F1Forum.fi
 
-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet
 
Sivu 1 / 2 12 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/52

Ketju: Formula 1 – 2019 - 02 - Bahrainin GP - Ennakko ja Harjoitukset

  1. #1
    A-sijan Tuntija
    Liittynyt
    May 2014
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    3 743

    Formula 1 – 2019 - 02 - Bahrainin GP - Ennakko ja Harjoitukset

    FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX 2019
    BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT
    Sakhir



    Rata ennätys :
    1:31.447 PEDRO DE LA ROSA (2005)




    Tarkempi ratakuva :
    https://i.ibb.co/w6pKXpC/D2q-Was8-Wk-AIbt8-O.jpg
    https://www.fia.com/file/78634/download




    Kilpailun aikataulu :

    Perjantai 29.03
    13:00-14:30 1. Vapaat harjoitukset (14:00)
    17:00-18:30 2. Vapaat harjoitukset (18:00)

    Lauantai 30.03
    12:10-13:15 F2 kisa 1.
    14:00-15:00 3. Vapaat harjoitukset (15:00)
    17:00-18:00 F1 Aika-ajot (18:00)

    Sunnuntai 31.03
    14:15-15:15 F2 kisa 2.
    17:54 Kansallishymni
    18:10 F1 Kilpailu (18:10)

    https://www.formula1.com/en/racing/2...Timetable.html


    Kilpailun tiedot :
    https://www.fia.com/events/fia-formu...-information-3
    https://www.formula1.com/en/racing/2019/Bahrain.html



    Ratatiedot ja kisahistoriaa :
    https://en.wikipedia.org/wiki/Bahrai...tional_Circuit
    https://en.wikipedia.org/wiki/Bahrain_Grand_Prix


    Radan viralliset nettisivut :
    https://www.bahraingp.com/


    Rata GMaps :
    https://www.google.fi/maps/place/Bah...d50.5129?hl=fi



    Pirellin rengas kovuudet :
    Kova (Valkoinen) = C1
    Keskimmäinen (Keltainen) = C2
    Pehmeä (Punainen) = C3
    https://pbs.twimg.com/media/D1DbwSRXcAACe1q.jpg

    Viime vuoden renkaat M – S - SS


    Pirellin rata tiedot :



    Rengaspaineet ja kulmat :
    MIN. STARTING PRESSURES (slicks)
    21.5 psi (front) | 19.0 psi (rear)
    EOS CAMBER LIMIT
    -3.75° (front) | -2.00° (rear)


    Teemien rengas valinnat Bahrainin radalle :



    Pirellin tarinat 2019 viikonlopulle :
    https://press.pirelli.com/2019-bahra...prix--preview/



    2018 kilpailu. Kisan voitti Vettel ajalla 1:32:01 (58 lap), ( Kimi Kesk. Vale 2. )
    Nopein kierrosaika kisassa Vale 1:33,740 M-rengas. ( Kimi 1:34,337 S )
    Suurin nopeus kisassa Grosjean 340,0 km/h


    Paalupaikan otti otti Vettel ajalla 1:27,958 ( Kimi 2, Vale 3. )
    Suurin nopeus AAssa Kimi 327,1 km/h

    https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Bahrain_Grand_Prix
    https://www.fia.com/events/fia-formu...assification-0

    Viime vuoden kisan varikko stopit (1-3 stoppi, 33 stoppia koko kisassa) :
    https://d2snyq93qb0udd.cloudfront.ne...top-EN-750.jpg


    Viime vuoden kisan nopeimmat ajat eri seoksilla :
    https://d2snyq93qb0udd.cloudfront.ne...ace-EN-750.jpg


    Tähän asti käytetyt voimalaitoksen osat :
    https://www.fia.com/file/78767/download


    Sääennusteet kisa viikonlopulle :

    Pilvistä ja aurinkoa. Lämpöä 22-28 astetta. (Sunnuntai lämpimin päivä)
    Sateen mahdollisuus, pe 5 % la 5 %, su 5 %.

    http://www.bahrainweather.gov.bh/

    https://weather.com/weather/weekend/l/BAXX0016:1:BA

    https://www.wunderground.com/forecas...=localwx_10day

    https://www.yr.no/place/Bahrain/Sout...%ABr/long.html




    Sitä on vieläkin hämmästynyt uudesta Parta-Valesta. Oli viime kisa sen verran vahva esitys Valtterilta. Toivottavasti sama hyvä flow vaan jatkuu. Sitä edellistä kiltti-Valea ei kaipaa kukaan. Ainakaan kisassa...

    No ei tuomita ferraria vielä. Näin ainakin sanoo Domenicali. Ferrarilla oli vaikea viikonvaihde ja Aussi kisa on aina vähän omanlaisensa. Bahrainin kisa taas pitäis kertoa paremmin missä iskussa Ferrari oikeasti on.
    Siellä kun konetehon pitäis puhua tai oikeastaan koko hybridi systeemin. Lisäksi kun rata on teknisesti vaativa.

    ps.
    Muistetaan kellon siirto Sunnuntai aamulle.




    edit.
    Lisätty uusi ratakartta jossa on tuo 3:s DRS alue. Sen mittaus paikka on mielenkiintoinen koska se on pääsuoran päässä, jarrutus alueella.

    e2.
    F1.com kuvaankin on jo tullut tuo 3:s DRS alue.

    e3.
    Lisätty F2 kisat aikatauluun.
    Viestiä on viimeksi muokannut hila; 30.03.2019 05:39.
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

  2. #2
    User JoneZi's Avatar
    Liittynyt
    Mar 2012
    Viestit
    6 959
    Kolmas DRS-alue lisätty 3. ja 4. mutkien väliselle suoralle. Aika turhaa.

  3. #3
    Registered User
    Liittynyt
    May 2005
    Viestit
    3 256
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JoneZi Tarkastele viestiä
    Kolmas DRS-alue lisätty 3. ja 4. mutkien väliselle suoralle. Aika turhaa.
    Ei todellakaan turha, tulee ohituksia ja paljon.

  4. #4
    Registered User
    Liittynyt
    Apr 2018
    Viestit
    111
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markot Tarkastele viestiä
    Ei todellakaan turha, tulee ohituksia ja paljon.
    Samaa mieltä. Pääsuoralla edessä menevä pystyy linjavalinnalla blokkaamaan ohitusyrityksen mutta samalla joutuu tekemään kompromissin ajolinjaan mutkaan tultaessa. Tai vaihtoehtoisesti ohituksen tekevällä sama homma. Avaa mahdollisuuden kuitata seuraavalla DRS-alueella edellisessä mutkassa ohittanut tai blokannut auto. Bahrainin 2014 kisassa hyvää taistelua näissä mutkissa Hamiltonin ja Rosbergin välillä yhtenä esimerkkinä.

  5. #5
    Registered User
    Liittynyt
    May 2001
    Viestit
    673
    Lainaa Alunperin kirjoittanut markot Tarkastele viestiä
    Ei todellakaan turha, tulee ohituksia ja paljon.
    Saapas nähdä meneekö jopa yli... toivon mukaan ei tarkoita sitä että maaliin tullaan kutakuinkin aika-ajojärjestyksessä.

    FIA:lla paineita näyttää, että tehdyt muutokset tuovat lisää ohituksia. Joka tapauksessa hyvä, että kokeillaan jotain ohitusten lisäämiseksi.

  6. #6
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Ratahans Tarkastele viestiä
    Saapas nähdä meneekö jopa yli... toivon mukaan ei tarkoita sitä että maaliin tullaan kutakuinkin aika-ajojärjestyksessä.

    FIA:lla paineita näyttää, että tehdyt muutokset tuovat lisää ohituksia. Joka tapauksessa hyvä, että kokeillaan jotain ohitusten lisäämiseksi.
    Juuri näin. Jollei mitään kokeilla. Niin ei myöskään lisätä kisaviikonlopun mielenkiintoa. Toivottavasti tuollakin muutoksella saadaan aikaan muutama ohitus kisan aikana.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  7. #7
    Registered User
    Liittynyt
    Feb 2002
    Viestit
    487
    Kauden avauskilpailun jälkimainingeissa sai lueskella kriittistä kommentointia teknisistä muutoksista, joiden ei koettu toteuttavan tavoiteltua tehtäväänsä; lisätä ohituksia.

    Nyt uusien teknisten sääntöjen analysointi vaikeutuu entisestään lisäämällä/muuttamalla radan drs-alueiden lukumäärää. Vaikuttaa hätiköidyltä toiminnalta jälleen kerran. Viikonloppu näyttänee kuitenkin jotain suuntaa oltiinko oikeassa vai väärässä, tulkinta on tosin haastavaa.


    Oma arvioni on sen suuntainen, että lisätty drs-alue on pelkästään sunnuntain kilpailun (gpn) tapahtumien kannalta turha lisäys, ohituksia olisi ilman sitäkin tullut vähintään tarpeeksi (eli paljon), nyt jopa liikaa. Kokonaisuutena vaikutus yhdistelmälle aika-ajot + kilpailu sen sijaan on kiinnostavempi, koska mahdollistanee toisistaan merkittävästi poikkeavien säätöjen käytön. Toisinsanoen vielä tässä vaiheessa ennen viikonloppua olen taipuvainen uskomaan kriitikkojen joutuvan nauttimaan lounaaksi hattujaan...

    (Lisä kiinnostavuutta viikonloppuun tuo myös Bahrainista alkava Formula 2 kausi.)
    "Punainen ei ole pelkkä väri, se on aate."

  8. #8
    Registered User
    Liittynyt
    Oct 2016
    Viestit
    235
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Punainen Tarkastele viestiä
    Kauden avauskilpailun jälkimainingeissa sai lueskella kriittistä kommentointia teknisistä muutoksista, joiden ei koettu toteuttavan tavoiteltua tehtäväänsä; lisätä ohituksia.

    Nyt uusien teknisten sääntöjen analysointi vaikeutuu entisestään lisäämällä/muuttamalla radan drs-alueiden lukumäärää. Vaikuttaa hätiköidyltä toiminnalta jälleen kerran. Viikonloppu näyttänee kuitenkin jotain suuntaa oltiinko oikeassa vai väärässä, tulkinta on tosin haastavaa.
    Sama kävi itselläkin mielessä. Mutta luulisi, että edes jotain havaintoja voisi tämän kisan perusteella jo saada.

    Vähän aihetta sivuten, onko muuten kukaan kuski suoraan Australian jälkeen kommentoinut, miltä nuo muutokset ohittamisen kannalta tuntuivat tai miten ne vaikuttavat toisen auton seuraamiseen? Treenien jälkeenhän Magnussen kehui jossain haastattelussa toisen auton lähellä ajamisen olleen helpompaa, mutta muuten en ole suoriin kommentteihin tästä asiasta törmännyt.

  9. #9
    Registered User Hartsa76's Avatar
    Liittynyt
    Feb 2012
    Viestit
    7 073
    Minä kyllä suuresti ihmettelen sitä, että joidenkin mielestä ohituksia tulee liikaa kolmannen DRS-alueen takia, koska minusta ohituksia ei koskaan voi olla liikaa.

    Mikä muka olisi parempaa mainosta F1-sarjalle kuin se, että jouduttuaan ohitetuksi kuljettaja heti seuraavalla suoralla ottaa menettämänsä sijan takaisin ja sama toistuu kierros toisensa jälkeen koko kisan ajan.

    Minä ainakin katson mieluummin kisan jossa nähdään 200 näyttävää ohitusta, kuin kisan jossa nähdään pelkkiä Trulli-junia kiertämässä rataa.

    Joiltakin näyttää jo nyt unohtuneen viime kauden kisat joissa ohittaminen oli niin vaikeaa, että pahimmillaan koko kisan aikana nähtiin yksi ohitus.

  10. #10
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Minä kyllä suuresti ihmettelen sitä, että joidenkin mielestä ohituksia tulee liikaa kolmannen DRS-alueen takia, koska minusta ohituksia ei koskaan voi olla liikaa.

    Mikä muka olisi parempaa mainosta F1-sarjalle kuin se, että jouduttuaan ohitetuksi kuljettaja heti seuraavalla suoralla ottaa menettämänsä sijan takaisin ja sama toistuu kierros toisensa jälkeen koko kisan ajan.

    Minä ainakin katson mieluummin kisan jossa nähdään 200 näyttävää ohitusta, kuin kisan jossa nähdään pelkkiä Trulli-junia kiertämässä rataa.

    Joiltakin näyttää jo nyt unohtuneen viime kauden kisat joissa ohittaminen oli niin vaikeaa, että pahimmillaan koko kisan aikana nähtiin yksi ohitus.
    Olisiko tätä paremmin voinut kiteyttää. Ohitukset ovat sunnuntain kisatapahtuman suola. En todellakaan kaipaa mitään "trullijunia" 1.5 tunniin kisan aikana.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  11. #11
    Registered User
    Liittynyt
    Mar 2009
    Viestit
    654
    DRS siirtymä != näyttävä ohitus

    Jos kahdesta peräkkäisestä DRS alueesta jälkimmäinen toimii "liian" hyvin, eli ohitettu saa suurella todennäköisyydellä menettämänsä paikan takaisin, järkevä ohittaja himmailee edellisen ja ohittaa vasta jälkimmäisellä ja sitten katoaa maisemaan. Kierros toisensa jälkeen tapahtuva sijoitusten vaihtelu on hyvin epätodennäköistä.

  12. #12
    Registered User
    Liittynyt
    Feb 2002
    Viestit
    487
    Jos ohittaminen on liian helppoa niin omasta mielestäni ohitusten arvostus laskee. Esimerkiksi rata moottoripyöräilyssä ohituksia tapahtuu liikaa omaan makuuni. Paras balanssi ohitusten määrässä suhteessa viihdyttävyyteen on mielestäni Formula 2/GP2 -sarjoissa.

    Toki rataprofiili vaikuttaa ratkaisevasti kokonaisuuteen. Osa radoista saakin olla luonteeltaan vaikeampia ohituksiin ja osa helpompia.
    "Punainen ei ole pelkkä väri, se on aate."

  13. #13
    User JoneZi's Avatar
    Liittynyt
    Mar 2012
    Viestit
    6 959
    Itseäni ei kiinnosta ohitusten lukumäärä vaan se, että ohittamisen yrittäminen on mahdollista. Mielummin katson muutaman ohituksen kisan, jossa käydään kovaa kamppailua sijoituksista rengas rengasta vasten ajaen kuin 200 DRS-ohituksen kisan. Kolmannen DRS-alueen lisääminen oli hätiköity päätös ennen kuin ollaan kunnolla nähty sääntömuutosten vaikutus.

  14. #14
    Skidmark Mosse's Avatar
    Liittynyt
    Mar 1999
    Sijainti
    On earth
    Viestit
    103 507
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Googol Tarkastele viestiä
    DRS siirtymä != näyttävä ohitus

    Jos kahdesta peräkkäisestä DRS alueesta jälkimmäinen toimii "liian" hyvin, eli ohitettu saa suurella todennäköisyydellä menettämänsä paikan takaisin, järkevä ohittaja himmailee edellisen ja ohittaa vasta jälkimmäisellä ja sitten katoaa maisemaan. Kierros toisensa jälkeen tapahtuva sijoitusten vaihtelu on hyvin epätodennäköistä.
    Jos siinä ei ole 'drs detection' välissä, niin ohittanut saa ajaa jälkimmäisen suoran läppä auki ja ohitettu voi keskittyä puimaan nyrkkiä ja ölistä tiimiradioon.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

  15. #15
    Registered User
    Liittynyt
    Feb 2010
    Viestit
    3 626
    Kyse toki myös siitä ketä se hyödyttää, jos suomikuskit voittavat lisä-drs alueiden avulla niin silloin hyvä, jos joku muu
    niin ei hyvä.

  16. #16
    Registered User Bunder's Avatar
    Liittynyt
    Feb 2017
    Viestit
    531
    Kimiltä hyviä kommentteja Alfa Romeon tavoitteisiin liittyen Ilta-Sanomissa

    "Kuka sanoo, että emme voi voittaa? Me teemme työmme niin hyvin kuin voimme. Emme ole huipputalli, mutta tiimissämme on hyviä ihmisiä.Tarkoituksemme on rakentaa loistava auto. Minun tehtäväni on nostaa talli eturiviin, Räikkönen lataa Speedweekin haastattelussa."

    Näinhän se on, että tavoitteiden pitää olla korkealla ja voittamisen aina tavoite. Hankalaa se toki on, mutta olen itse kyllästynyt näihin lässyttäjiin, joiden tavoite on olla joku keskikastin "paras" tms. Kunnianhimoisen kuljettajan ja tallin tavoite ovat vain kärkisijat. Muuten saa jäädä kotiin.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

  17. #17
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Bahrain. Ilmanlämpötila 28.7 ja rata 50.2 astetta.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  18. #18
    F1 asijan tuntia
    Liittynyt
    Sep 2011
    Viestit
    1 949
    Sainzille tosiaan vaihdettu melkein koko paletti moottoriosastolla. Kolmasosa komponenteista putosi pois pelistä ensimmäisen kisan jälkeen. Mäkkärillä voidaan todeta taas, että paskan myivät.

    On Thursday, Sainz highlighted the weakness of the MGU-K, which had been problematic during pre-season.

    "It is true we had a couple of failures during testing, so it is something that is a weak point of the car," he said.

  19. #19
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Ferrarit on tullut takaisin. Ylivoimainen kaksoisjohto tässä vaiheessa.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  20. #20
    Registered User
    Liittynyt
    Jul 2010
    Viestit
    1 186
    "Maailman nopein hammastahna" sano Juusela Williamsista.

  21. #21
    Registered User Bunder's Avatar
    Liittynyt
    Feb 2017
    Viestit
    531
    4 sekuntia pois Williamsin ajoista niin hommahan alkaisi näyttämään ihan hyvältä
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

  22. #22
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Bahrain. Ensimmäiset vapaat harjoitukset.

    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  23. #23
    Skidmark Mosse's Avatar
    Liittynyt
    Mar 1999
    Sijainti
    On earth
    Viestit
    103 507
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Raikku Tarkastele viestiä
    Kyse toki myös siitä ketä se hyödyttää, jos suomikuskit voittavat lisä-drs alueiden avulla niin silloin hyvä, jos joku muu
    niin ei hyvä.
    Miksi sä näin asian näet?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

  24. #24
    Registered User
    Liittynyt
    Feb 2010
    Viestit
    3 626
    Että ei sillä väliä miten meikäkuskit voittaa, kunhan voittavat. Oma mansikka, muu mustikka.

  25. #25
    Skidmark Mosse's Avatar
    Liittynyt
    Mar 1999
    Sijainti
    On earth
    Viestit
    103 507
    Racing point voisi vaihtaa nimen etuosan Disa:ksi.

    Kolmella DRS-alueella aika-ajon järjestys kärkitalleilla ei ole niin kriittinen. Jos jää Q1:seen, niin läpi pääsee aika helposti sinne kuuden joukkoon.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

  26. #26
    A-sijan Tuntija
    Liittynyt
    May 2014
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    3 743
    Amiraali ekojen tulokset tänne jo ansiokkaasti laittoikin mutta näin vanha äijä ei noin pienestä fontista tahdo nähdä mitään joten tässä isompaa :





    Sekä sektorit ja niiden nopeudet :




    Renkaita ei ollutkaan tuossa ekassa tuloslistassa. No tässä on kun oli tunti ajettu :
    Viestiä on viimeksi muokannut hila; 29.03.2019 15:54.
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

  27. #27
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Bahrain toiset harjoitukset kello 17.00 Suomen aikaa: Ilman lämpötila 24.8 ja rata 31.4 astetta.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  28. #28
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Kimi teki piruetit...
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  29. #29
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Kimin autossa ilmeisesti hydrayliikkavuoto? Lippis päässä Kimi varikolla...
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  30. #30
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Molemmat Alfat varikolla remontissa...
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  31. #31
    Skidmark Mosse's Avatar
    Liittynyt
    Mar 1999
    Sijainti
    On earth
    Viestit
    103 507
    Saateri, jäi pitkät vedot ajamatta. Voi tulla ongelmia renkaiden kanssa kisaan.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

  32. #32
    Registered User
    Liittynyt
    Apr 2018
    Viestit
    527
    Kovin jäi Kimin kiekat vähiin

  33. #33
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Meni Kimin toinen harjoitus täysin penkinalle! Tallikaveri pääsi radalle 15 minsaa ennen harjoitusten loppua.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  34. #34
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Bahrain perjantain toiset harjoitukset.


    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  35. #35
    A-sijan Tuntija
    Liittynyt
    May 2014
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    3 743
    FP2 tulokset, Mukana renkaat :




    Sektorit ja niiden nopeudet :

    Viestiä on viimeksi muokannut hila; 29.03.2019 17:22.
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

  36. #36
    Super Moderator amiraali's Avatar
    Liittynyt
    Apr 1999
    Viestit
    7 396
    Molempiin Alfoihin sama vika, vesivuoto.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

  37. #37
    Registered User
    Liittynyt
    Mar 2012
    Viestit
    198
    Lainaa Alunperin kirjoittanut amiraali Tarkastele viestiä
    Molempiin Alfoihin sama vika, vesivuoto.
    Jos jotain plussaa, niin hyvä, että vuotivat tänään.

  38. #38
    Registered User
    Liittynyt
    Mar 2009
    Viestit
    654
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Jos siinä ei ole 'drs detection' välissä, niin ohittanut saa ajaa jälkimmäisen suoran läppä auki ja ohitettu voi keskittyä puimaan nyrkkiä ja ölistä tiimiradioon.
    Mikäköhän tämän jossittelun tarkoitus oli? Aloitusviestin kuvassa on selkeästi drs detection. On tietysti mahdollista että ohittaja on vielä siinä kohdassa taaempana.

  39. #39
    Registered User uuci's Avatar
    Liittynyt
    May 2010
    Viestit
    3 262
    Huono homma ettei Kimille tullu juuri kierroksia.
    Pessimisti ei pety.

  40. #40
    Skidmark Mosse's Avatar
    Liittynyt
    Mar 1999
    Sijainti
    On earth
    Viestit
    103 507
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Googol Tarkastele viestiä
    Mikäköhän tämän jossittelun tarkoitus oli? Aloitusviestin kuvassa on selkeästi drs detection. On tietysti mahdollista että ohittaja on vielä siinä kohdassa taaempana.
    Oiskohan se, että kuva on tänään vaihdettu?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Viestien lähettämisen luvat

  • Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö