F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Tulokset 1-21/21

Ketju: F1-Uutisia 2020

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki

F1-Uutisia 2020

Kilpailujen aikatauluissa ei suuria muutoksia.

https://www.motorsport.com/f1/news/2...unced/4650047/

Half Blind, Full Throttle spotter90's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Perez uskoo Racing Pointin nousuun.

https://www.motorsport.com/f1/news/p...ntial/4650856/

Sergio Perez believes his Racing Point team has more room to grow than any other outfit in Formula 1, having been hindered by its 2018 crisis this past season.

Registered User
    Ainahan näistä uskoon tulleista uutisoidaan ikään kuin se olisi jotenkin merkityksellistä.
    Loppuu kädet eikä oo bodya
    ¯\_(ツ)_/¯

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Ainahan näistä uskoon tulleista uutisoidaan ikään kuin se olisi jotenkin merkityksellistä.
    Kyllä Racing Pointilla on nähdäkseni ihan oikeat mahdollisuudet tehdä hyvää nousua. Onhan Force India tehnyt todella hyvää työtä viimeisimpinä vuosinaan matalaan budjettiin nähden. Nyt on rahoitus kunnossa ja ilmeisesti muutenkin hyvä jatkuvuus tallissa eikä lie suuria muutoksia ole noista menestyneemmistä vuosista tapahtunut tallin sisällä ainakaan negatiiviseen suuntaan. Ihan ymmärrettävää, että parina viime vuonna ympärillä ollut ylimääräinen härdelli omistajanvaihdoksineen on vaikuttanut tallin suorituksiin, mutta en näe etteikö talli voisi nyt tilanteen vakiinnuttua hyvinkin jälleen nousta.

F1 asijan tuntia
    Kisakalenteria kun halutaan laajentaa aina 25 kisaan asti, niin Jean Todt on alustavasti käynyt haukkumassa huolestuneet F1-inssit laiskoiksi ja pitkistä työpäivistä valittavien inssien puolisot kevytkenkäisiksi. Koska hän itse teki Ferrari-pomona pitkää päivää miljoonien vuosipalkalla, niin pitäisi myös normaalin rividuunarin palkkapussia nauttivan insinöörin pitää itseään "etuoikeutettuna" tai gtfo. Kehitysmaissa jotkut tekevät töitä 30 dollarin kuukausipalkalla. Ja työurahan kestää muutenkin vain 40–50 vuotta, ei koko elämää.

https://www.autosport.com/f1/news/14...calendar--todt

Whoever is in F1 is privileged. Of course, you have some duties.

When I was in other positions [as Ferrari team principal], I was working 18 hours every day, seven days, six or seven days a week, because I had passion, I wanted a result.

Then of course, the family, if you have a beloved family, they will understand. And you don't do that for all your life.

Believe me, I do a lot in the other activities in my life, where I see people, if they are blessed, they get $30 a month, in certain countries. So we should not forget that.
    Viestiä on viimeksi muokannut SJ; 19.01.2020 03:41.

Senior Member Cmoney's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut SJ Tarkastele viestiä
    Kisakalenteria kun halutaan laajentaa aina 25 kisaan asti, niin Jean Todt on alustavasti käynyt haukkumassa huolestuneet F1-inssit laiskoiksi ja pitkistä työpäivistä valittavien inssien puolisot kevytkenkäisiksi. Koska hän itse teki Ferrari-pomona pitkää päivää miljoonien vuosipalkalla, niin pitäisi myös normaalin rividuunarin palkkapussia nauttivan insinöörin pitää itseään "etuoikeutettuna" tai gtfo. Kehitysmaissa jotkut tekevät töitä 30 dollarin kuukausipalkalla. Ja työurahan kestää muutenkin vain 40–50 vuotta, ei koko elämää.
    Joo kyllä melkoiseksi tusinatavaraksi Grand Prix ollaan jo päästetty. Sama vaivaa monia lajeja että pelejä/kisoja niin helvetisti.
    Henkilökunta yleensä tavallisia ihmisiä vrt tuohon pikku ranskikseen.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Tekeekö Todt jo vaalityötä, jotta pääsisi EK:n duuniin kurjistamaan ihmisten elämää?

Suomesta sais näitä 9€/vrk työllistettäviä keijoja päivätöihin.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Tekeekö Todt jo vaalityötä, jotta pääsisi EK:n duuniin kurjistamaan ihmisten elämää?

Suomesta sais näitä 9€/vrk työllistettäviä keijoja päivätöihin.
    Tuohan on jo paljon enemmän kuin 30$ kuukaudessa, riittääköhän tähän palkitsemiseen edes 7 päiväinen työviikko.
    ¯\_(ツ)_/¯

I am fabulous! ToXiCiTy's Avatar
    Sijainti
    Järvenpää
    Suunnittelevat Saudi-Arabian GP:tä. Lopetetaan ajaminen Saksassa ja annetaan kisoja fasisti maille. Mulla on Bernietä ikävä. Luulin etten ikinä ajattelisi näin.
    “Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”

― Edward Snowden

Registered User Bunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Suunnittelevat Saudi-Arabian GP:tä. Lopetetaan ajaminen Saksassa ja annetaan kisoja fasisti maille. Mulla on Bernietä ikävä. Luulin etten ikinä ajattelisi näin.
    Bernien mielestähän F1 pärjäisi kokonaan ilman Eurooppaa. Ei tämä nyt yhtään huonompi tilanne ole kuin Bernien aikanakaan.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Senior Member Cmoney's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bunder Tarkastele viestiä
    Bernien mielestähän F1 pärjäisi kokonaan ilman Eurooppaa. Ei tämä nyt yhtään huonompi tilanne ole kuin Bernien aikanakaan.
    Varmaan bluffiakin, eikä oikeasti ihan tuota mieltä. Sai ehkäs sitten kiristettyä kisahintoja. Mutta nyt tuota paskaa ollaan toteuttamassa

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Pidetään yksi tai kaksi kisaa Euroopassa (Montsa ja Monako) ja pyydetään tonni vkl-lipusta.

Brittihovin ja Buuris Johnsonin mieliksi sitten melkein Euroopassa Silverstonessa.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    https://www.suomif1.com/2020/01/kuum...sijoittajaksi/

Niinköhän Stroll nähdään vielä huipputallissa. Jos näin käy, alkaa F1 olemaan suht surullista katseltavaa rahasäkkien suhteen. Kaupan toteutuessa neljä tallia on kahden käden omistuksessa.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Mitähän tuossa laatutekeleen linkissä nyt sitten on?

Jotain hatusta vedettyä puppua taas?

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    Mitähän tuossa laatutekeleen linkissä nyt sitten on?

Jotain hatusta vedettyä puppua taas?
    Stroll ostaa Mercedeksen ja brändää sen Aston Martiniksi. Ei kai oikeasti linkin klikkaaminen noin vaikeaa voi olla

Tuon jutun luin jostain ulkomaiselta sivustolta myös, en katsonut alkuperäistä lähdettä.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth

Thumbs up

Okkei. Ei ihan kuulosta kyllä uskottavalta uutiselta.

Ei noille sivuille halua erkkikään antaa klikkauksia.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy Tarkastele viestiä
    Ai sitä Bernietä joka antoi kisat mm. Kiinalle, Bahrainille, Venäjälle ja Abu Dhabille?

Siinä olen kyllä samaa mieltä kanssasi, että ei kisoja missään nimessä Saudi-Arabialle.

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Stroll ostaa Mercedeksen ja brändää sen Aston Martiniksi. Ei kai oikeasti linkin klikkaaminen noin vaikeaa voi olla

Tuon jutun luin jostain ulkomaiselta sivustolta myös, en katsonut alkuperäistä lähdettä.
    Vaikuttaa kalliilta harrastukselta.. Ihan helvetisti menisi rahaa, jos huipulla olisi tarkoitus pysyä, mutta saakohan sponsoroinnista ym. lähellekään kaikkea takaisin... ?

Tehdastallit mainostavat tietysti myös omaa automerkkiään ja Redbullin takana on joku jättiläiskokoinen mehukatti mehu firma.

Aston Martin lienee joku marginaali tuote... ei sillä pitkälle rahoiteta... kai.. ?

Valaiskaa tyhmää.
    ¯\_(ツ)_/¯

asian tunteva Alfaukko's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mickey Tarkastele viestiä
    Aston Martin lienee joku marginaali tuote... ei sillä pitkälle rahoiteta... kai.. ?
    Ainakin menettää nimenvaihdoksessa Mercedeksen tv-miljoonat kai. Kalliiksi tulee jos tarkoitus on huipulla pysyä. Mutta mitä Stroll tekisi kahdella keskitason tallilla? Saatan kyllä uskoa Mercedesin vetäytymisen rungonvalmistajana, koska McLaren halusi takaisin kilpailemaan voimanlähdevalmistajan ykkösasemasta.

:edit: Lisäksi Mercedekselle on huonoa mainosta kun pilaavat urheilun voittamalla kaiken joka vuosi.
    Viestiä on viimeksi muokannut Alfaukko; 21.01.2020 13:37.

Registered User
    Sijainti
    Vantaa
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Alfaukko Tarkastele viestiä
    Ainakin menettää nimenvaihdoksessa Mercedeksen tv-miljoonat kai. Kalliiksi tulee jos tarkoitus on huipulla pysyä. Mutta mitä Stroll tekisi kahdella keskitason tallilla? Saatan kyllä uskoa Mercedesin vetäytymisen rungonvalmistajana, koska McLaren halusi takaisin kilpailemaan voimanlähdevalmistajan ykkösasemasta.

:edit: Lisäksi Mercedekselle on huonoa mainosta kun pilaavat urheilun voittamalla kaiken joka vuosi.
    Menettikö Toro Rosso ensi kaudelle siis miljoonat? Jos muut tallit hyväksyvät, miljoonia ei menetä.
    Viestiä on viimeksi muokannut F1-fani82; 21.01.2020 18:40.

asian tunteva Alfaukko's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Menettikö Toro Rosso ensi kaudelle siis miljoonat? Jos muut tallit hyväksyvät, miljoonia ei menetä.
    Eikö edes historiabonuksia menetä, jos tallin nimi ja identiteetti muuttuu täysin? Jos nyt tallituen perusosa vaikka säilyisikin. Pikkutalleilla joilla ei mestaruuksia ole, nimi tuntuisi vaihtuvan kevyemmin.
    Viestiä on viimeksi muokannut Alfaukko; 22.01.2020 09:02.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö