F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 41-43/43

Ketju: Mclaren 2019: Alonson kädenjälki

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Freak Tarkastele viestiä
    Noh noh poikaseni. Sullahan tässä meinaa selvästi hermo mennä. Ei mun päivää pilaa alonson menestys tai menestymättömyys eikä edes hän loverpoikien menestys tai menestymättömyys. Turhaa yrität laittaa sanoja mun suuhun.

Nyt sanot, että antaa krediittiä mm Alonsolle. Juu, se pitää kyllä paikkansa, mutta ihan aluksi, kuten topikin otsikkokin sinun jäljiltäsi kertoo, halusit antaa kaiken kunnian alonsolle ja senhän me jo yhdessä todistimme vääräksi. Edellis kauden kuskit ovat osoittaneet oikeaa suuntaa auton kehitykselle ja kunnia heille siitä, mutta vasta viimeiset päivitykset ovat antaneet näkyvän loikan suorituskyvyssä suhteessa muihin. Jos ne olisivat alonson viime vuonna tekemiä, niin kaippa ne olisivat olleet autossa jo kauden alusta asti. Alonso on vain yksi tekijä ollut suuressa sopassa ja mun mielestä nostat häntä yksin ihan turhaan liian korkeaan asemaan. Mutta kaippa se himofanille on ihan normaalia...
    Vandoornen osallisuudesta autonkehitykseen vaikea sanoa, ei tuntunut tietävän ollenkaan miten työkalullaan oikeen ajetaan, niin kuinka suuri panos hänellä oikeastaan mahtoi autonkehityksessä olla kun kahtena vuotena vaikutti ihan turistilta. Valitteli usein että auto ei sopinut hänen hanskaan ollenkaan eli todennäköisesti enemmän Alonson käsialaa. Toki voi ajatella Vandoornella olleen suurikin panos vaikka näytöt muuta näytti, koska tallipäällikkö hänet mainitsikin... ehkä säälistä sanon minä.

Registered User
    Sijainti
    EP
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Joel Hallikainen Tarkastele viestiä
    Vandoornen osallisuudesta autonkehitykseen vaikea sanoa, ei tuntunut tietävän ollenkaan miten työkalullaan oikeen ajetaan, niin kuinka suuri panos hänellä oikeastaan mahtoi autonkehityksessä olla kun kahtena vuotena vaikutti ihan turistilta. Valitteli usein että auto ei sopinut hänen hanskaan ollenkaan eli todennäköisesti enemmän Alonson käsialaa. Toki voi ajatella Vandoornella olleen suurikin panos vaikka näytöt muuta näytti, koska tallipäällikkö hänet mainitsikin... ehkä säälistä sanon minä.
    Se ettei auto sovi Alonson jäljiltä toisen hanskaan ei ole mikään uutinen. Taitaapi olla Alonson ajotyyli niin erilainen muihin verrattuna eli, jos auton rakennuksessa painotetaan hänen mielihaluja, niin muilla voi olla vaikeaa. Ei Vandoorne mikään onneton lapanen kuitenkaan ollut ajotaidoiltaan ja olisi saattanut tehdä ihan kelvollista jälkeä jossain toisessa tallissa. Sun kirjoitusten perusteella hän kuuluu samaan kastiin jonkun Paul Belmondon kanssa, mutta minä ja aivan varmasti joku muukin on asiasta eri mieltä.
    If the car hasn´t been worth racing, it´s not worth having.

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Freak Tarkastele viestiä
    Se ettei auto sovi Alonson jäljiltä toisen hanskaan ei ole mikään uutinen. Taitaapi olla Alonson ajotyyli niin erilainen muihin verrattuna eli, jos auton rakennuksessa painotetaan hänen mielihaluja, niin muilla voi olla vaikeaa. Ei Vandoorne mikään onneton lapanen kuitenkaan ollut ajotaidoiltaan ja olisi saattanut tehdä ihan kelvollista jälkeä jossain toisessa tallissa. Sun kirjoitusten perusteella hän kuuluu samaan kastiin jonkun Paul Belmondon kanssa, mutta minä ja aivan varmasti joku muukin on asiasta eri mieltä.
    Veteli mestaruuksia vaikka yhdellä kädellä aiemmissa luokissa, niin odotuksiin nähden teki erittäin surkeaa jälkeä eikä pikkuluokkien meriitit auta ykkösissä. Vaikka kyseessä oli superlahjakkuus niin kukaan muukaan talli ei ollut kiinnostunut nappaamaan tätä riveihinsä. Mitä ykkösiin tulee niin kyllä, Vandoorne on lapanen, 2000-luvun yksi (ellei jopa pahin) pahimmista flopeista.

Edit:

Bulleron mukaan Tohveli ei vain koskaan omaksunut formuloiden vaatimaa muuntautumiskykyä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...3182#gs.niysa8
    Boullierin mielestä Monacon tasonnosto oli seurausta keskustelusta, jonka tallijohto kävi kuljettajansa kanssa Espanjan GP:n jälkeen.

- Pienemmissä luokissa auto on kaikilla samanlainen, joten kuski muokkaa ajotyyliään autolle sopivaksi. F1:ssä tilanne on puolestaan erilainen, sillä auto muuttuu joka kisan välillä. Formuloissa aiemmista luokista opittu ajotapa ei enää toimi. Kuljettajan täytyy olla näiden autojen kanssa joustavampi, Boullier toteaa Autosportille.

Talli ja kuljettaja ovat tehneet kovasti töitä, jotta Vandoorne pääsisi paremmin sinuiksi autonsa kanssa. Boullier uskoo sen auttavan kuljettajaa osoittamaan todellisen lahjakkuutensa.

- Hän oppii koko ajan. Tallin täytyy muokata autoa ja säätöjä siihen suuntaan, että ne vastaavat hänen luontaista ajotyyliään. Mutta hänen on myös opittava samalla ajamaan laajemmalla vaatimustasolla.
    Viestiä on viimeksi muokannut Joel Hallikainen; 07.07.2019 21:55.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö