Kenen sanomaa?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Aloitetaans uusi peli. Ehkä meillä on tällainen joskus ollutkin? No nyt on taas!

Edellisen kierroksen voittaja, eli ensimmäisellä kierroksella minä copypastettaa vapaavalintaisen julkisuudenhenkilön sitaatin ja muut koittavat sitä arvuutella.
Voittajalle voitto ja seksiä.
Sitaatin pituuden saa kukin tuomaroija itse vapaasti päättää.



Ei kahta vastausta samalta osallistujalta peräkkäin!
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Round 1. Fight!

– Menin lankaan. En tajunnut, että oli alkamassa Suomen suurin kusetus. Viedään kymmeniltä tuhansilta yrittäjiltä omaisuus ja jätetään kadulle pärjäämään yksin.

– Oikeus määräsi neljä kertaa suuremman summan kuin olin edes saanut pankilta velkaa. Kaiken tämän käsittäminen pienessä päässäni oli raskasta. Kyllä siinä oli hyvin syvässä depressiossa. Syytin jopa itseäni vääristä päätöksistä.
.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Taito Tuunanen.
Väärin.

Björkka Wahlroos. Nalle Puh.
Väärin.

Kajaanilainen ex-hotellimies...Nimeä en saa päähäni.
Väärin.

No menin sitten googlaamaan. En olisi tiennyt vaikka bambutikkuja olisi kynsien alle työnnetty.
Oletinkin vaikeaksi.

Kimin autosta hajosia Lattia.
Hassuttelukeinoin ilmaistuna aivan oikein. Kim Floor. Joka näemmä euroviisujen ja Onnenpyöräilijän lisäksi on kunnostautunut liikemiehenä.
Varmasti synkkä hetki kun ihminen syyttää omista päätöksistä jopa iteään.

SEURAAVAA KEHIIN!

Pistetilanne
AJ 1
 

Örfil

Guest
Vuoden Katkera Yrittäjä -tittelin on moni hankkinut.

Verojen maksu, ostovelkojen perimiskelpoisuus ja lakisääteisten maksujen maksu ajallaan on monelle yllätys.

"Verottaja kaatoi" on yhtä hyvä selitys, kuin sanoa että "bändi soitti väärin", kun tallaa daamin varpaille Kaijakan ip-tansseissa.

SORI OT, aijaijai!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Round två:

- Tämä ei lähde käsistä. Minä puhun hänelle, jotta hän voi jatkossa toimia asiallisesti median kanssa, etenkin silloin, kun kokoonnumme lehdistötilaisuuksiin, X linjasi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Veijo Meri, Volter Kilpi, Jari Tervo, Väinö Linna, Joel Lehtonen, Heikki Turunen, Hannu Salama, Tuomas Kyrö tai ehkä Arto Salminen.
 
Ylös