F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789
Tulokset 321-325/325

Ketju: Formula 1 – 2019 - 09 - Itävallan GP

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Jos sitä monen ketjun paskaa yritetään tyrkyttää, niin alan itse perustaa viralliset ketjut ja vain yhden per kisa.
    No onko sulla, kun määräät toimintatavat?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Mielestäni yhden topikin malli on parempi.

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Vitunko takia tuota pitää edes kysyä, kun jo palautepuolella on käsitelty homma, että ainoastaan Hartsa inttää useiden ketjujen puolesta ja kaikki muut haluavat yhden ketjun. Jos sitä monen ketjun paskaa yritetään tyrkyttää, niin alan itse perustaa viralliset ketjut ja vain yhden per kisa. Voitte sitten kaksistaan postailla niihin muihin toikkeihin. Ei täällä ole kellään auktoriteettia sanella ketjujen perustamisesta, joten tehkää mitä haluatte ja muutkin voivat tehdä mitä haluavat.
    Kannatetaan, perustellaa monta eri ketjua ja jengi voi muodostaa kuppikuntia

asian tunteva Alfaukko's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut hila Tarkastele viestiä
    Kisa topicien muutoksia kun on nyt tehty niin mitä ajatuksia ?
    Jatketaanko tällä yhden linjalla vai palataanko vanhaan ?
    Kannatan kahden topikin mallia, mutta aika sama onko niitä enemmän tai vähemmän. Erilliselle jälkihöyryketjulle ei mielestäni ole tarvetta. Sopivat kisakommenttien jatkoksi. Esim.: ennakko (harjoitukset ja aika-ajot), kilpailu (kilapilu ja jälkihöyryt).
    Viestiä on viimeksi muokannut Alfaukko; 08.07.2019 16:53.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Alfaukko Tarkastele viestiä
    Kannatan kahden topikin mallia, mutta aika sama onko niitä enemmän tai vähemmän. Erilliselle jälkihöyryketjulle ei mielestäni ole tarvetta. Sopivat kisakommenttien jatkoksi. Esim.: ennakko (harjoitukset ja aika-ajot), kilpailu (kilapilu ja jälkihöyryt).
    Kuulostaa loogiselta!
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö