F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Montako takkaa, kamiinaa, pizzauunia sun muuta puunsyöjää?

Äänestäjiä
7. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Ei ole

3 42,86%
  • 1

2 28,57%
  • 2

0 0%
  • 3 tai enemmän

2 28,57%
Tulokset 1-4/4

Ketju: Tulipesien määrä kotona?

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja

Tulipesien määrä kotona?

Montako tulipesää kotoa löytyy? Meillä tällä hetkellä 5 yksikköä. Olkkarissa paikalla muurattu varaava takkauuni, joka on jälkeenpäin laatoitettu tyylin ja lisämassan vuoksi. Sitten löytyy puuhella, joka tosin on vain peltikuorinen ilman varaavaa massaa. Toisessa huoneessa on peltikuorinen pystyuuni, mikä parilla pesällisellä kymmenisen tuntia luovuttaa lämpöä.

Sitten löytyy jatkuvalämmitteinen puukiuas, joka tosin on aikalailla tiensä päässä ja tarkoitus kylppäriremontissa vaihtaa. Yläkerrassa on vielä ns. porinmatti-tyyppien uuni, joka tosin ei ole aktiivikäytössä huonon vedon vuoksi (hormista kaiketi liian lyhyt matka ulos).
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Yks varaava takka olkkarissa.

Makkarissa ei ole pesää. Joskin välillä käy yökylässä tai saunomassa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Eipä ole.
    Ulkogrillikin kaasulla. Takapihalle tosin hankittiin jonkinmoinen tulisija (ei enää näy samanlaista K-Raudan nettisivulla), jossa vaimo on päässyt toteuttamaan pikku pyromaania. Mutta se siis silkka koriste ja ihastelunkohde jälkkäriviiniä lipitellessä.

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja
    Sukulaisvierailulla kun olen, niin täällä riittää pikku pyromaanille mestaa. Pönttöuuneja 2 kpl, puuhella/leivinuuni-yhdistelmä, Porin Matti yläkerrassa, puukiuas ja vesipata.
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö