaan.
Eli jos jostain syystä jatkoa ei 2019 jälkeen Mersulla enää tule, on vain Valesta itsestään kiinni haluaako jatkaa ykkösissä. Ajopaikka löytyy ihan varmasti. En usko sitten millään, että jokainen näistä nimistä tulisi olemaan hehkutusten arvoinen kärkiautossa (jos sellaiseen pääsevät): Gasly, Ocon, Norris, Russell, Leclerc, Giovinazzi.
Jean Alesi: "Going through Eau Rouge is like having an orgasm."
Mika Häkkinen: "Oh yeah? I think he's shitting his pants and mixing up the two feelings..."
Nimimerkki J0ne tiivistää F1-sarjan tilanteen 2.11.2014: "Paska kisa paskat kuskit paska sarja paskaa kaikki."
Aloituspostaus on niin sekavaa tajunnavirtaa, että siihen ei voi oikeastaan vastata mitään.
Kun ei tiedä edes kysymystä.
Vuosia sitten sanoin, että Hamilton on Schumacherin veroinen ajaja.
Sen rinnalla on aika vaikeata loistaa.
Bottaksella kuitenkin kolme voittoa viime kaudella
Ja vähintään kaksi menetettyä voittoa tällä kaudella.
And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high. - Ayrton Senna
Totta, ja moni unohtaa vertailtaessa esim. Rosbergin aikaan Hämäläisen tallikaverina sen, että mersu oli niin dominoiva että jos Hämäläinen voitti ja Rosbergilla oli huono päivä hän oli silti toinen. Bottaksella siellä on Ferrarit ja Red Bullit huomattavasti lähempänä. Kauheita vuosia 2014-16 F-1 sarjan kannalta.
“Well here's a message for Charlie. F*** off! Honestly, f**k off.”
Laskin piruuttani Mersun kaksoisvoitot:
2014 11 kpl (Hämis 11 voittoa)
2015 12 kpl (Hämis 10 voittoa)
2016 8 kpl (Hämis 10 voittoa)
2017 3 kpl (Hämis 9 voittoa)
2018 4 kpl (tähän mennessä) (Hämis 9 voittoa)
On Lewis pitänyt tasonsa, vaikka esim. 2015 ja 2017 antoi viimeisissä kisoissa 'vähän' siimaa mestaruuksien jo ratkettua.
"Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil
Vaikeaa, mutta itse ainakin sain sen verran irti, että 14-16 auto oli muihin verrattuna varsin ylivoimainen. 17-18 Ferrari on pystynyt jonkinmoiseen kisaan varsinkin alkukaudesta kesätaukoon. Siitä huolimatta Lewis on pystynyt kampaamaan voittoja plakkariin 'lähes' entiseen malliin. Ja oikeassa olet, Vettel on ollut pahin vastus parina viime kautena. Tosin Bottas ottanut apukuskin roolin, johon Rosberg ei suostunut. Itse asiassa teki aika koviakin juttuja Lewisin kiusaksi.
Rosberg kävi tiukkaa kisaa mestaruudesta, mielestäni kovempaakin kuin Vettel, koska oli yhtä kykenevä auto eikä italialaisia muurilla viimeistelemässä katastrofia. Mielestäni 17 ja 18 mestaruudet ovat tulleet helpommin kuin aiemmat.
https://www.autosport.com/f1/news/13...n-current-role
Toto sanoo mielipiteenään että Valtsu ajelee vähän automaatilla säästäen energiaa kun ei
tavallaan ole mitään voitettavaa.
Kaksoisvoittojen voittojen jakauma Mersulla. Nicon kanssa tulos oli Lewikselle 20-11 ja Valtterin kanssa toistaiseksi 6-1.
2014 Lewis 8-3
2015 Lewis 7-5
2016 Lewis 5-3
2017 Lewis 2-1
2018 Lewis 4-0
HWNSNBM