Huhuh jäätävää on Maxin vauhti.
![]() |
![]() | |||||||
|
Nyt joutuu Leclerc puristamaan kunnolla. Mut eiköhän podium-sijat ole jo jaettu.
Jäätävää formulatietoutta!
Hankalapa tuossa olisi ollutkaan puolustella, kun ero Maxiin kasvaa silmissä. Toivottavasti Vettel pääsee Hamin ohi, niin vähän tasoittuu tilanne "takaisin".
" JA MIKALLA FANTASTINEN STARTTI!!! " Keke, Japani 1999
Eiköhän tämä ollut viimeinen kisa Gaslylle Red Bullilla.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Näettekö mistään kuinka paljon Leclercin kierrokset parani sen jälkeen, kun Max ohitti Valtterin?
Hyvät pari taistelua tähän loppuun. Olisko verstappi sit kuitenkin voitto
Tulevaisuus on hyvä sarjalla. Leclerc, Max, Norris ja Russell on kaikki parikymppisiä ja helvetin nopeita. Tulee mieleen Kimin ja Alonson nousu huipulle Schumin dominointi vuosien aikaan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Kyl se Max sieltä kuitenkin tulee. Tuleeko osumaa? 😊
Sky:llä kerrottiin, että Mersut kärsisivät ylikuumenemisesta. Tiedä sitten totuutta.
If the car hasn´t been worth racing, it´s not worth having.
Tuli kisa voitosta ja nelossijasta.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Leave me alone!![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Huikeaa kamppailua. Toivottavasti Vettel pääsee Hamin ohi myös.
Huh huh, Leclerc taistelee kuin leijona.
No niin odotettua
Ja tuleeko penaltia taas.
Kimi vielä ohi vikalla kiekalla
Siisti ohitus, ihan turha mitään edes tutkia.
"Jos punainen valo palaa, kun varikolta ajaa ulos, pitää pysähtyä. Sitten joku puusilmä ajoi perään ja rikkoi auton" -Kimi Räikkönen-
Käy sääliksi Leclerciä. Max kyllä työnsi ulos, mutta ei ne sille penaltia anna.
― Edward Snowden
F1 on moninkertaisesti mielenkiintoisempaa kun Mersut eivät ole kärkitaistossa.![]()
GP2 engine LOL. Loistavaa Honda!!!
― Edward Snowden
Vähän pettymys Kimiltä pari sijaa tuli turpaan. Ferrari ei vieläkään voittoa. Mahtaa kyrsiä
Ja tutkintaa![]()
Aika hyvin noustu Verstappenilta sijalta 7.
Jos noi vie voiton Maxilta tuolla on mellakka pystyssä sen jälkeen LOL
― Edward Snowden
Voi luoja FIA
"Kyllähän se kausi on Kimin osalta paketissa, jos tästä vielä nousee mestariksi tänä vuonna niin syön lusikallisen paskaa." käyttäjä Ukyo Katayama 26. toukokuuta 2007
Sinne meni Ferrarin 'varma' voitto.
Ihan jees kisa. Ei tosin ihan yhtä hyvä kuin viikko sitten.
Lisää tätä, kiitos. Ei tullut vieläkään Leclercin voittoa mutta ei haittaa kun tuli Hondan ensimmäinen voitto paluun jälkeen.![]()
En malta odottaa Verstappenin ilmettä, kun ruutupaita tulee palkintojenjakoon sanomaan, että vaihtakaapa paikkaa, kun annettiin taas vähän paanelttia.![]()