F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tulokset 1-18/18

Ketju: Azerbaidzanin GP - Jälihöyryt

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

Azerbaidzanin GP - Jälihöyryt

Tänne sitten jälkhöyryt.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Onko nyt jälihöyryt vai jälkhöyryt?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Molempi parempi.

Kerrankin jännää jonoajelua. Kimin näkymätön hyvä työ myös palkittiin pistetaulukossa näkyvällä pisteellä.

Rellulla varmaan kriisitunnelmat. Projektin isä vangittuna ja mistään ei tuu mitään.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Har* Tarkastele viestiä
    Molempi parempi.

Kerrankin jännää jonoajelua. Kimin näkymätön hyvä työ myös palkittiin pistetaulukossa näkyvällä pisteellä.

Rellulla varmaan kriisitunnelmat. Projektin isä vangittuna ja mistään ei tuu mitään.
    Ricciardo on pashamagneetti. Hyvin saa itselleen kinnerit, jotka hajoaa käsiin. Tai sitten on sellainen kimi-käsi, että rikkoo autot.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Har* Tarkastele viestiä
    Montakos pykälää rankkua Ritsardo saa tuosta idioottimaisesta koheltamisestaan? Ajoi välinpitämättömyyttään eli tahallaan toisen kuljettajan päälle ja aiheutti siten myös keskeytyksen. Ja totta kai keltaisten lippujen aikana. Kuulostaa vähintään 10 pykälältä ellei tule peräti suoraa ulosajoa.

Ferrarin räpiköintiä katsellessa on jännää ajatella, että Kimi on paitsi Ferrarin viimeisin maailmanmestari, niin myös viimeisin kisavoittaja...

Registered User uuci's Avatar
    Olipa mahtava voitto Bottakselta!
    Pessimisti ei pety.

A-sijan Tuntija
    Sijainti
    Maalla
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Montakos pykälää rankkua Ritsardo saa tuosta idioottimaisesta koheltamisestaan? Ajoi välinpitämättömyyttään eli tahallaan toisen kuljettajan päälle ja aiheutti siten myös keskeytyksen. Ja totta kai keltaisten lippujen aikana. Kuulostaa vähintään 10 pykälältä ellei tule peräti suoraa ulosajoa...
    Riku ja Kivat on kutsuttu tuomariston puhutteluun. Katsotaan mitä Mr Salo antaa...

https://www.fia.com/file/79966/download
    MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.

F1 asijan tuntia
    Tänään säästeltiin raippaa, kun Ricciardolle lätkäistiin vain kolmen lähtöruudun rangaistus. Olihan viestissäni hieman huumoriakin pelissä mutta faktat olivat nuo, eli hän tötöili keltaisten lippujen alla, ajoi toisen kuljettajan päälle ja se kolari johti vielä keskeytykseen. Kaverin auto oli poikittain Ricciardon oman auton takana eli mistään peiliongelmista ei voi puhua, ja autothan olivat siellä jo ihan sen takia, että Ricciardo itse teki hullun syöksyn sisäpuolelta. Hän siis pilasi kaverin kisan jo siinä vaiheessa, kun ajoi itse mutkan pitkäksi.

Registered User Irwin's Avatar
    Ricciardo unohtaa noissa jarrutuksissa ettei alla olekkaan enään Red Bull

Registered User
    Sijainti
    Vyborg
    Ricciardo menetetty lupaus?

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Onko nyt jälihöyryt vai jälkhöyryt?
    Jälkihöyryt, kymmensormijärjestelmä välillä temppuilee.

Registered User
    Mersun ylivoima on musertavaa. Ainoa hyvä puoli tässä on se että vale on iskussa eikä mene vain Hämiksen voitosta voittoon. Koska alkaa binotton palli leikkiä 😂

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Arrivabene nauraa jossain tällä hetkellä. "Luulitte minun olevan se ongelma".
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Registered User
    Bottakselta loistava voitto! Kisaa en nänhnyt, mutta ainakin startissa piti hyvin asemansa. Ja ilmeisesti kisan lopussa Hamilton painosti ankarasti, mutat Vale ei sortunut virheisiin. Hienoa! Taas mm-johdossa. Kyllä näillä otteilla jää Ocon nuolemaan näppejään. Se mitä tässä nyt toivoisi olis Ferrarin ryhdistäytyminen. Vauhtia on kuitenkin todistetusti ollut kisavoittoonkin saakka tällä kaudella, mutta niinvaan Mersu on vienyt jo neljä(!) kaksoivottoa putkeen. Hieno osoitus Mersun pelisilmästä nähtiin taas aika-ajossa, kun Vettel ajatettiinkin molempien autojen eteen. Sanonpahan vaan, että Ferrilla tulee vielä ikävä Arrivabeneä.

Registered User
    Ricciardolla alkaa varmaan olla melkoinen apina selässä. Rellu ei kulje, entinen talli on ottanut harppauksen eteenpäin ja kirsikkana kakun päälle oma suorittaminenkaan ei oikein vakuuta.. Selvisi kyllä todella pienellä rangaistuksella tuosta sähläyksestään.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Kagg Tarkastele viestiä
    Bottakselta loistava voitto! Kisaa en nänhnyt, mutta ainakin startissa piti hyvin asemansa. Ja ilmeisesti kisan lopussa Hamilton painosti ankarasti, mutat Vale ei sortunut virheisiin. Hienoa! Taas mm-johdossa. Kyllä näillä otteilla jää Ocon nuolemaan näppejään. Se mitä tässä nyt toivoisi olis Ferrarin ryhdistäytyminen. Vauhtia on kuitenkin todistetusti ollut kisavoittoonkin saakka tällä kaudella, mutta niinvaan Mersu on vienyt jo neljä(!) kaksoivottoa putkeen. Hieno osoitus Mersun pelisilmästä nähtiin taas aika-ajossa, kun Vettel ajatettiinkin molempien autojen eteen. Sanonpahan vaan, että Ferrilla tulee vielä ikävä Arrivabeneä.
    ja Kimiä testaan ja säätään, erinomaisella auto tuntumalla.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Exclamation

Lainaa Alunperin kirjoittanut Irwin Tarkastele viestiä
    Ricciardo unohtaa noissa jarrutuksissa ettei alla olekkaan enään Red Bull
    Enää, ei enääN.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ouzei Tarkastele viestiä
    Ricciardolla alkaa varmaan olla melkoinen apina selässä. Rellu ei kulje, entinen talli on ottanut harppauksen eteenpäin ja kirsikkana kakun päälle oma suorittaminenkaan ei oikein vakuuta.. Selvisi kyllä todella pienellä rangaistuksella tuosta sähläyksestään.
    Mietin jo redbull aikoina, että mitenkähän nuo sukellukset toimisi muilla kuin Newey suunnittelemalla autolla. Ilmeisesti erinomainen jarrutuksissa...

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö