Mitähän pahaa minä olen nyt mukamas tehnyt?

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Ilmeisesti olet kyllä nyt tehnyt jotain todella pahaa kun et livetsättiin pääse.

Sinun täytyy ensin tunnustaa pahat tekosi täällä ylläpidon rippituolissa ja vasta sitten taas pääset livetsättiin. Antaas tulla tunnustuksia. Noh!
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
No mutkun mä olin eileen selvinpäin ja täten tiedän että mitään tunnistettavaa syntiä ei nyt ole tässä, että.
 

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Synnit ovat todennäköisesti kertyneet jo pidemmältä ajalta ja livetsätissä on tänään sitten lyönyt rajottimen päälle. Purapas nyt synnin taakkaasi, poikaseni.

--

Padre Kallu
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Padre, kun syntejä ei vain nyt ole liioin. Ehkä olen vain liian hurja päästäkseni sinne?
 

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Don padre Kallu sai juuri puhelun tsättitaivaasta ja tsättipietari kertoi padre Kallulle syntisen Frankin tilanteen:

"Syntinen Frank ei pääse toistaiseksi livetsättiin, koska hänellä on todettu olevan piilevä länsimainen yhteiskuntakriittinen anarkistiluonteenpiirre."

Eli selvästi potentiaalista maanpetosainesta epäillään ko. henkilöstä. Siksi Banni livetsättiin. Arveluttavan sanoman levitysesto, niinsanotusti.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Noniin, nyt ymmärrän tilanteen kyllä, tosin maanpetos ei ole mahdollinen mutta piilevä länsimainen yhteiskuntakriittinen anarkistiluonteenpiirre löytyy kyllä. Menen nurkkaan häpiämään aasinhäntä perseessä.
 

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Ei tarvitse hävetä. Saanet synninpäästön (muutaman aavemaarian myötä) ja livetsättikin sinulle taas aukenee lähiaikoina. Eikö nyt olekin sielulla taas mukavan puhdas olo?
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
aave maaria, aave maaria ja aave maria.

Kiitos vaan Padre Kallu, kyllä helpotti. Nyt vedänkin kevyen kumaran tässä sätin ovien avautumista odotellessa.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Ovat ilmeisesti bannanneet tuolta kaikki soneran käyttäjät :eek:

Siis koko verkosta, tolla f1forumin kanavalla ei oo ton bannin kanssa mitään tekemistä vaan tolla koko kyseisellä irc-verkolla.

[ 07-08-2001: Message edited by: Jmt ]
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Ehkä pitäisi sitten vaihtaa tuota, jotain systeemiä, miten se nyt menikään. Muut saa selittää.
 

Clair

Well-known member
Liittynyt
26.7.2001
Viestit
175
Sijainti
???
Eikä mutta oikeesti, mäkin voisin mennä live-sättiin mutta kun mun kone kaatuu kun tää on vissii commander 64 vai mikä tää on. :mad:

:confused: :confused: :confused:
 

Vakio

Well-known member
Liittynyt
25.9.2000
Viestit
2351
Sijainti
Helsinki Finland
Originally posted by Clair:
<STRONG>Eikä mutta oikeesti, mäkin voisin mennä live-sättiin mutta kun mun kone kaatuu kun tää on vissii commander 64 vai mikä tää on. :mad:

:confused: :confused: :confused:</STRONG>
Sun kannattas kyllä selvittää ittelles toi juttu.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Enpä pääse näköjjään vieläkään, lienee aika turvautua kovimpaan mahdolliseen pakkokeinoon....

Rupean lakkoon! En tule tänne kommentoimaan ennen kuin joskus vasta maanantaina, jos vielä silloinkaan!
 

Tylsä tyyppi

Well-known member
Liittynyt
6.3.2001
Viestit
681
Originally posted by DiegoPele:
<STRONG>
Tää on lähes yhtä hyvä ku txt-tsätin "Mä en tajuu miten joku voi maksaa tästä 5 markkaa" viestit. :D</STRONG>
Nörtti poijjat ja murkkuikäiset tytöt :rolleyes:
 

Jarkko Montonen

Well-known member
Liittynyt
6.9.2000
Viestit
956
Hei hei hei...

Mikäs nyt on kun Eugen Pontius "vaikka-kävin-kymppiluokan-joudun-silti-kauppikseen-tuhertelemaan" Hakkarainen ei ole ottanut tähän asiaan mitään kantaa????
 
Ylös