F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeisinViimeisin
Tulokset 41-80/160

Ketju: Autojen julkaisut 2019

User JoneZi's Avatar

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Hyvin sopii halo Haasin profiiliin. IMHO.
    Samaa mieltä! Näin se silmä tottuu kaikenlaisiin härpöttimiin

Registered User
    Renoo näyttää kyllä tosi perinteiseltä, mutta viilatulta kyllä. Kun katsoo vyötärölinjaa sinne diffulle saakka, on aikalailla tilaa mahdollisille virtauksille siellä

Registered User Bunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OriginalFormulastara Tarkastele viestiä
    Samaa mieltä! Näin se silmä tottuu kaikenlaisiin härpöttimiin
    En olisi kyllä vuosi sitten itsekkään uskonut, että näihin tottuu. Silloin oli kamalin asia ikinä missään, mutta nyt en edes kiinnitä huomiota Halon olemassaoloon.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Registered User

Ferrain ponttooni-ohjain

Voisko sitä nyt vaikka sellaseksi kutsua, mutta siis kaikissa esitellyissä autoissa on tuo Ferrarin vuonna 2017 lanseeraama horisontaalinen siipi/ohjain ponttoonin ilmanoton edessä, alhaalla ja ylhäällä. Eli se oli kaiketi hieno oivallus silloin Ferrarilta tai Binotton tiimiltä kun näyttää maistuvan muillekin. Saa nähdä, joko Mersukin sortuu apinoimaan.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bunder Tarkastele viestiä
    En olisi kyllä vuosi sitten itsekkään uskonut, että näihin tottuu. Silloin oli kamalin asia ikinä missään, mutta nyt en edes kiinnitä huomiota Halon olemassaoloon.
    Toden totta. En minäkään, ennen kuin Mosse ilmoitti, että sehän näyttää siistiltä Haasin autossa!

Registered User
    Mut itseasiassa kysymys on ihan peruspsykologiasta. Ihmisillä ja muillakin eläimillä on sisäänrakennettu mekanismi huomata kaikkea "normaalista" poikkeavaa.

Muistan hyvän esimerkin. Jos moottoritiellä on pelle hyppimässä jonkun auton katolla, niin se varmasti aiheuttaa huomioita, mutta jos pelle hyppii kaikkien autojen päällä niin sitten ei. Paitsi jos yhden auton päällä ei olekaan pelleä.

sori OT

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ambomaan Mambo Tarkastele viestiä
    Herttileili Williamsia! Värityksen karmeudesta tulee mieleen lähinnä 90-luvun konkurssitallit. Ihan jo kuskien puolesta toivon menestystä mutta tiukkaa voi tehdä.
    Nyt kun kerroit, niin juurikin näin.
    Loppuu kädet eikä oo bodya

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Hyvin sopii halo Haasin profiiliin. IMHO.
    Mutta mikä on tuon sivuprofiilissa näkyvän kyhmyn tarkoitus

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Mutta mikä on tuon sivuprofiilissa näkyvän kyhmyn tarkoitus
    Viime vuonna sama kyhmy, muttei erotu niin hyvin harmaasta. Ihan moottorijärjestelmiä siinä on.

Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User amiraali's Avatar
    Mercedes 2019. Valtteri Bottaksen uusi työkalu julkistettu tänään keskiviikkona.

Valtterin ensikilometrit julkaisupäivänä Silverstonen radalla 2019 Mercedeksellä.

Video Twitterissä Mersun moottorin pörinöistä!

https://twitter.com/i/status/1095638367809818624
    Viestiä on viimeksi muokannut amiraali; 13.02.2019 12:49.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

Registered User
    Väritykseltään upein Mercedes tähän mennessä. Teknisesti myös aika yksityiskohtainen auto, vaikuttaa aika nopealta..

Registered User
    Jänistivät sitten näköjään siitä aiemmin vihjailemastaan psykedeelisestä kuvioinnista.

Registered User
    Mersussa mielenkiintoisen näköiset härpättimet ponttoonien etu-ympäristössä. Lisäksi keulan alla olevaa "kourua" on muotoiltu, niin että se ohjaa enemmän virtauksia alaspäin.

Tässä ei ole apinoitu Ferraria muuten kuin moottorikatteen kohdalta joka laskee nyt loivemmin ylhäältä alas.

RedBull 2019!!! No nyt on mielenkiintoinen ja hassunhauska väritys!!! Kyseessä ilmeisesti "erityisväritys" julkistustilaisuuteen?

Viestiä on viimeksi muokannut amiraali; 13.02.2019 14:37.

Registered User
    Tosiaan toivoisi että olisi (tiimillä) isot pallit ja tuo menisi julkaisuun. Ei niitä sinisiä RB-perussettejä enää jaksaisi.

Registered User

Red bull

Uskomattomat ponttoonit. Ikään kuin niitä ei enää edes olisi. Tässä on vallankumouksellinen ratkaisu. RB on se, mihin muita verrataan mutkanopeuksissa veikkaan

User JoneZi's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut OriginalFormulastara Tarkastele viestiä
    Uskomattomat ponttoonit. Ikään kuin niitä ei enää edes olisi. Tässä on vallankumouksellinen ratkaisu. RB on se, mihin muita verrataan mutkanopeuksissa veikkaan
    Joo on Honda pakattu pieneen pakettiin.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Just mietin että Mersulla on jätetty paljonkin tilaa moottorin ympärille (jäähdytys, viime kauden luotettavuusongelmat) ja nyt Reb Bull tekee sitten niin tiiviin paketin, että pakkohan tuota on leikata auki jos ollaan lämpötiloissa plussan puolella.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

SportPesa Racing Point 2019

Viestiä on viimeksi muokannut amiraali; 13.02.2019 17:54.

Talli vaihtoi nimekseen myös SportPesa Racing Point

Registered User
    Silmä tykkää uusien etusiiipien yksikertaisuudesta, toivotaan että nillä on myös kilvanajoa helpottava vaikutus...

Registered User
    Hienoja autoja kyllä.

Kuinka ollakaan, suurien tallien autot (Renault, Mercedes ja RedBull), näyttävät nopeilta ja pienten tallien autot vähemmän nopeilta.

Redbull Honda näyttää todella tiiviiksi pakatulta ja nopealta, mutta sillä pitäisi päästä myös maaliin asti...

Registered User
    Eiköhän se marssijärjestys ole sama ku viimekaudella on ne autot minkänäköisiä vain näissä kuvissa. Sano mun sanoneen.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Raikkis Tarkastele viestiä
    Eiköhän se marssijärjestys ole sama ku viimekaudella on ne autot minkänäköisiä vain näissä kuvissa. Sano mun sanoneen.
    Red Bull tulee rinnalle ja ohi... Vahvalta näyttää ja ensiviikolla tiedämme jo tätä päivää enemmän.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markot Tarkastele viestiä
    Red Bull tulee rinnalle ja ohi... Vahvalta näyttää ja ensiviikolla tiedämme jo tätä päivää enemmän.
    Jos Hondan kone on RB:ssä renoon tasoa, niin se on mihin muita verataan. No katsotaan vielä Ferrarin ja Alfan autot.. Mut Verstappen on nyt revolution auton saanut toden totta.

Registered User
    Raicint point, tervemenoa Willamsin kanssa taistelemaan.

Tähän mennesstä eniten vakuuttaa ehdottomasti RB. Mersukin on innovatiivinen mutta erilailla kun autot ei juurikaan toisiaan muistuta.
    Ehkä olen mieltynyt tuohon Haasin otteeseen kans.eritoten mielenkiintoisen näköisesti takaripustuksista ,ja sen kummun ponttooneissa on tietenkin korkeiden takaripustusten avulla saadaa lisää virtauksia vyötärölinjalta sinne alas diffun suuntaan.

Registered User
    Kyl kun näitä kattoo niin taas tulee ennätyksiä ensi kaudella. Vaikka etenkin etusiipeä renemmän rajoitettui, niin autoissa on jälleen hienoja innovaatioita nin ehkä kohta mennään kohta taas lujempaa. Sääntömuutoksetkin ovat aika hillittyjä tälle kaudelle after all.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut amiraali Tarkastele viestiä
    Mercedes 2019. Valtteri Bottaksen uusi työkalu julkistettu tänään keskiviikkona.

Video Twitterissä Mersun moottorin pörinöistä!

https://twitter.com/i/status/1095638367809818624
    Hyvin toimii Mersun sutimisenesto mutkasta ulos kiihdytyksessä. Melkoinen pörinä käy.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 14.02.2019 08:19.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Red Bullin autosta pohdintaan englanniksi.

Red Bull cuts Honda no slack: New F1 RB15 technical analysis

Registered User
    Alonso:"I'll be back next year"

McLaren. Olisi ehkä hienompi jos sinisen tilalla olisi mustaa. Teknisesti ihan tyylikkään oloinen.

McLaren 2019.

Minusta tuo sininen väri sopii hyvin keltaoranssin kanssa. Hyvä väriyhdistelmä kaikinpuolin.

Aikamoinen siipiratkaisu tuossa eturenkaan takana kabiinin kohdalla.

Alfa Romeosta vuotaneet kuvat. Tuskinpa on lopullinen versio. Kiva huomata että Singha kulkee Kimin mukana

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bunder Tarkastele viestiä
    Alfa Romeosta vuotaneet kuvat. Tuskinpa on lopullinen versio. Kiva huomata että Singha kulkee Kimin mukana

Miten Sauber on lähtenyt noin poikkeavalla linjalle etusiiven suhteen? Onko tuosta saavutettavissa jotain hyötyä? En ymmärrä koska virtaus pyritään ohjaamaan hallitusti eturenkaan ohi ja yli...näin ainakin ennen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kyllä palaa markkoja ja muita valuuttoja melkoinen määrä kauden mittaan, kun ruvetaan optimoimaan etusiiven toimintaa uuden säännön pohjalta.

Ja kiire on kopioida toisten tekeleitä, jos vähänkin jollakin konsepti toimii paremmin.

Registered User
    Näenkö väärin mut onko ponttoniratkaisu alfassa hyvin samanlainen kuin rbllä?

Alfan uusi väri / kuviot lähenpään tarkasteluun.

Viestiä on viimeksi muokannut amiraali; 14.02.2019 16:41.

Registered User
    Mclaren, ihan hirveä väritys. Mut autossa on mielenkiintoisia ja omintakeisia ratkaisuja barge board-osastolla. Lisäksi ponttoonien muoto on muuttunut "sutjakammaksi".

Alfassa on joitain mielenkiintoisia ratkaisuja erilaisten ponttoonien ilmanottoaukkojen ja etenkin etusiiven kanssa, mutta tuosta värityksestä ja kuvakulmien takia ei oikein saa selvää vielä mitä siellä yritetään. Parempia kuvia ja ehkäpä testipäivän lopullista lay-outtia odotellessa..

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö