F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 81-97/97

Ketju: Formula 1 – 2019 - 04 - Azerbaidzanin GP - Aika-Ajot

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Missä muuten Esteban Ocon?

Registered User
    Kimi huomenna sijat 4-7 hyvä tulos tulee olemaan.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Crying at her's homestead...

Registered User
    Niinpä! Esteban ehdottomasti Toton vierelle katselemaan Villähteen pojan voittoa huomenna! Mielenkiintoinen kisa varman huomenna, voitti sen kuka tahansa.

Kimi koki, että Mersut pilasi Q3:n https://www.suomif1.com/2019/04/kimi...ahduksen-kera/ Toisaalta ehkä hyvä ettei lähde Sergion viereltä.

Registered User
    Onko Vettel kommentoinut miksi jäi niin kauas kärjestä? Eikö tämän nimenomaan pitänyt olla Ferrarin rata. Pahalta näyttää kausi kyllä Mersu aika ylivoimainen. Taitaa tulla 4. Kaksoisvoitto mutta lotto voi olla tiedossa.

Registered User
    Spekuloivat, ettei aika-ajojen venyminen sopinut Ferrarille lämpötilojen laskiessa.

Registered User amiraali's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut rageon Tarkastele viestiä
    Spekuloivat, ettei aika-ajojen venyminen sopinut Ferrarille lämpötilojen laskiessa.
    Mercedes on informoinut, etteivät perjantain ja lauantain harjoituksissa oteta kaikkia tehoja irti. Näin säästävät voimayksiköitä varsinaisiin kisatapahtumiin (aika-ajoon ja kisaan).
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut amiraali Tarkastele viestiä
    Mercedes on informoinut, etteivät perjantain ja lauantain harjoituksissa oteta kaikkia tehoja irti. Näin säästävät voimayksiköitä varsinaisiin kisatapahtumiin (aika-ajoon ja kisaan).
    Ei kukaan ota tehoja ulos kunnolla harkoissa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Bottas on suomalaisittain ottanut paljon paaluja suhteessa millaisella kalustolla on ajanut uransa ja siihen mahdollistaneella kalustolla tallitoverina ajaa paalupaikkakunkku. Eli kolmas kausi on menossa, milloin voi tavoitella paalua.

8 paalua reilussa kahdessa kaudessa on paljon parempi määrä verrattuna Kimin 18:sta vastaan. Häkkisen auto mahdollisti paalut vuosien 1997 - 2001 välillä, joten 25 paalua oli kova suoritus. Tosin Häkkisellä ei ollut vastassa tallitoverina älyttömän nopeaa aika-ajajaa.

Huomenna hyvä lähtö ja sitä kautta voittoon. Jos Hamilton pääsee kärkeen, eiköhän kakkossija ole tapulteltu ja ero voi olla tuolloin jopa 10 - 25s luokkaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 27.04.2019 19:57.

Registered User amiraali's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Lähinnä tarkoitin sitä, kun Ferrarit ovat yleensä olleet harjoituksissa reilusti Mercedestä edellä, mutta aikajoissa ja kisassa on sitten näytetty Frrarille mistä kana pissii.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut amiraali Tarkastele viestiä
    Lähinnä tarkoitin sitä, kun Ferrarit ovat yleensä olleet harjoituksissa reilusti Mercedestä edellä, mutta aikajoissa ja kisassa on sitten näytetty Frrarille mistä kana pissii.
    Tulee pitkälti ERSin käytöstä aika-ajossa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Niin ei varmaan kukaan kaikkia tehoja ota, mutta Ferrari kummiskin kulki pääsuoralla yli 10kmh kovempaa harjoituksissa kuin mersut. Aika-ajossa tilanna tasottui.

Senior Member
    Sijainti
    Kokkola
    Sehän oli Valtterilta ihan hyvä päivä tänään. Toivottavasti ei kuitenkaan kärsi lähtöpaikasta, mitä nyt on jo useaan kertaan tällä kaudella käynyt. Pirullinen mutka tuo missä mm. Leclerc paukutteli seinään. Muuten on tietsikalla (F1 2017) makea rata ajaa, koko kalenterin suosikkeja, mutta joka kerta tuohon pullon kaulaan tullessa saa jännittää käykö seinään Saa nähdä kuinka siellä huomenna rytisee..
    Viestiä on viimeksi muokannut Teme-84; 27.04.2019 20:56.
    " JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut christian86 Tarkastele viestiä
    Niin ei varmaan kukaan kaikkia tehoja ota, mutta Ferrari kummiskin kulki pääsuoralla yli 10kmh kovempaa harjoituksissa kuin mersut. Aika-ajossa tilanna tasottui.
    Koska saavat kerättyä tehokkaammin ERS-virtaa. Aika-ajokierroksella on patteri täynnä kaikilla.

Registered User
    Koska saavat kerättyä tehokkaammin ERS-virtaa. Aika-ajokierroksella on patteri täynnä kaikilla.
    Eiköhän nuo ERS laitteet ole yhtä kuluvia ja määrältään rajoitettuja siinä missä moottorikin. Typerää niistäkään on yhtään ylimääräistä repiä irti kuin on tarvis.

Registered User Bladerunner's Avatar
    Bottas on suomalaisittain ottanut paljon paaluja suhteessa millaisella kalustolla on ajanut uransa ja siihen mahdollistaneella kalustolla tallitoverina ajaa paalupaikkakunkku. Eli kolmas kausi on menossa, milloin voi tavoitella paalua.

8 paalua reilussa kahdessa kaudessa on paljon parempi määrä verrattuna Kimin 18:sta vastaan. Häkkisen auto mahdollisti paalut vuosien 1997 - 2001 välillä, joten 25 paalua oli kova suoritus. Tosin Häkkisellä ei ollut vastassa tallitoverina älyttömän nopeaa aika-ajajaa.

Huomenna hyvä lähtö ja sitä kautta voittoon. Jos Hamilton pääsee kärkeen, eiköhän kakkossija ole tapulteltu ja ero voi olla tuolloin jopa 10 - 25s luokkaa.
    Bottas ajaa kolmatta kautta sarjan kautta aikojen ylivoimaisimmalla autolla aikakaudella jolloin vain 2 ja satunnaisesti 3 autoa voi saada paalun, joten en noin paljon hehkuttaisi. Toki huippu homma! Häkkinen ajoi 3 kautta oikeasti huippuautolla, joten siihen nähden ei kovin lähellä. Räikkönen taas huippuvuodet oli eri säännöt (isoja bensakuormia ym), joten ei ihsn vertailukelpoista (Kimillä usein oli painava auto) + ovathan myös aika paljon edellä vielä sekä Mika että Kimi. Toivon toki että Bottaksen hyvä isku jatkuu, mutta aika paljon vielä matkaa. 1997 ei Häkkisellä ollut autoa jolla paaluja olisi voinut enempää ottaa, imo. Eikä Hämis ole sentään kovin kova vastus, ittestä kiinni 😀😀😀

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut christian86 Tarkastele viestiä
    Eiköhän nuo ERS laitteet ole yhtä kuluvia ja määrältään rajoitettuja siinä missä moottorikin. Typerää niistäkään on yhtään ylimääräistä repiä irti kuin on tarvis.
    Kyse onkin hyötysuhteesta.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö