F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910 ViimeisinViimeisin
Tulokset 81-120/372

Ketju: Monte Carlo Ralli 2020

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Fordit kerää lehdet kyylariin.

Tais Sunisella kuumata kanssa vähän kypärä.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User DC's Avatar
    Saako täällä kiroilla? Nyt olisi tarvetta.
    A slave begins by demanding justice and ends by wanting to wear a crown

Kui hianoo se sit on? Sörsselsön's Avatar
    Sijainti
    Jemmassa
    "nopee haastattelu ja ajoon"
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -
    E-P Lappi Myhinpään maalissa Jyväskylän mm-rallissa 2015

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

It Gets Faster Now! AnttiL's Avatar
    Kalle tulee kovempaa kuin Loeb

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Sörsselsön Tarkastele viestiä
    "nopee haastattelu ja ajoon"
    Varmaan nousee lämmöt vielä enemmän, kun ei tule jäähdytysilmaa ollenkaan, kun paikallaan stondailee.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Lapilla näytti lisäksi myös vetävän lasit hikeen.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Fordit kerää lehdet kyylariin.

Tais Sunisella kuumata kanssa vähän kypärä.
    Käsittämätöntä että lehdille on oikein tehty "hylly" johon ne voi kerätä. Miksi ritilää ei vain laiteta vinoo alaspäin ja alhaalla aukko josta lehdet pääsee menee auton alle?

Ratamestari Raceway's Avatar
    Sijainti
    Ruutulipulla
    Kalle lappu lattiassa Yariksella, lyö Loebille jäljet selkään!
    "If you want to win, take a Finn - Jos haluat voittaa, ota suomalainen."

Lainaa Alunperin kirjoittanut AnttiL Tarkastele viestiä
    Kalle tulee kovempaa kuin Loeb
    Hyvä Kalle! Toyotat top viidessä ekan pätkän jälkeen!

Senior Member Lunssila's Avatar
    Kai siellä on voorttiukot laittanut kabiinin lämmöt täysille auton kuumuessa?

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Lunssila Tarkastele viestiä
    Kai siellä on voorttiukot laittanut kabiinin lämmöt täysille auton kuumuessa?

Mun mielestä Lappi näytti yrittävän avaavan kattoventtiilejä, ilmeisesti kabiinissa oli vähän lämpöä..

Sijainti
    Jemmassa
    Taitaa Malcom ja kumppanit ettiä kuumeisesti Makitan puukkosahaa huoltoparkissa...

Kerrankin kehun Greensmithiä.

"Can you tell us some information?
    - No!"
    "Myhinpää on miesten pätkä, ootko mies vai poika?" - Kyllä mä oon poika sitten -

"Should we bet €5 on a Lappi Power Stage win? - "No, €20." (Lappi ajoi Powerstagelle pohja-ajan)

Registered User
    Ja kolmas Ford kuumana

Senior Member Lunssila's Avatar
    Polttaisivat miehissä Fiestat seuraavalla siirtymällä ja paikallista yöelämää tarkistamaan. Peli on jo muutenkin menetty!

Ratamestari Raceway's Avatar
    Sijainti
    Ruutulipulla
    Iso ongelma Fordilla tuo keulan tukkoon meno. Lumipätkillä toimii, muuten rajusti takkiin...Wilsonin insinjöörit voi lyödä päänsä yhteen.
    "If you want to win, take a Finn - Jos haluat voittaa, ota suomalainen."

Vähän pelisilmää nyt sinne AT-asemalle. Ei Katsutalta välttämättä kannata hämmästellen kysellä että "where did you lose time"

Sijainti
    Jemmassa
    Jociuksen ajosta tulee mieleen ihan se argentiinalaispari DS3-Citroenilla Jyväskylässä -16.

Registered User
    On kyllä yllättävän hyvä tuo Tuominen tuolla ylen puolella. Hyvä, että on kaveri joka oikeasti tietää lajista eikä arvaile. Huomaa, että on istunut wrc auton kabiinissa

Jociuksen ajosta tulee mieleen ihan se argentiinalaispari DS3-Citroenilla Jyväskylässä -16.
    No, ei nyt ihan sitä tasoa ihan, mutta Serderidis/Al-Qassimi-vauhtia

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut DC Tarkastele viestiä
    Vähän pelisilmää nyt sinne AT-asemalle. Ei Katsutalta välttämättä kannata hämmästellen kysellä että "where did you lose time"
    Sama kysymys Östbergille.

Kulttuurispesialisti JuuZa's Avatar
    Mä odotin, että Østberg vetäisi nopeammin kuin Fiestat.
    "Kyllähän se kausi on Kimin osalta paketissa, jos tästä vielä nousee mestariksi tänä vuonna niin syön lusikallisen paskaa." käyttäjä Ukyo Katayama 26. toukokuuta 2007

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Raceway Tarkastele viestiä
    Iso ongelma Fordilla tuo keulan tukkoon meno. Lumipätkillä toimii, muuten rajusti takkiin...Wilsonin insinjöörit voi lyödä päänsä yhteen.
    Eikö se lumipätkilläkin mene herkästi tukkoon? Keula paljon suljetumpi, joten tuo aivan alhaalla olevan aukon merkitys on paljon suurempi kuin Hyundailla ja Toyotalla, joissa ilmaa näyttäisi pääsevän paljon isommalta pinta-alalta.

Edit: niin tarkoitit varmaan Monten "lumipätkiä", itse ajattelin jo Ruotsia

Siis todella matala tuo aukko spoikan alareunassa Fordissa. Ylempänä oleva aukko vissiin syylärin yläpuolella jo ainakin pääosin, joten ei ilmeisesti läheskään niin tehokkaasti enää syylärille ilma ohjaannu sitä kautta.
    Viestiä on viimeksi muokannut JLunen; 23.01.2020 22:27.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

"On the stage!"

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut jokke78 Tarkastele viestiä
    On kyllä yllättävän hyvä tuo Tuominen tuolla ylen puolella. Hyvä, että on kaveri joka oikeasti tietää lajista eikä arvaile. Huomaa, että on istunut wrc auton kabiinissa :alppu
    Samaa pohdin, että YLElle jackpot, kun Tontsan sai tuonne. Kaveri tietää vähän noista karttureiden tekemisistä ja rytmistä.

Registered User
    Sijainti
    Piilosa
    Taisteleeko kukaan muu WRC+:n faceliftin salasanan kanssa? Tuntuu jumittelevan ja herjaa ettei sähköpostiin tullut "token" kelpaa... prkl. Pessimisti ei pety, p*skan marja, arvelin että systeemi kaatuu kakkospätkän aikana mutta kun ei pääse edes sisään...

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Reinweib Tarkastele viestiä
    Taisteleeko kukaan muu WRC+:n faceliftin salasanan kanssa? Tuntuu jumittelevan ja herjaa ettei sähköpostiin tullut "token" kelpaa... prkl. Pessimisti ei pety, p*skan marja, arvelin että systeemi kaatuu kakkospätkän aikana mutta kun ei pääse edes sisään...
    Minulla toimi ongelmitta. Lisäksi ainakaan ekalla pätkällä ei ollut myöskään teknisiä ongelmia.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Antti82 Tarkastele viestiä
    Minulla toimi ongelmitta. Lisäksi ainakaan ekalla pätkällä ei ollut myöskään teknisiä ongelmia.
    Ihan pätkän alussa ei splitit näkyneet mutta korjaantuivat sitten kyllä. Live Maps vaatii vielä hieman totuttelua. Mutta sen sain irti, että Suninen ja Lappi ovat ainakin matkalla kakkoselle.

Sijainti
    Jemmassa
    Mutta sen sain irti, että Suninen ja Lappi ovat ainakin matkalla kakkoselle.

Tosin tuleekohan aikatappiota miten paljon kun pitempi pätkä kyseessä mitä SS1...

Pohdin mielessäni vaan et mitenköhän hyvän ajan Rovanperä ois saanut aikaan jos ei ois väärä rengasvalinta tullut.

Registered User
    Itse tein uudet tunnukset, mutta en saanu niillä toimimaan tv:n sovellusta. Kokeilin sitten vanhoilla tunnuksilla, ja ne kyllä toimii vaikka viimeinen kk-maksu on maksettu marraskuussa. Tietokoneella sitten uudella tunnuksilla, ja hyvin toimii.

Tulee vielä jännä kisa, ei suomalaisittain, mutta muuten.

Registered User

Lightbulb

Onko Hyundaille saatu nyt kuski ekaa kertaa ratin taa?

Tää on kyllä hyvä kun nuo huippukuskit vaihtelee näitä talleja välissä. Siinä huomaa sen, että kyllä sillä kuskilla on suurin merkitys.

Tosin tuleekohan aikatappiota miten paljon kun pitempi pätkä kyseessä mitä SS1...
    Siellä taitaa olla aika tavalla lunta ja jäätä pätkällä, ehkä lehtiä tulee kerättyä vähemmän?

Camilli ja Fourmaux odotetusti kovimmat RC2-nimet. Nopein Skoda on tällä hetkellä luokkansa kymmenes.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antti82 Tarkastele viestiä
    Jaahas, enpä olisi kyllä ikinä arvannut kun ollaan kaarteessa, eikä esimerkiksi ennen kaarretta ja tosiaan juuri ennen ulosmenopaikkaa. Myöskään tummat vaatteet pimeässä ei ole paras idea (tosin heijastimet ovat kyllä ihmeellisen harvinaisia muualla kuin pohjoismaissa, vaikka pimeää on muuallakin)
    Näkyvät heijastimet ja runkipaikka Saattaisi siinä innokkaimmilla liinamiehillä alkaa parta hieman pärisemään

Registered User
    Onko tietäjiä paikalla, mitkä olosuhteet kakkospätkällä lumen suhteen, myöskin kiinnostaa onko michelinin ilmoittama A4CL rengas nastalla vai ilman?

penkkapelle
    Sijainti
    Etelä-Pirkanmaa
    Ei oo tuota Malkkomin privaatti-whatsappia tallessa niin täytyy toivoo että se lukis foorumia. Löysin soveliasta taustamusiikkia iltapunkkulasilliselle: https://www.youtube.com/watch?v=Z1_rFvM1G0Y

Registered User
    Hui että on facepalmin paikka AT aseman haastattelujen taso, tarvittaisi noin näkyvään tehtävään joku lähelle tuomisen tasoinen kaveri tekee haastatteluja eikä muijaa joka on ihan pihalla touhusta, eihän R5 aikoja verrata missään kohtaa WRC kalustoon, tilannetaju ihan metsässä ja mikkiä vaa yritetään survoa vaikka toinen jo lähtenyt liikkeelle.
    No tämä taas nostaa Tuomisen osakkeita, erittäin hyvää työtä tehnyt nyt kun siirtyi rallin puolelle, mihin kuuluukin! Loistava piristys meille!

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Reinweib Tarkastele viestiä
    Minulla oli samat ongelmat, ei suostunut appissa ottaman tokenia sisään, menin WRC:n nettisivuille ja tein salasanan muutoksen siellä ja sen jälkeen on toiminut.

Registered User
    Näytti olevan jo shakedownissa Fordien keulat täynnä Jarmo Lehtisiä. Ei tainnut lämpöongelmat tulla vielä silloin kuitenkaan esiin. Ihme ettei tuota ole missään aiemmissa testeissä huomattu.
    https://youtu.be/dCnyq0Ffio0

User JoneZi's Avatar
    Neuville on tullut ensimmäisen jäisen osuuden kovaa.

Registered User
    Neuvillen rengasvalinta näyttää onnistuneelta.. melkoista tykitystä

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö