F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 41-51/51

Ketju: Espanjan GP - Jälkihöyryt

Registered User
    Kyl mä luulen et Ferrari antaa myöhemmin kovan vastuksen Mersulle..vähän niinku sillon ennenkin??

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Valitettavasti Ferrarin trendi on ollut laskeva kauden edetessä. Viime vuoden Span jälkeen ainoa voitto oli Kimin suhailut USAssa. Toki vauhtia oli Monzassa vielä hyvin, mutta sitten tuli 'kehitysosat' ja vauhti hiipui, kunnes ne riisuttiin pois.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Oon kyllä lähes täysin varma että Mersulla on sovittu että kuka ekan kierroksen jälkeen johtaa saa voittaa. Vaikkapa tässä haastattelussa Mervi sitä suoraan kysyi eikä Valtteri sitä ainakaan kiistänyt.
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...4668#gs.backyl

Bakussa Lewis tuli kyllä lopussa lähelle muttei sielläkään mitään ohitusyritystä nähty.

Registered User Bunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut harzi Tarkastele viestiä
    Oon kyllä lähes täysin varma että Mersulla on sovittu että kuka ekan kierroksen jälkeen johtaa saa voittaa. Vaikkapa tässä haastattelussa Mervi sitä suoraan kysyi eikä Valtteri sitä ainakaan kiistänyt.

Bakussa Lewis tuli kyllä lopussa lähelle muttei sielläkään mitään ohitusyritystä nähty.
    Kuulostaisi kyllä Totomaiselta. Kas kun ei ennen viikonloppua päätetä, että kumman vuoro on ajaa paalulle ja voittaa. Tai no varmaan päätettäisiin, mutta kun muut autot ovat kuitenkin sen verran lähellä niin ei voida alkaa aika-ajoissa kikkailla.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut harzi Tarkastele viestiä

Tuskinpa vaan, sillä sellainen sopimus vain lisäisi riskiä ensimmäisen mutkan keskinäisille kolisteluille. Hamilton vain yksinkertaisesti murskasi Bottaksen kisavauhdissa Barcelonassa, kärkeen ja karkuun eikös sitä niin sanota.

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bunder Tarkastele viestiä
    Kuulostaisi kyllä Totomaiselta. Kas kun ei ennen viikonloppua päätetä, että kumman vuoro on ajaa paalulle ja voittaa. Tai no varmaan päätettäisiin, mutta kun muut autot ovat kuitenkin sen verran lähellä niin ei voida alkaa aika-ajoissa kikkailla.
    No on tuollaista harrastettu jo 80-luvulla, kun ylivoimaisen McLarenin aikana Senna ja Prost sopivat, että ensimmäisestä mutkasta kärjessä tuleva kuljettaja saa voittaa. Mutta ei se kauaa kestänyt, kun herrasmiessopimusta rikottiin ja sitten se unohdettiin.

Registered User
    Jollain tapaahan se voittaja on päätettävä , jos haluavat välttää sen, että kuskit vääntäisi keskenään koko kisan. Sikäli ihan hyvä tapa että ekan mutkan jälkeen edellä oleva saisi voittaa. Vähän tuon suuntaiselta se on ainakin vaikuttanut muutaman kerran ja vähän ollut kommenteista rivien välistä luettavissa.

Registered User
    Mersun mukaan Valtterin kytkimessä ei ollut mitään vikaa. Mitä lie oltaisiin selitelty tilanteen ollessa toisin päin.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Registered User
    Jossakin saattoi olla mainintaa, että Bottas ajoi jäykemmällä perällä kuin Hamilton. Eli aika-ajon vauhdikkaissa suunnanmuutoksissa kääntyilee hyvin, ja kilpailun hitaissa kiihdytyksissä pyörii tyhjää.

Registered User Meloni's Avatar
    Nyt Valelle ummetuslääkettä seuraavaan kisaan niin saa jäykkään perään liikettä
    ”Porridge” -Valtteri Bottas 2019

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ouzei Tarkastele viestiä
    Jollain tapaahan se voittaja on päätettävä , jos haluavat välttää sen, että kuskit vääntäisi keskenään koko kisan. Sikäli ihan hyvä tapa että ekan mutkan jälkeen edellä oleva saisi voittaa. Vähän tuon suuntaiselta se on ainakin vaikuttanut muutaman kerran ja vähän ollut kommenteista rivien välistä luettavissa.
    Toihan on ihan järkevää sillon kun auto on ylivoimainen. Tosin ei ehkä ekan mutkan jälkeen ilmeisesti koska ainakin Bakussa kisattiin jopa 3 mutkaa. Mutta voidaan ekan kierroksen jälkeen vaan kruisailla ja säästää konetta. Typeräähän se olis täysillä kisata koko matkaa tallikaveria vastaan nyky säännöillä. Tietenkään ei voida julkisesti suoraan myöntää koska media ja... no tiedätte.
    Viestiä on viimeksi muokannut harzi; 16.05.2019 22:49.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö