Eiks kimi ole 7? Vai onko jotain rankkua tulossa
![]() |
![]() | |||||||
|
Eiks kimi ole 7? Vai onko jotain rankkua tulossa
Jäädään odottamaan Hamiltonin rangaistusta, Kimi plogista.
Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".
Johan oli aika-ajo.![]()
MotorSportti on kivaa, kun sen oikein oivaltaa. Forza Alfa Romeo. Forza ICEMAN.
AAn tulos :
![]()
Viestiä on viimeksi muokannut hila; 29.06.2019 17:35.
Vittu tämä on paska laji.
Olipa hyvä AikaAjo pitkästä aikaa. Näitä katsoo mielellään.![]()
Nyt jännittää miten Ferrari tössii Tsaarlsin kisan.👌
Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 29.06.2019 18:42.
Olenko väärässä jos sanon että hämis ei saa rangaistusta.
Ohhoh
Aivan uskomattoman hienoa! Tälläisinä päivinä on hienoa olla suomalainen.
Kun muunmaalaista urheilijaa lyödään.
Enpä odottanut rangaistusta kun Kimi ja Ricciardo selvisi juuri edellisessä kisassa kierroksen pilaamisesta ilman rangaistusta. Lähtöasetelma lupaa huomiselle hyvää kisaa.![]()
“Magnussen is, and will always be, stupid,” -Charles Leclerc
Ihmeiden aika ei ole formuloissakaan ohi, kun Hamiltonkin sai rangaistuksenKun jos MM-pisteitä jaettaisiin kuin koira veräjästä rangaistusten suhteen pääsemisestä, johtaisi Hamilton luultavasti sellaistakin MM-sarjaa
![]()
Viestiä on viimeksi muokannut Teme-84; 29.06.2019 19:57.
" JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999
Mercedes ryssi Valtterin aika-ajon. Kierroksella hoputtanut, että aika loppuu. Viimeisessä mutkassa ilmoittaneet, että jäljellä vielä 20s. Hieno talli.
Hamiltonin rangaistus on aina juhlan paikka![]()
"Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018
Mielenkiintoinen juttu tuo Hamilttonin rankku, kun FIA:n mukaan tippuu sijalle 4 vaikka maallikko ajattelisi että sijalta 2 tippuu kolmen ruudun rangaistuksella sijalle 5.
Tässä kuitenkin jonkun asiantuntijan tuherrus tilanteesta
FCE22373-F120-49AE-8B8A-4FBE2D683937.jpg
”Porridge” -Valtteri Bottas 2019
Huhhuh, miksi formuloiden hohtoa pilaavaa ylivoimaista kuskia ja aina myös onnettaren erikoissuosikkia pitää vielä tässäkin suosia. Ensinäkin enpä muista aiemmin olleen kolmen lähtöruuden rangaistuksia (viiden kyllä) ja sit viel tämmönen.
Uskallan kyllä väittää ettei tuolla laskutavalla montaa kertaa olla rangaistuksia jaeltu. Eikö tuo nyt pitäisi olla ihan selviö, että kun mangnussen tiputetaan alaspäin, niin pakka vedetään kiinni eikä jätetään jotain helvekon koloja väliin.. ihan uusi keksintö
Minä kyllä muistan lukemattomia kolmen paikan lähtöruuturangaistuksia. Edellinen oli Kanadassa. Sitä edeltävät Monacossa. Niin tai viime vuonna Spielbergissä se Vettelin. Ihan järkeenkäyvästi tänäkin viikonloppuna kisan lähtöruudukko muodostuu.
Piti sitten itsekin juhlistaa ei Hamiltonin rangaistusta, vaan huomisen vähän erilaisempaa lähtöjärjestystä Pride -siiderillä.![]()
Kuulemma tuo sääntökiemura jäänyt niistä Mclaren Honda ajoista jolloin ottivat aina sen 20 ruutua rangaistusta että olisi varamoottoreita
Mutta kyllä Hamilton on sen verran siiderimiehiä että kannatetaan![]()
”Porridge” -Valtteri Bottas 2019
Sitäpaitsi toi oli iha selkeää huolimattomuutta. Ei mikää pieni estely, vaa ajolinjan yli ajaminen, vaikka kuskilla oli tiedossa takana tuleva. Suorastaan vaarallista töhöilyä kokeneelta mestarilta. En ymmärrä lievempää rankaisua.
edit: Väitti vissii myöhemmin haastatteluissa, että ei mukamas ollut tietoinen takana tulevasta alfasta. Tä?
Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 30.06.2019 02:56.
Kimi kertoi osoittaneensa lentokonetta keskisormellaan Hämis-insidentissä!![]()
![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Topicin alkuun tehty Kisa päivitykset :
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread...=1#post2912788
Jos näyttää siltä että ennakko osiosta on kuvia hävinnyt niin se johtuu siitä kun yhdessä viestissä voi olla vaan 10 kpl kuvia.
Kuskien paraati taas Youtubessa:
https://www.youtube.com/watch?v=3uMsu4Sc2cU
On noi Hollantilaiset hullua kansaa ...
On meinaan melkoista kannatusta omalle kuskille.
![]()
Viestiä on viimeksi muokannut hila; 30.06.2019 15:40.
Huh hellettä. Ilma 34 ja rata 52 astetta. Mitä lienee vaikuttaa rengastaktiikoihin / kestävyyteen nämä lämpötilat?
Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".
Joka kerta kun media hehkuttaa, että nyt tulee huikea kisa niin tulee pannukakku. Toivotaan, että tänään on toisin.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Ohhoh, ei yksikään kovalla renkaalla kisaan.![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun