F1Forum.fi

-Etusivu Forum LIVE-keskustelu Säännöt Fanituotteet

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 41-52/52

Ketju: F1-Uutisia 2020

Registered User
    Kiinan Formula E -kisa peruttu koronaviruksen takia. Saa nähdä, milloin ilmoittavat saman kohtalon ykkösistä.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Registered User YaZka's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Lainaa Alunperin kirjoittanut F1-fani82 Tarkastele viestiä
    Onhan se luonnollisempi kytkös Aston Martinille Mercedes-moottorinen auto kuin Honda, jos siviilipuolella on yhteistyötä. Kyllä siitä monta ristiriitaa tulee.
    Jep, niin minunkin mielestä.

Jos Aston Martin käyttäs siviilipuolella Hondan koneita tai tulevaa "superautoa" vauhdittaisi Hondan mylly niin ymmärtäisin paremmin RB:n sponsoroinnin.

2021 Astonilla järkevä kumppanuus fykkösissä.

Registered User
    Sijainti
    Curva Variante Alta
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Kiinan Formula E -kisa peruttu koronaviruksen takia. Saa nähdä, milloin ilmoittavat saman kohtalon ykkösistä.
    On mahdollista että ykkösten kisa ajetaan mutta se ajetaan tyhjille katsomoille. Paikalla ovat siis vain tiimien henkilökunta ja toimitsijat.

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    En usko että ihan huhtikuussa vielä olisi epidemia ohi. Rokotteen kehittelyyn menee se 16 viikkoa, mitä uutisia kuulin.

Mitenhän lentoyhteydet. Vuokrakoneilla kalusto, mutta antaako Kiina lupaa näille? Henkilöliikenne ajetaan varmaan aika alas. Finnair ei myy ennen 31.3. mitään tämän hetkisen tilanteen mukaan.

Jossain oli jo spekulaatiota, että menisi syssyn puolelle kisa, kun sieltä saattaisi löytyä spotti kisalle.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Registered User Hartsa76's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Driver #8 Tarkastele viestiä
    On mahdollista että ykkösten kisa ajetaan mutta se ajetaan tyhjille katsomoille. Paikalla ovat siis vain tiimien henkilökunta ja toimitsijat.
    Tiimit tuskin haluavat ottaa sitä riskiä, että heidän kuljettajansa sairastuvat koronaan ja pahimmillaan vielä kuolevat siihen ja eivät suostu ajamaan Shanghaissa mikäli korona-epidemiaa ei ole siihen mennessä saatu taltutettua.

Enkä sitä paitsi millään jaksa uskoa esimerkiksi Kimin suostuvan ajamaan Shanghaissa korona-epidemian riehuessa edelleen, koska hänen pitää ajatella myös omaa perhettään eikä hän todellakaan halua mennä tartuttamaan koronaa omiin lapsiinsa ja sama pätee myös Vetteliin sekä muihin perheellisiin tiimien henkilökuntiin kuuluviin.

Super Moderator amiraali's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Driver #8 Tarkastele viestiä
    Ei varmasti ajeta tyhjille katsomoille. Tuostahan koituisi valtavat tappiot kisajärjestäjille lipputulojen menetyksinä. Koronavirustartunnan voi saada jo lentokentällä Kiinassa, sekä hotellimajoituksessa. Myös ratahenkilökunta (kiinalaiset) voivat viruksen tartuttaa kisaviikonloppuna.
    Viestiä on viimeksi muokannut amiraali; 03.02.2020 08:45.
    Kimi Matias Räikkönen- "Jäämiehen paluu".

Registered User
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Mosse Tarkastele viestiä
    En usko että ihan huhtikuussa vielä olisi epidemia ohi. Rokotteen kehittelyyn menee se 16 viikkoa, mitä uutisia kuulin.

Mitenhän lentoyhteydet. Vuokrakoneilla kalusto, mutta antaako Kiina lupaa näille? Henkilöliikenne ajetaan varmaan aika alas. Finnair ei myy ennen 31.3. mitään tämän hetkisen tilanteen mukaan.

Jossain oli jo spekulaatiota, että menisi syssyn puolelle kisa, kun sieltä saattaisi löytyä spotti kisalle.
    Itsekin katsoin tuota vaihtoehtoa, mutten löytänyt mitään järkevää paikkaa. Väkisin tulisi järjettömiä neljän kisaviikonlopun putkia.
    "Ultimately, the car was a carrot." -Adrian Sutil

Registered User Bunder's Avatar
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Davros Tarkastele viestiä
    Itsekin katsoin tuota vaihtoehtoa, mutten löytänyt mitään järkevää paikkaa. Väkisin tulisi järjettömiä neljän kisaviikonlopun putkia.
    En tiedä olisiko mahdollista vaihtaa paikkaa sitten vaikka Japanin kanssa, jolloin Vietnam ja Suzuka olisi peräkkäin. En tosiaan tiedä mikä säätila tuolla Suzukassa on keväällä tai olisiko treidi mahdollista.
    Elokuu on siis ainoa järkevä paikka sijoittaa Kiinan GP, mutta se tarkoittaisi kesätauon menettämistä, vaikkakin tiimit saisivat pitemmän tauon siten keväälle.
    "Ossi elää reunalla" - Tomi Tuominen 7.10.2018

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Lainaa Alunperin kirjoittanut Bunder Tarkastele viestiä
    En tiedä olisiko mahdollista vaihtaa paikkaa sitten vaikka Japanin kanssa, jolloin Vietnam ja Suzuka olisi peräkkäin. En tosiaan tiedä mikä säätila tuolla Suzukassa on keväällä tai olisiko treidi mahdollista.
    Elokuu on siis ainoa järkevä paikka sijoittaa Kiinan GP, mutta se tarkoittaisi kesätauon menettämistä, vaikkakin tiimit saisivat pitemmän tauon siten keväälle.
    Tosiaan siinä jutussa (hitto kun en muista mistä luin) oli tuota vaihtokauppaa isännyyksien ajankohtien kanssa.

Maikkarin jutussa tosiaan kisan peruuntuminen olisi lopullinen niitti.

Euroopan tautienehkäisy- ja -valvontakeskuksessa vanhempana asiantuntijana toimivan tohtori Sergio Brusinin arvion mukaan virus leviää vielä kuukausien ajan, ja tästä johtuen on hyvin todennäköistä, että se vaikuttaa myös huhtikuun F1-kisaan.

– On äärimmäisen vaikea ennakoida, mitä tapahtuu huhtikuuhun mennessä. Mutta jos virus leviää tällä tahdilla, en olisi kovin optimistinen, mikäli minulla olisi F1-lippu taskussani, Brusin sanoi Guardianin mukaan.

– Suurten tapahtumien järjestäminen ei ole järkevää, koska suuri joukko ihmisiä voisi saada tartunnan.

Mikäli Kiinan GP peruttaisiin, F1:n tiedotteen mukaan olisi epätodennäköistä, että se siirrettäisiin ajettavaksi jonakin toisena ajankohtana: kisoja on ohjelmassa enemmän kuin koskaan, kaikkiaan 22, joten kalenteri on jo valmiiksi täynnä.
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...7912#gs.vx7aie
    Viestiä on viimeksi muokannut Mosse; 03.02.2020 16:06.
    Nään kaiken kauniimpana kuin oon nähnyt milloinkaan. On aika lähteä yksin tästä jatkamaan
    Anna mun mennä, oon valmis uuteen nousuun. Päästä mut pois, tuskin jaksan enää jouluun

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Iltapulusta tarinointia.

Vajaa kuukausi Formula E -sarjan perutun kilpailun jälkeen Kiinassa on tarkoitus ajaa formula ykkösten osakilpailu.

Motorsport.comin tietojen mukaan sarjan asioista päättävä strateginen työryhmä kokoontuu päättämään keskiviikkona, vedetäänkö 17.-19. huhtikuuta ajettavaksi tarkoitettu kilpailu pois kalenterista.

Shanghai sijaitsee vain reilun 800 kilometrin päässä Wuhanista, joten tauti voisi potentiaalisesti levitä helpostikin F1-karavaanin luokse esimerkiksi paikalle saapuvien katsojien kautta.

Pelastukseksi Kiinan GP:lle on väläytetty päivämäärän vaihdosta päittäin Venäjän kanssa. Sotshissa on tarkoitus kilpailla syksyllä, syyskuun 27. päivä. Siirros kalenterin loppupäähän antaisi Kiinalle lisäaikaa saada epidemia hallintaan.

Venäjä ei ole kuitenkaan halukas muuttamaan kisansa päivämäärää, sillä se sotkisi lipunmyynnin ja markkinoinnin.
    En jaksa uskoa kyllä tähän. Pitäisikin myyntiorganisaatio lyödä täysillä tulille jo nyt.
    https://www.iltalehti.fi/formulat/a/...3-daadcac4ff11

asian tunteva Alfaukko's Avatar
    Hamilton vaihtaa kypäränsä lilan sävyiseksi.

https://mobile.twitter.com/LewisHami...54269064679425

Skidmark Mosse's Avatar
    Sijainti
    On earth
    Kiinan GPn jäätyä pois, on talleilla mukava 4 viikon gäppi parantaa autoa alkukauden kisoista saadun feedbackin mukaan.

Tämän ketjun tagit

Viestien lähettämisen luvat

• Et voi avata uusia ketjuja
  • Et voi vastata keskusteluihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
© F1-Forum - Tietosuojaseloste - Evästekäytäntö