F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 41-61/61

Ketju: Formula 1 – 2018 - 18 - USAn GP - Aika-Ajot

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut amiraali Tarkastele viestiä
    Tilanne olikin se, kun Kimi jäi Q3 ensimmäisessä yrityksessä lähes 0.5 sekuntia kärjestä. Siinä vaiheessa Kimi oli hidas kärkeen verrattuna.
    Ok! Huonostihan Kimillä keskimäärin on Q3 mennyt.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Har* Tarkastele viestiä
    Kärkeen pääseminen edes nyt pehmeämmillä renkailla olisi yllätys. Jos pääsisi, niin tehtävänä hidastella Vetteliä varten.
    On muuten Bottaankin homma aika selvä. Pidä Vettel takana.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Har* Tarkastele viestiä
    Kärkeen pääseminen edes nyt pehmeämmillä renkailla olisi yllätys. Jos pääsisi, niin tehtävänä hidastella Vetteliä varten.
    Eiköhän ne voittoa lähde ennemmin hakemaan, mikä olisi tiimimestaruuden kannalta niitä viimeisiä oljenkorsia. Tuskin Ferrarillakaan niin harhaisia ollaan, että panostettaisiin enää vettelin mestaruuteen. Siihen tarvitaan tästä vaiheessa Hamiltonin keskeytys ja ilman sitä on turha uhrata Kimiä.

Registered User
    Mikäs mutka se oli minkä vuoksi Gaslyn kierros hylättiin? Hamilton ainakin leveili 9 mutkassa vähäsen.

A-sijan Tuntija
    Sijainti
    Maalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Ok! Huonostihan Kimillä keskimäärin on Q3 mennyt.
    Juu ja tästä voi tunnelmoida lisää miten huonosti on mennyt tai miten huonosti tänään meni ...
    (Videon alussa näkyy hyvin miten Maxille kävi)

https://www.youtube.com/watch?v=3R6OA_wx4_M
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. "Forza Ferrari". Forza ICEMAN.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut christian86 Tarkastele viestiä
    Eiköhän ne voittoa lähde ennemmin hakemaan, mikä olisi tiimimestaruuden kannalta niitä viimeisiä oljenkorsia. Tuskin Ferrarillakaan niin harhaisia ollaan, että panostettaisiin enää vettelin mestaruuteen. Siihen tarvitaan tästä vaiheessa Hamiltonin keskeytys ja ilman sitä on turha uhrata Kimiä.
    Hämis ajaa mestaruudesta, niin ei varmaan mitään sikariskiä ota Kimiä vastaan? Rengasedunkin turvin pääsee sitten myöhemmin keulille. Bottaan taktiikka peilaa varmaan suoraan Vettelin taktiikkaa. Aiemmin ei oteta sisään.

Mutta ekan kierroksen kolarit pilaa kaikki skenariot aika nopeasti.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pede Tarkastele viestiä
    Mikäs mutka se oli minkä vuoksi Gaslyn kierros hylättiin? Hamilton ainakin leveili 9 mutkassa vähäsen.
    Eikö se ole se tokavika?

Registered User
    Mossella näköjään suuria vaikeuksia Valtterin sukunimen kirjoittamisen kanssa, ei se voi olla noin hankalaa.

Senior Member Lunssila's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Pede Tarkastele viestiä
    Ennen aika-ajoa varoiteltiin vain toiseksi viimeisestä mutkasta, eli käsittääkseni muualla sai ajella leveämmällä linjalla.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Ihan kova putki Valtterilla, kun 72 kertaa putkeen on päässyt Q3:n
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Ihan kova putki Valtterilla, kun 72 kertaa putkeen on päässyt Q3:n
    On kova! Mikähän on Ricciardon ja Verstappenin putket hybridikaudella?

Registered User Mr Hindsight's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut hila Tarkastele viestiä
    Oli kyllä hauskanen yksityis kohta kun kanttareiden sivuille lisätyille "makkaroille" oli jo keskiviikkona annettu nimet "The Verstappen Kerbs".
    Hidastuksesta kun selkeesti näkyi että yhteen noista Maxin auto hajosi.

Paitsi ettei hajonnut noihin lisättyihin.

Registered User Pecca's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Marussia Tarkastele viestiä
    Mossella näköjään suuria vaikeuksia Valtterin sukunimen kirjoittamisen kanssa, ei se voi olla noin hankalaa.
    Mosse on just hyvä.

Hakee vähän resilienssiä tämän forumin sikatosikoille, joita riittää poikkeuksellisen suuri osa. *thumbs up*
    "Kyllästyin olemaan aina toisena, ajan mieluummin McLarenilla" - Alonso

Registered User
    Ei Moseella mitään ongelmia ole.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ShK Tarkastele viestiä
    Ei Moseella mitään ongelmia ole.
    Mosee?

Jokuhan voisi kaivaa esille kielioppisäännön, että 'Bottaalle' on väärin sanottu? Jos kerran Joonas taipuu muotoon Jonakselle sekä Joonaalle. Bottas on ruotsinkielinen nimi (kuten Joonas/Jonas) ja olisi mielenkiintoista tietää miten tuota taivutetaan.

Bottaalle on varsin paljon käytetty muoto ainakin googletuksen perusteella.

Registered User IsoAhven's Avatar
    Mosee?

Jokuhan voisi kaivaa esille kielioppisäännön, että 'Bottaalle' on väärin sanottu? Jos kerran Joonas taipuu muotoon Jonakselle sekä Joonaalle. Bottas on ruotsinkielinen nimi (kuten Joonas/Jonas) ja olisi mielenkiintoista tietää miten tuota taivutetaan.

Molemmat taitaa olla yhtä oikein. esim. wikisanakirjassa taivutuksissa käytetään mallia "Bottaalle" jne, mut artikkelin lähteessä päinvastoin Itselle ks-taivutus tuntuu oikeammalta. Kotimaisten kielten keskuskaan ei kumpaakaan kiellä. http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/324

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut IsoAhven Tarkastele viestiä
    Molemmat taitaa olla yhtä oikein. esim. wikisanakirjassa taivutuksissa käytetään mallia "Bottaalle" jne, mut artikkelin lähteessä päinvastoin Itselle ks-taivutus tuntuu oikeammalta. Kotimaisten kielten keskuskaan ei kumpaakaan kiellä. http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/324
    Molen samaa mieltä, että kumpikin on oikein. Puhekieleen tuo ”Bottakselle” tuntuu paremmalta korvaan. S- ja L-loppuiset sanat on varsin mielenkiintoisia taivuttaa.

Registered User Mr Hindsight's Avatar
    Kaikki on suhteellista. Hakusanalla "Bottaan" löytyy noin 566 tulosta (joista iso osa ei näytä koskevan suomalaista sukunimeä Bottas), sanalla "Bottaksen" taas tuloksia tulee yli 200 000. Hakusanalla "Bottaalle" löytyy vain 72, mutta "Bottakselle" yli 74 000.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mr Hindsight; 21.10.2018 18:09.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mr Hindsight Tarkastele viestiä
    Kaikki on suhteellista. Hakusanalla "Bottaan" löytyy noin 566 tulosta (joista iso osa ei näytä koskevan suomalaista sukunimeä Bottas), sanalla "Bottaksen" taas tuloksia tulee yli 200 000. Hakusanalla "Bottaalle" löytyy vain 72, mutta "Bottakselle" yli 74 000.
    Kieltämättä noinkin.

Epätoivoisena paikkoyrityksenä tässä selitän vaikka että kolme seitsemän oikein Lotossa kierroksella on paljon.

Noh, tärkeintä, ettei Bottaalle kirjoittaminen ole väärin, niin Marussian tietämiset meni huti.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 21.10.2018 18:54.

Registered User
    Komppasin vain ettei ole ongelmia.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut ShK Tarkastele viestiä
    Komppasin vain ettei ole ongelmia.
    Korjattu

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö