F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tulokset 1-9/9

Ketju: Vain elämää - kausi 10

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Vain elämää - kausi 10

All Star kausi, jossa omia versioita muiden tsibaleista taituroi: Antti Tuisku, Vesala, Erin, Maija Vilkkumaa, Lauri Tähkä, VilleGalle, Elastinen, Samu Haber.

Vesala avasi kauden, muttei nyt ihan hirveesti napannut tuo Nyt kommentoin.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja
    Ikinä en ole Vain Elämääniä katsonut. Enkä aio nytkään, seuraan vain tämän ketjun kautta.
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut IntriguingMan Tarkastele viestiä
    Ikinä en ole Vain Elämääniä katsonut. Enkä aio nytkään, seuraan vain tämän ketjun kautta.
    No hyvä. Kerronpa että Lauri Tähkä vei muita kuin kuoriämpäriä. Tarharyhmä ja Samu Haber vetivät myös hyvin.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Flying debris IntriguingMan's Avatar
    Sijainti
    Lohja
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    No hyvä. .
    Tein saman Teemunuotiollan-ohjelman kanssa. Jaksoakaan en katsonut, mutta Forumin kommentoinnit luin joka viikko.
    "Silloin oli vielä kaikki paremmin kun Tommi Ahvala ajo Mersulla sitä American Le Manssia"

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tänään oli Vesalan päivä. Parhaiten pärjäs Erin ja Maija. Vesalan musa vääntyy huonoiten noitten räpyttimien suuhun, eli VilleKallen ja Elastisen. Muut saa tyydyttävän.

Mun mielestä on kyllä aika iso jarrujälkinen kalsari päin näköä, kun taitavan taiteilijan päivänä esitetään hänen esittämä coveri. PMMP ei saanut Pikkuveljeen samaa taikaa kuin Noitalinna Huraa.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

VilleGallen päivä oli ja meni. Ihan hyviä vetoja oli siinä. Olisin odottanut että Antti olisi esittänyt JVG:n kappaleen Peto on irti. Ei tullut. Tuli Hombre. Varsin hyvä oli se.

Eilen oli Jarkko Suon päivä, joka myös Lars Tähkänä tunnetaan. Oli tähän mennessä ehkä keskitasoltaan paras päivä. Samu Haber vei ehkä 'Illan veto-tittelin' vetämällä Tuu kainaloon ja heti. AnalTude veti hienosti Suomi-veisunsa myös. Maijassa on jotain maagista. Moni ei tykkää yhtään, mutta mulle toimii.

Senior Member
    Sijainti
    Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
    Edelleenkään ei mun ohjelma, mutta sattumalta näkemäni Toni Wirtasen "Sata kesää tuhat yötä" oli tynamiittiä!

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Elastisen päivänä oli varsin riehakas tunnelma ja hauskat jutut.

Myös vedot itsessään olivat hyviä kautta linjan. Elan biisit kuitenkin sellaisia, että niitä pääsee härkkimään aika hyvin solistin haluamaan suuntaan. Toisin kuin Vesalan biisit.

Nostan framille Antin, Samun ja Maijan. Toki mukava nähdä PiMMPinkin eka julkinen yhdessä esiintyminen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tuota ennen oli Erinin päivä. Varsin synkän oloinen oli se. Ei oikein mitään raportoitavaa. Samulle oli herkin esitys mielestään ja jännitti sitä eniten.

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö