![]() |
![]() | |||||||
|
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Bottas sulaa? Lukitsi rengasta.
Loppuu kädet eikä oo bodya
¯\_(ツ)_/¯
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Bottas hyvässä vauhdissa.![]()
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun
Verstappen keskeyttää.
Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".
Säälittävää räpiköintiä Räikkösellä.
Mitä! Kimi mediumeilla renkaanvaihtoon. Hardit tilalle.
Hamilton ajoi Fettelin kiinni.
Taasko Ferrari tössii eturivin Mersulle?
Kimi kovilla renkailla varikolle jo nyt. Ei nyt taida strategiat toimia Sauberilla...
Ihme taktiikoita Kimillä.![]()
― Edward Snowden
Miksi KIMI kävi varikolla?
Loppuu kädet eikä oo bodya
¯\_(ツ)_/¯
Nytkö valtsulta vietiin voitto.
Eikö tätä muutettu, kun Valtteri jossain kisassa liikahti samallalailla, ennen valoja. Liikahti selkeästi, vaan ei näkynyt sensoreissa. Muistaakseni muuan Vettel valitti tuosta, kisan jälkeen. Ihme perseilyä tuomareilta ja johtuu Kanadan kisan jälkeisistä tunnelmista. Samaan sarjaan menee Lec vaarallinen vetäminen varikko suoralla toisen auton kylkeen. Sai sakkoja...
Elikäs Hamilton yhdellä stopilla, Bottas kahdella. Bottaan on tehtävä ohitus radalla ja oltava rehellisesti nopeampi, jos hän aikoo voittaa kisan.
Taisi Mersu pelata voiton Hamiltonille. Ja miten Kimi on noin huono varsinkin kun vertaa Giovinaziin?!?
Valtterilla kulkee nyt. Huippukierroksen ajoi.
Vale vie jos talli ei sekaannu touhuun.
Viestiä on viimeksi muokannut ToXiCiTy; 13.10.2019 08:49.
― Edward Snowden
Boltteri 2.0 on takaisin![]()
Talli pelaa voiton Hamiltonille, nyt Hamilton ajatetaan Bottaksen edelle toisen pysähdyksen jälkeen, jolloin Mersu jäädyttää voiton suosikkipojalle. Kyllä Wolff on munaton mies, kun puhuu tasavertaisesta asemasta.
Alfan taso laskenut ku lehmän häntä. Nut voi oikeasti olla Kimillä motivaatiossa hakemista
Hamilton jäänyt 21 sekkaa Valtterista.
― Edward Snowden
Paljon varikolla käynti kuluttaa aikaa Suzukassa?
"Kyllähän se kausi on Kimin osalta paketissa, jos tästä vielä nousee mestariksi tänä vuonna niin syön lusikallisen paskaa." käyttäjä Ukyo Katayama 26. toukokuuta 2007
Mersujen kaksoisvoittohan tämä on ihan selkeästi. Ferrari mokas taas oman pelinsä
Lopeta ruikuttaminen Lewis.
― Edward Snowden
Jos Bottas voittaa ja Hamilton tulee noilla sijoilla maaliin niin eiköhän kuulla selityksenä, että Hamiltonin autosta puuttuu alun törmäilyjen ja Leclercin romujen vuoksi puoli lattiaa. Jotenkin on luotto Mersun tasapuolisuuteen ja urheilullisuuteen mennyt.
Kimi ajoi tosi hyvin kauden alkupuoliskolla ja nyt ei näytä kulkevan oikein mitenkään.