F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tulokset 1-4/4

Ketju: Formula 1 – 2019 - 04 - Azerbaidzanin GP - Kisaennakot ja liveseuranta

A-sijan Tuntija
    Sijainti
    Maalla

Saa poistaa

Hitsi meni Väärään alueelle...
    Viestiä on viimeksi muokannut hila; 28.04.2019 10:12. Syy: meni väärään paikkaan
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Noniin, kädet hioten ootamme lähtövalojen syttyvän ja kuin Tsaarlien herkällä sormikosketuksella sammuvan.

Nico Rosbergillä on muuten kahden GPn kilpailukielto. Monacoon pääsee taas kisaan.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    TT on rankan oloinen fiineissä aurinkolaseissaan. Siellä on b-sarjan kartturi isoissa ympyröissä maailmalla.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Raikku Tarkastele viestiä
    TT on rankan oloinen fiineissä aurinkolaseissaan. Siellä on b-sarjan kartturi isoissa ympyröissä maailmalla.
    Tomi on vetänyt aika kovia tuloksia triathlonissa. Meikä jää kuin tikku lumeen Tompan kyydissä.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö