Verstappen ohitti jo Ricciardon.
![]() |
![]() | |||||||
|
Verstappen ohitti jo Ricciardon.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Ricciardo keskeytti.
Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".
Taitaa Hamilton nyt säästellä vaan renkaitaan
Ohjaaja tarjoaa kurottajakuskin töitä Ricciardon auton nostosta.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Jahas. Sääli taas Ricciardo puolesta. Kisa on tässä vaiheessa vahvasti hämiksen hyppysissä
Virtuaalia kehiin.
Ricciardon Red Bull hyytyi radan varteen ja Vettel tilanne helpottui samalla hieman.
Saman tien saatiin virtuaalinen turva-auto radalle ja hieman yllättäen Hamilton tuli varikolle, mutta Kimi sen sijaan ei käynyt varikolla.
Menee mielenkiintoiseksi
Mersu teki hienosti
Ferrari mokasi Kimin varikkokäynnin.
Siinä meni Kimin voitto. Lewis tippui vain Valen taakse.
"Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil
Mersu pelasi kyllä oikein nuo kortit nyt.
Miten Bottas sai 3 sekuntia Kimiä kiinni VSC:n aikana?
Se oli siinä. Hamilton varikolle VSC aikana,ja näin Hamilton voittaa kisan.
Mersu taktikoi taas homman kotiin.
Jaahas, saiskos sitä mennä jo nukkumaan ?
MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.
Se oli siinä. Pari kierrosta ja Räikkösestä ohi. Telkkari kiinni ja tutimaan.
Hämikseltä hieno ohitus Bottaksesta!
Ei kauan mennyt Hamiltonilta Bottaksen edelle nousemisessa ja kauaa ei taida mennä ennen kuin Hamilton on jo Kimin kannoilla.
Kestääkö Lewisin renkaat maaliin asti?
Loppuu kädet eikä oo bodya
Verstappen alta 4 sekuntia Bottaasta.
Mun mielestä olisi ollut selvää, että Kimi olisi pitänyt ottaa sisälle. Tällä taktiikalla tätä ei voi voittaa, mutta stopilla ja Botttaksen ohittamalla se olisi ollut vielä mahdollista. Tosin silloin Hamilton olisi jäänyt radalle ja todennäköisesti uusilla kumeilla sitten ohittanut kimin jos overcut ei olisi onnistunut. Mutta olisi ollut edes mahdollisuus toisin kuin nyt.
Kovaa ajaa Hämis.
Eipä nyt Kimille tainnut jäädä ku luu käteen
Kimin renkaat ajetaan loppuun jotta Vettel pääsee edelle...![]()
Kylläpä tympii tuo Ferrarin taktiikka.
Tulppa-Räksä!![]()
Katsotaan nyt miten Kimin "tulppa" taktiikka toimiiii...
Jaha taas pidetään Kimiä ulkona
Kimi on siis neljäs tänää, kohta tulee bottas ja verstappen ohi
Tilanne on vähän sama kuin rallin puolella vielä kun Loeb ajoi eli Hamilton on täysin omassa luokassaan ja muista ei hänelle vastusta ole. Ehkä muillakin on mahdollisuuksia sitten kun Hamilton lopettaa kymmenennen mestaruuden otettuaan.
Viestiä on viimeksi muokannut kempula; 21.10.2018 21:48.
Nyt on kumit loppu
Ei ole, Kimi on ainut radalla!
Mutta tuo Ossi Oikarinen on ihan hölmö, kun luulee, että Kimi jotenkin tuossa asemassa olisi Vetteliä auttamassa! Arrivabene sanoi jo aiemmin, että nyt ajetaan tiimimestaruudesta. Ja muutenkin, todennäköisyys on onneton.
Hyvin pidätellyt Kimi!![]()
"Kyllästyin olemaan aina toisena, ajan mieluummin McLarenilla" - Alonso
Kimi uhrataan taas?
Loppuu kädet eikä oo bodya