F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 3 123 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/96

Ketju: F1 forumin tulevaisuus mitä tehdä?

Registered User
    Sijainti
    Vyborg

F1 forumin tulevaisuus mitä tehdä?

Päätin avata ketjun olen huolissani että täällä ei enää kirjoitella paljon niinkuin ennen vanhaan aktiivisesti ja kuulemma moden takia moni on siirtynyt muualle joten miten voisi tämän F1 foorumin voisi vielä pelastaa?

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ikuinen kakkonen Tarkastele viestiä
    Päätin avata ketjun olen huolissani että täällä ei enää kirjoitella paljon niinkuin ennen vanhaan aktiivisesti ja kuulemma moden takia moni on siirtynyt muualle joten miten voisi tämän F1 foorumin voisi vielä pelastaa?
    Eikait siinä, ku sopivat modet tilalle ja järkevää moderointia. Jostain syystä esim. io-techissä homma toimii (käyttäjämäärät ihan toista luokkaa..). Murobbs taas kuoli, ku vanha porukka katosi (iotechiin) ja uusi mode-rinki/omistaja tuhosi jäljellä olevan keskustelun. Nyt sekin on melkein kuin "aavekaupunki".

Keskustelu elpyy, jos on elpyäkseen. Tuskin elpyy. Aina löytyy paikkaaja, enkä tiedä miksi itsekään täällä enää olen.

esim. jo pelkästään täällä on parempi meno: https://bbs.io-tech.fi/forums/urheilu.40/
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 27.05.2019 22:30.

Registered User
    Harvoin foorumit enää nousee siitä, kun taantuma on alkanut. Ainoa keinu melkeinpä olisi, että porukka uudella foorumilla yksissä mielin päättäisi palata tänne, mutta en näe mitään syytä, miksi he niin tekisivät.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Registered User
    Sijainti
    Vyborg
    Kuitenkin vaikka f1 foorumi on menettänyt porukkaa niin onhan tää ollut menestyksekäs keskustelu palsta ja yli 20 vuotta ehtinyt olla joka kertoo paljon ja itse aloin seuramaan tätä palstaa vuonna 2007 heinäkuussa kun löysin suomi24 formula 1 palstasta linkin tänne ja aiheena oli f1 historian pahimmat onnettomuudet topicki ja siitä lähtien olen seurannut enemmän tai vähemmän tätä keskustelu palstaa ja itse rekistöröin erikseen 2011 marraskuussa ja olen silloin tällöin lähettänyt viestäjä täällä.

Registered User IsoAhven's Avatar
    Kuitenkin vaikka f1 foorumi on menettänyt porukkaa niin onhan tää ollut menestyksekäs keskustelu palsta ja yli 20 vuotta ehtinyt olla joka kertoo paljon ja itse aloin seuramaan tätä palstaa vuonna 2007 heinäkuussa kun löysin suomi24 formula 1 palstasta linkin tänne ja aiheena oli f1 historian pahimmat onnettomuudet topicki ja siitä lähtien olen seurannut enemmän tai vähemmän tätä keskustelu palstaa ja itse rekistöröin erikseen 2011 marraskuussa ja olen silloin tällöin lähettänyt viestäjä täällä.
    Joo, mutta kuten jo mainitsin, niin esim. Suomen suurin it-alan (ehkä kaikkein suurin alasta riippumatta) keskustelualue kuoli hetkessä, vaikka oli ollut olemassa yli 20 vuotta https://fi.wikipedia.org/wiki/Muropaketti

F1 asijan tuntia
    Palstalla käytetty foorumisofta on myös aikansa elänyt, kankea ja buginen, joten homma ei korjaannu vain moderointilinjan vapauttamalla, muutenhan tämä paikka olisi taas täynnä. Keskustelun taso ei ole ollut ongelma ainakaan enää paluuni jälkeen.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Palstalla käytetty foorumisofta on myös aikansa elänyt, kankea ja buginen, joten homma ei korjaannu vain moderointilinjan vapauttamalla, muutenhan tämä paikka olisi taas täynnä. Keskustelun taso ei ole ollut ongelma ainakaan enää paluuni jälkeen.
    Minkä keskustelun? Ei täällä ole muuta keskustelua, kuin liveseurannat kisaviikonloppuina.

Registered User
    Sijainti
    Vyborg
    Eikös aikoinaan ollut joku varikko niminen keskustelu palsta ennen f1 foorumia aikoinaan?

Oisko minkä tyyppistä ? kurski's Avatar
    Eikös aikoinaan ollut joku varikko niminen keskustelu palsta ennen f1 foorumia aikoinaan?
    Oli.
    Twitter: KurskiRacing |EdgeMotorsport: Haastattelut

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Mie yritän jotain keskustelua saada muun moottoriurheilun puolella aikaiseksi, mut olen jo havahtunut siihen, et ketään ei kiinnosta. Vain kisaviikonloppuisin keskustelua tuntuu olevan.

Registered User
    Sijainti
    EP
    Lainaa Alunperin kirjoittanut spotter90 Tarkastele viestiä
    Mie yritän jotain keskustelua saada muun moottoriurheilun puolella aikaiseksi, mut olen jo havahtunut siihen, et ketään ei kiinnosta. Vain kisaviikonloppuisin keskustelua tuntuu olevan.
    Kyllä mua ainakin kiinostaa. Enemmän kuin f1-keskustelut. Ehdottomina ykkösinä gt ja suomen rata-autoiluaiheiset keskustelut. Kiitos sinulle hyvistä topikeista.

Itse olin jo lähellä avata keskustelua menneen viikonlopun Kemoran historikkikisasta. Yleinen masentava ilmapiiri, kotona ja foorumilla esti tehokkaasti homman...

Le Manssin kisa saa minutkin kuitenkin aktivoitumaan, viimeistään.
    If the car hasn´t been worth racing, it´s not worth having.

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Minkä keskustelun? Ei täällä ole muuta keskustelua, kuin liveseurannat kisaviikonloppuina.
    Kyllä täällä ainakin rallin puolelta keskustelua löytyy, eli kyllä täällä muutakin keskustelua löytyy kuin nuo liveseurannat kisaviikonloppuina.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Kyllä täällä ainakin rallin puolelta keskustelua löytyy, eli kyllä täällä muutakin keskustelua löytyy kuin nuo liveseurannat kisaviikonloppuina.
    Niin no, rallia en itse seuraa. Aikoinaan kirjauduin tänne formulakeskustelun takia, se on kuitenkin supistunut olemattomiin.

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja
    Sinä ainakin ansiokkaasti olet pitänyt prätkäkeskustelua yllä, vaikka harvoin kukaan yli kahta virkettä aiheisiin osaa kommentoida. Jos KymiRingistä ikinä tulee mitään, silloin ehkä MotoGP-keskustelu voisi elpyä. Ainakin hetkeksi.
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Softa päivittyy mahd. Pian kauden alla. Ei huolta.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

F1 asijan tuntia
    No onhan täällä jo sitten saman verran keskustelua kuin siellä IO-Techissä, mistä joku täällä sanoi F1-keskusteluakin löytyvän. Ihan yhtä kuolleelta se näytti. Monacon GP:n ketju täyttyi lähinnä harjoitusten yhteydessä arvottomista nollapostauksista, kisan aikana live-seurannasta ja kisan jälkeen totta kai suomalaisten F1-kuskien pilkkaamisesta ja suomalaisia dissaavien kirjoittajien haukkumisesta.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Fagerholm Tarkastele viestiä
    Jos meinaat että tämä palsta siirtyisi joskus alaa vallanneeseen XenForoon, niin ihan yhtä paska alusta sekin on.
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 31.05.2019 14:22.

Registered User
    Näin se on. Mahd pian.
    Kun forumin omistajatahoa ei kiinnosta homma ja samaan aikaan moderointilinja tyhjentää paikkaa tehokkaasti niin lopputulos ei ole kovinkaan hyvä.
    Onni on "uusi" koti.

Kantahenkilökuntaa Upseeri Jerry Flodin's Avatar
    Mosse Rieppohan kusipäisellä ylimielisyydellään tämän paikan tappoi. Kai on hyvä mieli hällä.
    Lepo vaan, Jerry on tässä!

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Upseeri Jerry Flodin Tarkastele viestiä
    Mosse Rieppohan kusipäisellä ylimielisyydellään tämän paikan tappoi. Kai on hyvä mieli hällä.
    Eikö olisi oikeasti viimeinkin aika päästä yli tapahtuneesta ja lopettaa turha syyttely joka ei auta yhtään tilanteen ratkaisemisessa.

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Hartsa76 Tarkastele viestiä
    Eikö olisi oikeasti viimeinkin aika päästä yli tapahtuneesta ja lopettaa turha syyttely joka ei auta yhtään tilanteen ratkaisemisessa.
    Jos on edes pieni mahdollisuus, että kyseinen sekoboltsi lukee tätä foorumia, niin silloin hänen on hyvä muistaa loppuelämänsä, millainen vastenmielinen mato hän on kaikkien forumistien mielestä. Ja mitäpä elämää hänellä siellä äitinsä peräkammarissa olisikaan, joten eivätköhän viestit mene perille. Ehkä se jopa motivoi häntä tekemään comebackin ja päättämään foorumin viimeisenkin yrityksen selvitä kokemastaan kataklysmistä.

Registered User
    Jos on edes pieni mahdollisuus, että kyseinen sekoboltsi lukee tätä foorumia, niin silloin hänen on hyvä muistaa loppuelämänsä, millainen vastenmielinen mato hän on kaikkien forumistien mielestä. Ja mitäpä elämää hänellä siellä äitinsä peräkammarissa olisikaan, joten eivätköhän viestit mene perille. Ehkä se jopa motivoi häntä tekemään comebackin ja päättämään foorumin viimeisenkin yrityksen selvitä kokemastaan kataklysmistä.
    Kyllä hän lukee ja myös postailee tänne aktiivisesti.

Registered User
    Sijainti
    EP
    Niin, turha tätä kaikkea on yhden miehen niskaan kaataa. Syyttäisin enemmänkin itse tuotetta eli formulat vain ovat vajonneet niin alas, ettei se juurikaan herätä ihmisissä keskustelun aihetta meitä hc-faneja lukuun ottamatta. Ilmastopropagandakin on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että moni heikko siihen sortuu ja alkaa vastustamaan moottoriurheilua.
    If the car hasn´t been worth racing, it´s not worth having.

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Freak Tarkastele viestiä
    Ilmastopropagandakin on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että moni heikko siihen sortuu ja alkaa vastustamaan moottoriurheilua.
    Mikä on aika hölmöä, kun ottaa huomioon, että joka päivä taivaalla lentää 10 000 lentokonetta. Siihen verrattuna 20 kilpa-autoa radalla kolmen päivän ajan on mitättömyys.

Jää(telö)mies Rogue's Avatar
    Sijainti
    Banned
    Mikä on aika hölmöä, kun ottaa huomioon, että joka päivä taivaalla lentää 10 000 lentokonetta.
    Mutku PITÄÄ SAADA MENNÄ FUGEEN/THAIKKUIHIN tai johonkin muuhun "ihanaan paratiisiin" Suomen kelejä karkuun.
    #irtiottoarjesta

Team #Shoey |

Sijainti
    Lohja
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Rogue Tarkastele viestiä
    Mutku PITÄÄ SAADA MENNÄ FUGEEN/THAIKKUIHIN tai johonkin muuhun "ihanaan paratiisiin" Suomen kelejä karkuun.
    #irtiottoarjesta

Älä unohda päivitystä "Tynnyri" pubista ja hyppykuvaa rannalta

#beautifullife
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Registered User
    Tällä hetkellä F1-asiakeskustelun puolella viimeisin viesti on tullut lähes viikko sitten.

Registered User
    Tällä hetkellä F1-asiakeskustelun puolella viimeisin viesti on tullut lähes viikko sitten.
    Eipä sinne viitsi mitään kirjoittaa kisojen välissä. Huhujen ja uutisten välillä sellainen veteen piirretty raja että vapaalle vaan suosiolla moderointitoimien pelossa. Tai siis jättää postaamatta kokonaan. Tässä itseäni kiinnostanut Vettelin lopettamishuhut ja esimerkiksi se että sekä Kanada ja Ranska kieltäneet Ferrarin pääsponssin mainokset autoissa tulevissa kisoissa.

F1 asijan tuntia
    Minä taas en näe mitään järkeä "keskustella" siitä, että Ferrari ei uskalla laittaa tupakkamainoksiaan autoihinsa ongelmallisiksi tietyissä kisoissa. Vettelin lopettaminen on sinällään ihan mielenkiintoinen huhu mutta vain siitä syystä, että luokaton roskamedia vouhottaa vuosittain Hamiltonin uran päättymisestä ja sulkee silmänsä henkisesti väsyneiltä yksilöiltä kuten Rosberg ja Vettel. Itsehän kirjoitin Rosbergin lopettamisesta jo samaisena syksynä ennen hänen ilmoitustaan.

Registered User
    Minä taas en näe mitään järkeä "keskustella" siitä, että Ferrari ei uskalla laittaa tupakkamainoksiaan autoihinsa ongelmallisiksi tietyissä kisoissa. Vettelin lopettaminen on sinällään ihan mielenkiintoinen huhu mutta vain siitä syystä, että luokaton roskamedia vouhottaa vuosittain Hamiltonin uran päättymisestä ja sulkee silmänsä henkisesti väsyneiltä yksilöiltä kuten Rosberg ja Vettel. Itsehän kirjoitin Rosbergin lopettamisesta jo samaisena syksynä ennen hänen ilmoitustaan.
    Itseäni ei puolestaan kiinnosta ketjut jossa jotkut amikset katsovat päivityksiä silmällä ja tekevät arvioita sen perusteella. "Näyttää nopealle"

Mutta eloisalla keskustelupalstalla tuolle kaikelle olisi tilaa lyttäämisen sijasta.

Registered User
    Olen vuoden verran seurannut foorumia ja aina silloin tällöin kurkkinut mikä meno täällä on, vaikka en itse mukaan keskusteluihin ole hypännytkään.

Marraskuussa otin jo ensimmäistä kertaa yhteyttä foorumin nykyiseen ylläpitoon ja ehdotin, että olisin voinut tämän ottaa haltuuni ja lähteä uudistamaan foorumia. Olen siis puolitoista vuotta ollut pyörittämässä Koripallo.comia ja reilun vuoden ajan puolestaan lentiksen puolella Verkkovirhe.comia ja pesiksessä Supervuoro.comia. Näistä lentis ja koris varsinkin olivat hieman samankaltaisessa tilanteessa kuin tämä foorumi nyt - lähes hylättynä jo suht pitkään, taantumassa ja vailla suuntaa. Siellä ainakin on osoitettu, että hiipuvakin sivusto voidaan uudelleen herättää henkiin ja nousuun.

Itse ainakin uskon siihen, että tämän kaltaisille foorumeille on tarvetta ja kysyntää jatkossakin - keskustelupalsta on yksinkertaisesti paras kanava jostain tietystä aiheesta kiinnostuneiden keskeiselle keskustelulle. Foorumi nyt varmasti kaipaisi niin teknistä kehittämistä kuin sisältöpuolen petraamista. Olen hieman tätä moderointilinjaa täällä ihmetellyt näin sivustaseuraajana. Keskustelua tulee tietysti valvoa ja sille asettaa rajat, mutta omasta mielestäni ne rajat liittyvät asialliseen käytökseen, eivät siihen mistä saa ja ei saa keskustella. Jos jokin aihe ei itseä kiinnosta, sen voi jättää huomiotta. Jos jokin aihe ei ketään kiinnosta, se nopeasti vajoaa pois.

Täälläkin on vähän samaa kuin kaikissa muissa tämän tyyppisissä yhden aiheen foorumeissa. Lukijoita ja keskustelun seuraajia voi olla (ja onkin) satakertainen määrä siihen aktiiviseen kirjoittajajoukkoon verrattuna. Ja jos se jengi hajaantuu, tai alkaa riidellä keskenään (muutenkin kuin siis nyt vaikka rengastaktiikoista), niin se ei ole hyväksi. Se myös karkottaa hyvin helposti uusia tulijoita. Missään foorumilla samat tyypit eivät keskenään jaksa samoista asioista vääntää vuosikymmeniä, vaan uutta verta keskusteluun tarvitaan jatkuvasti - ja jos se keskustelu näyttäytyy kaikkea muuta kuin tervetulleeksi toivottavana, niin se ensimmäinen viesti jää kirjoittamatta.

En usko, että se olisi ainoa vaihtoehto, että minä tai joku muu tulisi homman "pelastamaan". Yhtä lailla yhteisö yhdessä voi sen tehdä, mutta se vaatii tietysti eri tapaan yhteistyötä, kompromisseja ja joka tapauksessa niitä puuhamiehiä. Näin ulkoa päin katsottuna kuitenkin sanoisin, että jotain olisi syytä tehdä suhteellisen pian, jotta homma ei kuole ihan pystyyn.

- Matti

Sijainti
    Lohja
    Tuossa yllä oli paljon hyviä näkemyksiä. Varmaankin kaikista vähiten motivoivaa on aloittelevalle kirjoittajalle saada asialliseen postaukseen vastaukseksi lakoninen "väärä alue" tms.

Täällä ei kuitenkaan ole sellaista joidenkin muiden forumien stigmaa, että maahanmuutto yms. agenda-aihe vuotaisi keskusteluun kuin keskusteluun.

Registered User Mustis85's Avatar
    Itse olen ollut pitkään pois foorumilta, mutta olen kyllä potentiaalinen paluumuuttaja tälle areenalle.
    Mustis85 - entinen Mustiskuusviis

Registered User
    Itseä esimerkiksi kiinnostaa myös Muu moottoriurheilu - alueen ketjut ja viestit, mutta kun olen niin heikosti mistään muista lajeista perillä, niin eipä sitä sitten oikein tule mitään kirjoiteltua. Tämän viestin pointtina oli siis oikeastaan se, että vaikka en mitään kommentoikaan, niin mielenkiinnolla luen esimerkiksi sinun tai muiden asioista itseäni enemmän tietävien viestejä noista ketjuista

Registered User
    Jonkun verran on viime vuosina tullut luettua "why are internet forums dying out" tyyppisiä topiceja. Suuressa osassa niitä tunnutaan sivuavan samoja rationaalisen kuuloisia teemoja, mutta tuntuu silti ettei sellaista tiivistä ja oikeankuuloista vastausta aiheeseen ole vielä löytynyt. Yhtälailla ei ole auennut että mikä se hallitseva tekstipohjaisen dialogin ja tiedonhallinnan muoto voisi olla 5-10 vuoden päästä.

Ehkä kiireellisyydessään ihmisillä on tänä päivänä kohonneet odotukset sille millaisia vastineita odotettaan omalle pienellekin tuotokselle. Yleisön ammattitietämys on korkea ja niin laadukasta tietoa mikä sitä tyydyttää ei haluta luovuttaa forumeilla eikä mediassa. Ehkä motorsporttikin tarvis jotain tutkivaa journalismia jos se vaan olisi kannattavaa. Mielenkiintoista on myös miten yksisuuntaista ammattimaistentuottajien, ym tuotantometodit on, media, uutiset, ym. Onhan se tietenkin tiimillekin yksinkertaisempaa tehdä ja kontrolloida perinteinen tiedote, ennemmin kuin käydä bondaamaan niiden kanssa ketä asia saattaisi kiinnostaa.

Oman elämänsä Sutil Fagerholm's Avatar
    Sijainti
    Semminki
    Lainaa Alunperin kirjoittanut NikiLauda Tarkastele viestiä
    Olen vuoden verran seurannut foorumia ja aina silloin tällöin kurkkinut mikä meno täällä on, vaikka en itse mukaan keskusteluihin ole hypännytkään.

Marraskuussa otin jo ensimmäistä kertaa yhteyttä foorumin nykyiseen ylläpitoon ja ehdotin, että olisin voinut tämän ottaa haltuuni ja lähteä uudistamaan foorumia. Olen siis puolitoista vuotta ollut pyörittämässä Koripallo.comia ja reilun vuoden ajan puolestaan lentiksen puolella Verkkovirhe.comia ja pesiksessä Supervuoro.comia. Näistä lentis ja koris varsinkin olivat hieman samankaltaisessa tilanteessa kuin tämä foorumi nyt - lähes hylättynä jo suht pitkään, taantumassa ja vailla suuntaa. Siellä ainakin on osoitettu, että hiipuvakin sivusto voidaan uudelleen herättää henkiin ja nousuun.

Itse ainakin uskon siihen, että tämän kaltaisille foorumeille on tarvetta ja kysyntää jatkossakin - keskustelupalsta on yksinkertaisesti paras kanava jostain tietystä aiheesta kiinnostuneiden keskeiselle keskustelulle. Foorumi nyt varmasti kaipaisi niin teknistä kehittämistä kuin sisältöpuolen petraamista. Olen hieman tätä moderointilinjaa täällä ihmetellyt näin sivustaseuraajana. Keskustelua tulee tietysti valvoa ja sille asettaa rajat, mutta omasta mielestäni ne rajat liittyvät asialliseen käytökseen, eivät siihen mistä saa ja ei saa keskustella. Jos jokin aihe ei itseä kiinnosta, sen voi jättää huomiotta. Jos jokin aihe ei ketään kiinnosta, se nopeasti vajoaa pois.

Täälläkin on vähän samaa kuin kaikissa muissa tämän tyyppisissä yhden aiheen foorumeissa. Lukijoita ja keskustelun seuraajia voi olla (ja onkin) satakertainen määrä siihen aktiiviseen kirjoittajajoukkoon verrattuna. Ja jos se jengi hajaantuu, tai alkaa riidellä keskenään (muutenkin kuin siis nyt vaikka rengastaktiikoista), niin se ei ole hyväksi. Se myös karkottaa hyvin helposti uusia tulijoita. Missään foorumilla samat tyypit eivät keskenään jaksa samoista asioista vääntää vuosikymmeniä, vaan uutta verta keskusteluun tarvitaan jatkuvasti - ja jos se keskustelu näyttäytyy kaikkea muuta kuin tervetulleeksi toivottavana, niin se ensimmäinen viesti jää kirjoittamatta.

En usko, että se olisi ainoa vaihtoehto, että minä tai joku muu tulisi homman "pelastamaan". Yhtä lailla yhteisö yhdessä voi sen tehdä, mutta se vaatii tietysti eri tapaan yhteistyötä, kompromisseja ja joka tapauksessa niitä puuhamiehiä. Näin ulkoa päin katsottuna kuitenkin sanoisin, että jotain olisi syytä tehdä suhteellisen pian, jotta homma ei kuole ihan pystyyn.

- Matti
    Hahaha. Copteri.
    Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin t:nimimerkki Jjusban

Registered User
    Hahaha. Copteri.
    ???

Registered User Irwin's Avatar
    Onhan forumin meno tosiaan taantunut menneistä ajoista. Itse lähinnä viime vuodet seurannut sivusta silloin tällöin kisaviikonloppujen aikana, mutta aika vähän on tullut kommentoitua. Luulisi että meitä F1-faneja vielä riittää ja oikeissa olosuhteissa myös keskustelua riittäisi.

Tässä on jotain ideoita mitä itselle tulisi mieleen:

- F1 alueita olisi vain yksi, ei erikseen tätä F1-vapaata. Jos jollakin on tarve rölöttää niin sitähän voisi tehdä vaikka "F1-huumoria"-ketjun tai mennä sitten vapaan keskustelun puolelle.
    - F1 kisaviikonlopuille olisi yksi ketju, mihin voisi sitten spekuloida ennakot, aika-ajot, kisat ja jälkihöyryt. Näitä topicien aloituksia voisi myös yksinkertaistaa; itselle riittäisi lähinnä ihan perustiedot ja aikataulu. Tarkempiin esittelyihin voisi olla linkit
    - Moderointilinja pidettäisiin rentona. Asiattomuudet toki siivottaisiin, mutta vapaampaa keskustelua ja spekulaatiota sallittaisiin.

Senior Member Lunssila's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut NikiLauda Tarkastele viestiä
    ???
    Avaimet tai lähtee!

http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=38916

Registered User
    Noh, en kyllä usko, että on mitään järkeä hajottaa keskustelua eri alustoille enää yhtään nykyistä enempää. Pikemminkin kannattaisi miettiä kaikkia toimia, millä koko suomalaisen formula- (ja yleisesti autourheilu-) väen saisi koottua yhteen. Edes lätkä ei ole Suomessa niin iso aihe, että se kannattaisi useita keskustelufoorumeita.

Sekään ei mielestäni tapahdu "pakottamalla" tms., vaan sen yhden foorumin pitää olla niin kiinnostava ja elinvoimainen sekä kaikille avoin, jotta sinne väki lopulta kerääntyy.

Registered User
    Sit kanssa CCMK:lle oma blogi. Tai edes nurkkaus.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö