F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 1 / 6 123456 ViimeisinViimeisin
Tulokset 1-40/218

Ketju: Kausi 2019 – Belgian GP (13 / 21)

F1 asijan tuntia

Kausi 2019 – Belgian GP (13 / 21)

Rengasvalinnat

Triviaa

Vuosi sitten eturivin vei kaksikko Hamilton-Vettel. Force India valtasi uskomattomasti koko kakkosrivin. Kilpailun voitti Vettel ennen Hamiltonia. Verstappen nousi kolmanneksi ja myös Bottas kiri Force Indian autojen ohitse sijalle neljä.

Wikipedian kisaraportti
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 29.08.2019 10:06.

F1 asijan tuntia
    Alustava uutiskatsaus:

Marcus Ericsson kutsuttu Alfa Romeon toimesta paikalle. Syy vielä epäselvä, luultavasti potkut Indycar-sarjasta tai sitten jotain suurempaa.

Red Bullin emotalliin nostettu Albon saa paineettoman kisan, sillä Honda tuo Belgiaan uuden moottoriversion ja rangaistusten myötä Albonin lähtöpaikka tulee olemaan gridin perällä. Verstappenille uutta moottoria ei vielä oteta käyttöön. Myös Kvyat saa sekä uuden moottorin että lähtöruuturankkuja, joten Helmut Marko väistää kritiikkiä asettelemalla kuljettajat siten, ettei kummankaan tallin kuljettajia päästä vertailemaan ns. head-to-head.
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 29.08.2019 10:16.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kimillä on jotain terveyshuolia. Epävarmaa voiko ajaa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Super Moderator amiraali's Avatar
    Olisiko antaa linkkiä, mistä näkisi formulat livenä ilmaiskanavilta? Kitooos!
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Olipa tuo nyt ainakin faneja morjenstamassa. Oisko Eriksson vain sitten varakuskina paikalla. Eipä tuo Autosportkaan huhuja kummempi lähde ole.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Tässä linkki

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...8752#gs.z60dsk
    Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 29.08.2019 15:02.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Talking

Jarrujalka. Sitä ei paljoa Spassa tarvita, kun pitää antaa kunnolla BAADERIA!

Räikkönen valmis viikonlopun GP-kisaan. Taitaa Kimin pohje olla siinä kunnossa, ettei varakuljettajaa tarvita.

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Aika noloa Giovinazzille. Kimillä jarrujalka klesana ja silti nopeampi. Vaihtoon.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Registered User
    Jarrujalan vaivahan vain parantaa Kimin nopeutta...

Registered User IsoAhven's Avatar
    Hyvä lisä otsikointiin, 10/10 Hyvin kertoo missä vaiheessa kautta mennään.

edit: Missäs meidän vakiomies kisaketjuihin? Vai ehditkö SJ vain ensin? Hyvä aloitus silti. Viime vuoden aika-ajojen + kisan nopein aika olis hyvä lisä. Lisäksi lähetysajat meille suomalaisille. Yak´in ketjuista kantsii ottaa mallia, vuosia tehnyt ensin muroon ja nykyään iotechiin kisaviikonloppujen alustukset https://bbs.io-tech.fi/threads/f1-20...ian-gp.194063/

Imo paras alustus mitä näihin löytyy. Haen ekana aina tosta perustiedot kisaan, nii ei tarvi kysellä tyhmiä (kuten monelta aika-ajot/kisa alkaa).
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 30.08.2019 16:55.

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut IsoAhven Tarkastele viestiä
    Hyvä lisä otsikointiin, 10/10 Hyvin kertoo missä vaiheessa kautta mennään.

edit: Missäs meidän vakiomies kisaketjuihin? Vai ehditkö SJ vain ensin?
    En minä erikseen sitä kytännyt mutta kun torstaina ei vielä ketjua ollut pystyssä ja uutisointi sekä keskustelut alkoivat käsitellä lähestyvää kisaviikonloppua, niin polkaisin ketjun pystyyn.

Yak´in ketjuista kantsii ottaa mallia, vuosia tehnyt ensin muroon ja nykyään iotechiin kisaviikonloppujen alustukset https://bbs.io-tech.fi/threads/f1-20...ian-gp.194063/

Imo paras alustus mitä näihin löytyy. Haen ekana aina tosta perustiedot kisaan, nii ei tarvi kysellä tyhmiä (kuten monelta aika-ajot/kisa alkaa).
    Itse uskon Wikipedian voimaan ja samaa tietoa on mielestäni turha kopioida joka saitille erikseen. Kyse on kuitenkin keskustelupalstasta eikä tietosanakirjasta, ja soisin itse aloituksenkin heijastelevan ennemmin keskustelupalstan henkeä. Mutta eipä tästä varmaan tapaa tule, että perustan ketjuja. Taitaa olla kolmas ketju ~kymmenen vuoden aikana, minkä olen millekään foorumille tehnyt.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tuloksia FP2:sta?

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Itse uskon Wikipedian voimaan ja samaa tietoa on mielestäni turha kopioida joka saitille erikseen. Kyse on kuitenkin keskustelupalstasta eikä tietosanakirjasta, ja soisin itse aloituksenkin heijastelevan ennemmin keskustelupalstan henkeä. Mutta eipä tästä varmaan tapaa tule, että perustan ketjuja. Taitaa olla kolmas ketju ~kymmenen vuoden aikana, minkä olen millekään foorumille tehnyt.
    Ok. Vielä ihmetellään toisessa topikissa miten tän sais nousuun, ku it-foorumillakin on laadukkaammat kisatopikit. Foorumit on tietolähteitä siinä missä wikipediakin. Usein kuitenkin paljon ajankohtaisempia. Tän viikonlopun myötä tietoa löytyy muualta enemmän. En mie dissata tarkoittanut, hyvä vaa ku joku jaksaa topikin avata, niin syvällä on tää mesta..
    Viestiä on viimeksi muokannut IsoAhven; 30.08.2019 18:41.

F1 asijan tuntia
    Ok. Vielä ihmetellään toisessa topikissa miten tän sais nousuun, ku it-foorumillakin on laadukkaammat kisatopikit. Foorumit on tietolähteitä siinä missä wikipediakin. Usein kuitenkin paljon ajankohtaisempia. Tän viikonlopun myötä tietoa löytyy muualta enemmän. En mie dissata tarkoittanut, hyvä vaa ku joku jaksaa topikin avata, niin syvällä on tää mesta..
    Kisatopikin avauspostauksen sisällön määrä ja ajateltu "laatu" ovat minusta toissijaisia seikkoja sen osalta, millainen meno forkalla on. Jotkut ovat valitelleet sitäkin, että live-keskustelun määrä sessioiden aikana olisi vähentynyt sen jälkeen, kun erillisistä seurantaketjuista on luovuttu, mutten usko ketjujen rakenteella olevan mitään tekemistä sen kanssa. Natsa(htavan) Riepon ja Sekolan Jonnen aikakaudella vaan elettiin jatkuvasti sähköpanta kaulassa ja vahinkoliikkeistäkin annettiin mielivaltaisia rangaistuksia, niin sen takia väki ei uskalla poiketa kaavasta uusien seuraamusten pelossa, vaikka moderaattoriportaasta onkin työkyvyttömät yksilöt karsittu pois jo aikaa sitten.

Edit: Tunaattorien joukkoon on näemmä liittynyt amiraali-nimimerkin takaa viestejä hiljaisesti sabotoiva sekoboltsi. Mikä ihmeen ongelma hänellä on sanan "natsi" kanssa? Vittua ja muita sukuelimiä saa vilautella vapaasti mutta yksittäiset sivistyssanat aiheuttavat triggeröitymisen? Korvattu hänelle niin ikävä sana idioottivarmalla versiolla. Kaikenlaisia peräkammarinpoikia tämäkin palsta vetää puoleensa...
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 31.08.2019 07:21.

Registered User
    Noniin, uskalletaanpa liittyä nyt mukaan keskusteluun kun järjetön moderointi on ohi ja vuosia olen aktiivisesti täältä keskusteluja lukenut! Sivuhuomiona olen käyttänyt topicien aloituksia tietolähteenä pitkään, ovat olleet senverta kattavia että mielenkiinto forumin seuraamiseen on säilynyt.

Sormet ristissä Bottakselle että päihittää aika-ajoissa että kisassa Hamiltonin, tosin epäilen että HAM hallitsee renkaansa paremmin, jännä nähdä! Toivottavasti sataa jossain vaiheessa kisaa niin nähdään taas taktiikkarulettia

Spassa ilmanlämpötila 25 ja rata 34 astetta. Iltapäivää kohti pukkaa vieläkin lämpimämpää keliä.

Hamilton rajusti rengasvallissa. Punaiset liput!

User JoneZi's Avatar
    Hamiltonin onneksi perä säilyi ehjänä.

Sijainti
    Järvenpää
    Jos mersut ajaa seinään niin tuntuvat ajavan ihan oudoissa paikoissa. En muista milloin joku olisi tuossa mutkassa ajanut seinään.
    Halls of justice painted green, money talking. Power wolves beset your door hear them stalking.Soon you'll please their appetite they devour. Hammer of justice crushes you overpower

Sijainti
    Helsinki
    FP3:

Nippa nappa, ehtivätkö saamaan Hamiltonin auton kuntoon aika-ajoihin?

Sijainti
    Järvenpää
    Tiukoille menee Hamiltonilla, että saavat auton kuntoon.

User JoneZi's Avatar
    Toinen Mersun kone paukahti jo tänä viikonloppuna. Ihan identtinen Perezin kanssa.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut JoneZi Tarkastele viestiä
    Toinen Mersun kone paulahti jo tänä viikonloppuna.
    Tätä olin tulossa. Hamilton tilanteen voittaja

Pah. Hamilton saa lisäaikaa!

Sijainti
    Järvenpää
    Naurettava punainen lippu pilasi Kimin huikean kierroksen.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Naurettava punainen lippu pilasi Kimin huikean kierroksen.
    Mahdolliseen öljyyn olisikin ollut kiva ajaa kaasu pohjassa.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Sijainti
    Järvenpää
    Pistivät punaisen lipun jotta mersulla enemmän aikaa korjata Lewiksen auto. Noloa. Mersu ei lisäapuja tarvitse.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Pistivät punaisen lipun jotta mersulla enemmän aikaa korjata Lewiksen auto. Noloa. Mersu ei lisäapuja tarvitse.
    Lääkkeet!
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Sijainti
    Järvenpää
    Jotain näyttäis olevan vialla LeClercin puolella. Ferrari osaa ampua itseään jalkaan. Mestareita hommassa.

User JoneZi's Avatar
    Ferrari näyttää kulkevan ihan ok

Punaiset liput. Giovanazzin auto tulessa.

Registered User
    Mersut ja Ferrari vuoroittain kone poks

Registered User Mr Hindsight's Avatar
    Giovinazzin autoa sabotoitiin juuri kun oli hyvässä vauhdissa, ettei Räikkönen jäisi taakse lempiradallaan.

Sijainti
    Helsinki
    Q1:

Registered User
    Kimi veti hyvän vedon. Mersu löytänyt vauhdin. Lähinnä hämis. Saattaapi viedä paalun vielä sekin tässä.

Kimiltä tosi hyvä kierros. Keskikastin nopein tällä hetkellä.

Sijainti
    Järvenpää
    Kimin pitäisi teloa itseään useammin. Huikea kierros.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö