Verstappen idiootti.
![]() |
![]() | |||||||
|
Verstappen idiootti.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
LOL. Ihan oikein
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Hyvä, että ärsyttävät dutsit saatiin taas hiljennettyä.
Osuiko vers kimiin?
Mitä Verstappen ajatteli. Varmaan luuli, että muut väistää.
Sky on täynnä Maxin fanipoikia. Kimin vika muka.
― Edward Snowden
Perstappen![]()
Ei jumalauta. Sitä kun luulis et Verstappeni olis jo viisastunu ni ei. Hätäpäissään koitti paikata paskaa lähtöään tunkemalla olemattomaan rakoon ja toivoen et muut väistää.
Paskatappenilta identtinen sukellus ja identtinen tulos kuin vuonna 2016. Tuolloin hän sukelsi Kimin sisäpuolelle ja kolautti kylkeen. Kimin vasemmalla puolella ollut Vettel tuolloin suurin kärsijä tilanteessa.
Haiskahtaa Red Bullille ns. loistavaa kisaa tämä. Albon sijalla 14. nalkissa Kvjatin takana.
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Bottas jää.![]()
Fetteli hyytyy.![]()
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Ferrarin aika-ajo vs kisavauhti on kyllä säälittävää. Ei pitäisi noin hidas olla kisassa aika-ajon dominoinnin jälkeen.
― Edward Snowden
Hamilton taitaisi ajella Leclercin perässä kiinni ilman Vetteliä.
Nyt kannattaisi Ferrarin pitää Leclerciä A-suunnitelmassa ja roikottaa Vetteliä Hamiltonin edessä, jottei tämä pääse iskemään hammertime-kierroksia.
No, sepä on Ferrari, joten turha tällaista toivoa.
"Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil
Albonille kenkää.
Nautin suuresti, kun saa katsella Magnussenin olevan heittopussina radalla.
Ei pysty Valtteri vetämään 'vasara-aika' kierroksia.![]()
Kimillä auto rikki kulje mihinkään. No points
Jahas, Ferrari ajattaa Vettelin Leclercin edelle. Sitten onkin Binotto & kumppanit ihmeissään, kun kakkoskuski Leclerc kuittaa paikkansa takaisin radalla.
Vettel King of Spa![]()
Giovinazzi seiskana!
Nukahdin. Mitä on tapahtunut? Jaa, eipä paljon mitään...
Heh Vettel![]()
Tylsä Spa
Niin mitä Ferrari nyt tekee Vettelille? Heittää bussin alle näemmä..![]()
Giovanzzi ei pysty tuomaan alfalle pisteitä. Tippuu paljon ku menee varikolle
Ferrari näyttää syövän renkaita paljon nopeammin kuin Mersu.![]()
Lewis voittaa yli 10sek kaulalla