F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tulokset 1-7/7

Ketju: SM-Liiga 2019-2020

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

SM-Liiga 2019-2020

KalPa menetti kauden päätteeksi tekijämiehiä isompiin liigoihin. Nuoret Eetu Luostarinen, Otto Leskinen ja Alexander Texier lähtivät rapakon taakse ja Rissas-Jaakko käytti ulkomaa optionsa.

Matti Järvinen Tapparasta ja vanha tuttu Janne Keränen tulevat Kuopioon.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tuore muailmanmestari Juho Lammikko on näköjään tehnyt sopimuksen Kärppiin. Myös Jesse 'Pulju' Puljujärven seuraavan kauden seura rupeaa yhä varmemmin näyttämään Kärpiltä. Halvalla Edmonton ei Puljusta luovu ja oikein kukaan ei ole valmis maksamaan hänestä juur' mitään.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Puljanderi tehnyt sopimuksen Kärppien kanssa.

81-04-05-07-08-14-15 Matxi's Avatar
    Sijainti
    toalet
    Heti jo kauden kolmannessa pelissä tuli pistemenetys ja jollekin Jukureille vieläpä Oulussa.
    Ei kyllä nyt oikein hyvin alkanut.
    Mitä yhteistä on naisella ja Audilla?
    No tietty se että Matxi puhuu paljon molemmista muttei saa kumpaakaan!!!

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Matxi Tarkastele viestiä
    Heti jo kauden kolmannessa pelissä tuli pistemenetys ja jollekin Jukureille vieläpä Oulussa.
    Ei kyllä nyt oikein hyvin alkanut.
    Eikä hyvin jatku. Vaikka Telooja-Jokinen oli sivussa ja vähän parempia nuoria rosterissa (Rädyt), niin dunkq tuli Tapparalta.

Niiralan Maltsevi menee pätkätöihin Saipaan.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Aika vähämaalista puttailua ollut KalPan peli. Toman pelitapaa ei olla sisäistetty ja aika koohotusta ollut peli.

Tänään kuitenkin ihan hyvä 4-2 voitto Rauman Luketista. Lukolla jahti Miikka Pitkäsestä, ja tehoitta tuo jäi, mutta muut sitten otti tonttia.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Heinola Lukkuun.

Filip Riska, joka päätti uransa kevään SM-kultaan, palaakin Sportin riveissä SM-liigaan. Nähdäänkö kolmannen veljeksen, Papuli Riskan paluu myös?

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö