Tänne kaikki Nissan Micrat ja.
![]() |
![]() | |||||||
|
Tänne kaikki Nissan Micrat ja.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
Kolmossijaa joutui sit tosissaan pohtimaan kun oli kolme muutakin vaihtoehtoa
Minun mielestäni on suuri vääryys, mikäli forumin aktiivisin postaaja ei pärjää tässä äänestyksessä.
Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.
DW johtaa.
Hahmo on postannut viimeksi vuonna 2016?!
Aika erikoinen tilanne.
Tallipaallikon rehtori
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread...33#post2884433
Tuosta selviää syy.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Tallipaallikon rehtori
DW postasi jokusen kerran myös tänä alkuvuonna eri nimimerkillä (kun oli unohtanut salasanan tms), ja ennenkaikkea oli ehtinyt tulla tutuksi useille jäsenille täällä.
Minua harmittaa todella paljon, että Mosse ei voittanut äänestystä. Hän on kuitenkin foorumin aktiivisin kirjoittaja. Eikä Antsa Rieppokaan pärjännyt.![]()
![]()
![]()
Ekaa voisi kyllä sanoa samakasi kuin kalasteluksi järvessä että nappaanko onki vai ei sitten millään? Tokassa että onko profiittia yhtään bisnekselle ja sepäs joka aivan varmasti nyrppii jos ei mitään hyötyä kuten on saanut lukea paljon yrittäjien karusta arjesta.
Määrä ei korvaa tässäkään tapauksessa laatua.
"Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015
"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)
Ensimmäinen kerta, kun vuoden foorumistiksi valitaan edesmennyt kirjoittaja. Toiseksi paras eli IntriguigMan saa propsit. Milloinhan Fagerholm julkaisee tuloslistan kokonaisuudessaan.
Voin laittaa vielä tänään. Meinasin että ei kai sillä ole väliä, mutta olet jo toinen kun kysyy.
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban
IntegerMania olis pitänyt äänestää, mutta eihän sitä silloin muistanut!
Enpä osannut kakkossijaa odottaa. Kiitokset äänestäneille! Jatketaan taas tänä vuonna.
"Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"