F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 81-103/103

Ketju: Formula 1 - 2019 - 21 - Arabiemiirikuntien GP

Senior Member Cmoney's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Antti--91 Tarkastele viestiä
    Bottas kolaa Kimin ekalla kierroksella. Sanokaa mun sanoneen.
    Ök.

Registered User IsoAhven's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    114,8 kiloa on Leclercillä ollut soppaa kyydissä, vaikka maksimi on 110 kilua.
    Mistä moinen tieto? Tuomariston raportti ei puhu muutakuin väärin ilmoitetusta määrästä.

Forza Schumi Antti--91's Avatar
    Sijainti
    Turku
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Cmoney Tarkastele viestiä
    Ök.
    Näin ei käynyt. Mutta tollasia on aina välillä kiva heittää jos vaikka joskus sattuisi olemaan oikeassa 😂

Lainaa Alunperin kirjoittanut Antti--91 Tarkastele viestiä
    Näin ei käynyt. Mutta tollasia on aina välillä kiva heittää jos vaikka joskus sattuisi olemaan oikeassa 😂
    Ök.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut IsoAhven Tarkastele viestiä
    Mistä moinen tieto? Tuomariston raportti ei puhu muutakuin väärin ilmoitetusta määrästä.
    FIAlta.

Kansainvälinen autoliitto FIA huomasi ennen sunnuntain kisaa, että Leclercin auton polttoaineen määrä poikkeaa merkittävästi Ferrarin ilmoittamasta.

Kuskeilla saa olla kisaa kohti käytössään korkeintaan 110 kiloa polttoainetta, ja FIA:n mukaan tämä määrä ylittyi Ferrarin kohdalla peräti 4,88 kilolla.
    Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 02.12.2019 09:23.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Aika julma litsari poskelle Ferrarille. Hamilton ajaa kuluneilla kovilla kisan nopeimman kierroksen ja Bottas nousee viimeiseltä sijalta ohi Vettelin ilman turva-autoa tai muuta keijoilua.

Siinä voi Binotto kelailla talven pitkinä päivinä mitä teki väärin. Ja onko taitava insinööri hyvä ihmisjohtaja. Näytöt puhuvat sitä vastaan.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

F1 asijan tuntia
    FIAlta.
    Voi pientä Mussua. Tuo sitaattihan oli Maikkarilta eikä FIA:lta. Yritäs nyt skarpata.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Voi pientä Mussua. Tuo sitaattihan oli Maikkarilta eikä FIA:lta. Yritäs nyt skarpata.
    Voi juku, keijo.

väärinkäyttäjä
    Teoriassa siellä olisi voinut olla 114,88kg tai vaikka 300kg, kun 110kg rajoitus on vain vihreistä valoista ruutulippuun. Helposti Ferrarin Webasto vie 3kg lähtöruudukossa näin talviaikaan. Myös siinä gridissä kaikkien laitteiden sähkö tuotetaan kilpurin moottorilla.

Tuskin yhdelläkään tallilla on edes yli 110kg vetävää tankkia.
    “Magnussen is, and will always be, stupid,” -Charles Leclerc

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Aika julma litsari poskelle Ferrarille. Hamilton ajaa kuluneilla kovilla kisan nopeimman kierroksen ja Bottas nousee viimeiseltä sijalta ohi Vettelin ilman turva-autoa tai muuta keijoilua.

Siinä voi Binotto kelailla talven pitkinä päivinä mitä teki väärin. Ja onko taitava insinööri hyvä ihmisjohtaja. Näytöt puhuvat sitä vastaan.
    Samoin ei päässyt Bottaksesta ohi edes uusilla kovilla kun Valtterilla oli vielä kuluneet Mediumit. Itse asiassa Bottas ajoi kuluneilla mediumeilla vielä karkuun.

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava. Itseä ei Mosse enää ärsytä kun suhtautuu asioihin oikealla lailla. Ei niitä vuosien takaisia kinoja jaksa vuosia jauhaa.

F1 asijan tuntia
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava.
    Koitas nyt oppia lukemaan, mussukka. FIA on sanonut ainoastaan, että Ferrarin tankista mitattiin n. 5 kg enemmän bensaa kuin talli oli FIAle ilmoittanut. Missään ei ole kerrottu 1) paljonko sitä yhteensä oli 2) kuinka paljon talli oli väittänyt sitä olevan.

Sinä ja Mussu vain kuvittelette lukevanne jotain, mitä ei missään ole kerrottu.

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Koitas nyt oppia lukemaan, mussukka. FIA on sanonut ainoastaan, että Ferrarin tankista mitattiin n. 5 kg enemmän bensaa kuin talli oli FIAle ilmoittanut. Missään ei ole kerrottu 1) paljonko sitä yhteensä oli 2) kuinka paljon talli oli väittänyt sitä olevan.

Sinä ja Mussu vain kuvittelette lukevanne jotain, mitä ei missään ole kerrottu.
    Mikä ihmeen tarve sinulla on nimitellä toisia? Tosi säälittävää alkaa nimittelemään, varsinkin kun oletan sinunkin olevan aikuinen. Toisaalta, mistä minä tiedän. Luin asian hiukan huolimattomasti ja itsekin totesin alussa olevan niin, että ero on 4,88 ilmoitettun nähden. En ottanut kokonaismäärään kantaa. Myönnän siis virheeni tuossa kommentissa enkä jätä vain kommentoimatta
    Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 02.12.2019 15:38.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Siinähän kysyttiin, mistä tieto on peräisin. Ei kai maikkari mittaile bensamääriä? Tiedon alkuperäinen lähde oli siis oikeassa. Koetas nyt oppia journalismin perussäännöt, jossa lähde on ilmoitettava. Itseä ei Mosse enää ärsytä kun suhtautuu asioihin oikealla lailla. Ei niitä vuosien takaisia kinoja jaksa vuosia jauhaa.
    Kiitos, arvostan kantaasi. Rivijäsenenä tämä on varsin mukavaa hommaa.

Registered User Joel Hallikainen's Avatar
    Kiitos, arvostan kantaasi. Rivijäsenenä tämä on varsin mukavaa hommaa.
    Ei näyttänyt olevan moden natsoillakaan niin mukavaa, mutta aina voi paskat housuissa vaihtaa kakkosnickiin

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Lainaa Alunperin kirjoittanut Joel Hallikainen Tarkastele viestiä
    Ei näyttänyt olevan moden natsoillakaan niin mukavaa, mutta aina voi paskat housuissa vaihtaa kakkosnickiin
    Ykkösnikkiin. Paskat ei oo housuissa kuin teillä keijoilla.

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...f-72aa915c80ad

Autosport väittää Bottaksen hävinneen vain 6s DRS-ongelmien vuoksi. Sehän aika tuhraantui jo Hulkebergin takana. Kyllä häviö oli reilusti yli 10s.

F1 asijan tuntia
    Mikä ihmeen tarve sinulla on nimitellä toisia? Tosi säälittävää alkaa nimittelemään, varsinkin kun oletan sinunkin olevan aikuinen. Toisaalta, mistä minä tiedän. Luin asian hiukan huolimattomasti ja itsekin totesin alussa olevan niin, että ero on 4,88 ilmoitettun nähden. En ottanut kokonaismäärään kantaa. Myönnän siis virheeni tuossa kommentissa enkä jätä vain kommentoimatta
    Ihan samaan sävyyn minä sinulle vastasin kuin sinä minulle. Mussukka, tosin, ei ole mikään yleisesti loukkauksena pidetty nimitys, en tiedä mistä puhut. Joskus on vaan helppoa olla vähän ylimielinen, kun vastapuoli ei ymmärrä yhtään, mistä yrittää puhua. Eikä välttämättä kannata sotkeutua juttuun silloin kun minä ja pikku höpömussu käymme keskustelua muista asioista.

Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 02.12.2019 17:05.

Mitäs mitäs, kysyin vain tarkennuksia ja härdelli päällä Ei siis itse papereissa ole bensamäärän ylityksestä mainintaa, siksi kysyin:

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Ihan samaan sävyyn minä sinulle vastasin kuin sinä minulle. Mussukka, tosin, ei ole mikään yleisesti loukkauksena pidetty nimitys, en tiedä mistä puhut. Joskus on vaan helppoa olla vähän ylimielinen, kun vastapuoli ei ymmärrä yhtään, mistä yrittää puhua. Eikä välttämättä kannata sotkeutua juttuun silloin kun minä ja pikku höpömussu käymme keskustelua muista asioista.

Olen kyllä huomannut, että sinä et ikinä sorru virheisiin. Jos sorrutkin, et huomaa. Kuten monesti oletkin todennut, sanomasi (mielipiteesi) on faktaa.

Olivier Bocques Fan Club
    FIA:n dokumentti ei kerro, että polttoainetta olisi ollut liikaa, vaan vain sen että ilmoitetun ja mitatun polttoainemäärän ero oli 4,88 kg.

Kun tuo havainto tehtiin ennen kisaa, niin oma ajatus olisi myös että päätös olisi tehty ennen kisaa niin, että tuo olisi käsitelty samanlaisena rikkeenä kuin parc ferme -sääntöjen rikkominen, jolloin Leclercin olisi pitänyt lähteä kisaan varikolta.
    HWNSNBM

Toisaalta saa kait sitä bensaa olla vaikka 300kg*, mut kisassa saa käyttää vain 110kg? Määrä pitää ilmoittaa oikein (vaikka se joka tapauksessa tarkastetaan?

*Tietty joku muu sääntö voi rajoittaa, mut iha esimerkkinä vaa..

Registered User
    Tuosta bensarajoituksesta pitäisi hankkiutua kokonaan eroon.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö