F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tarkastele äänestyksen tuloksia: Mikä sana tulee suusta?

Äänestäjiä
16. Et voi osallistua tähän äänestykseen
  • Perkele

3 18,75%
  • Helvetti

0 0%
  • Jumalauta

1 6,25%
  • Saatana

0 0%
  • Vittu

4 25,00%
  • Ei ole todellista

0 0%
  • Ei

0 0%
  • Noniin

6 37,50%
  • hitto

0 0%
  • Joku muu, mikä?

2 12,50%
Tulokset 1-9/9

Ketju: Mitä sanaa käytät suomalaiskuskin epäonnistuessa?

Registered User Bunder's Avatar

Mitä sanaa käytät suomalaiskuskin epäonnistuessa?

Vapaan puolella ollaan niin vähän kevyempää settiä tähän väliin. Niin elikkäs mikä sana tulee suusta kun Kimi kolaroi, tai Hamilton nappaa paalupaikan Bottaksen nenänedestä? Joillakin katsominen on hillittyä kun taas toisilla ollaan enemmän tunteella mukana. Varmasti eilenkin joillekkin näistä sanoista oli käyttöä kun James huuteli Valelle radioon.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Registered User
    Sijainti
    Jyväskylä
    Riippuu tilanteesta. Ärräpäitä lenteli viimeksi Bottaksen keskeyttäessä Bakussa. Tän vuoden Saksassa taisi tulla jopa homermainen d'oh. Muutoin suomalaisten epäonneen on jo niin parkkiintunut, ettei perus kilpailutilannekolari tai viime hetken paalumenetys enää kirvota verbaalisia reaktioita. Ärsyttäähän se tietysti mutta ei mee kuppi nurin

Registered User
    En mitään. Minulle se on pikemminkin normaalitila jos suomalainen epäonnistuu. Yllätyn kyllä positiivisesti jos suomikuski onnistuu ja sen jo pienen hymähdyksen arvoista.

Se miksi suomalaskuskit usein epäonnistuvat johtuu mielestäni siitä, että olemme hyvin nöyristelevä kansa ja meidät on jopa kasvatettu ajattelemaan että muut kansat ovat meitä etevämpiä ja se sitten näkyy kaikessa tekemisessä.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Nöyräpoika Tarkastele viestiä
    En mitään. Minulle se on pikemminkin normaalitila jos suomalainen epäonnistuu. Yllätyn kyllä positiivisesti jos suomikuski onnistuu ja sen jo pienen hymähdyksen arvoista.

Se miksi suomalaskuskit usein epäonnistuvat johtuu mielestäni siitä, että olemme hyvin nöyristelevä kansa ja meidät on jopa kasvatettu ajattelemaan että muut kansat ovat meitä etevämpiä ja se sitten näkyy kaikessa tekemisessä.
    Nyt on kovaa settiä. Lajin ehdottomalla huipulla tälläkin hetkellä kaksi suomalaista. Se on paljon se.

Itse kiroilen hiljaa mielessäni ja verhoan ulosantini sarkasmiin

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    ”No niin, normisuoritus!”
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User YaZka's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Eipä yllätä

Registered User IsoAhven's Avatar
    Riippuen odotuksista ja onko kisa vai aika-ajo jne.. mut kevyimmästä raskaimpaan: eih, ei helvetti.., vittu!, perkele!, voi vitun vittu!, MITÄ VITTUA?!

Walk a Crooked Mile Saunatakki's Avatar
    "No niinpä tietysti" kera parin valikoidun kirosanan. Saatan pahimmassa ketutuksessa jopa yltyä puimaan nyrkkiä.
    "Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Question

Lainaa Alunperin kirjoittanut Saunatakki Tarkastele viestiä
    "No niinpä tietysti" kera parin valikoidun kirosanan. Saatan pahimmassa ketutuksessa jopa yltyä puimaan nyrkkiä.
    Taskussa vai ilmassa?
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö