Suomen karting-radat

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Näköjään Ahvenistolla vuokrataan nykyään mikroautoja. Autot kyllä näyttää aika mopoilta (9hv 4-tahti), mutta täytynee joskus käydä kokeilemassa. Varsinaista kilparataahan ei vissiin kierretä vaan jonkinmoinen pyöritys tehty parkkialueelle.

http://ahvenistoracecircuit.com/karting-harjoittelu/
Sä voisit vähän mennä harjoittelemaan miten nelitahtivehkeestä mennään ohi ilman kolistelua. :ahem:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Löylyä löylyä, höpöttää pöllö!
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Onko Myllypurossa joku käyny viime aikoina?

Onko siellä mikään systeemi vieläkään muuttunut, jotta kehtaa maanpinnalla kertoa?
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Onko Myllypurossa joku käyny viime aikoina?

Onko siellä mikään systeemi vieläkään muuttunut, jotta kehtaa maanpinnalla kertoa?
Viimeksi 2011 kisassa olen ajanut. :dunno: Omasta puolestani Myllypuro voisi palata kalenteriin, mutta testireissu kannattaisi toki tehdä ennen kuin päätetään mitään. Vaikka se onkin mikkihiirirata, niin esim. itse olen ohittanut ja/tai tullut ohitetuksi 2010 ja 2011 kisoissa. Autoerot tosin ovat olleet myös turhan isoja parissa edellisessä kisassa. :eek:

edit. Pidän Myllypuron ajettavuudesta enemmän kuin esim. ylipitävästä KIC:sta.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Luulen, että DW ei nyt hakenut sitä, millainen ajettavuus on, vaan ovatko vielä mulkkuja siellä Myllypurossa.
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
591
Heh, tosiaan ajettavuus voi kyllä olla parempi. Tuli tuosta mieleen muutaman kuukauden takainen kerta kun kävin siellä ajelelemassa. Ajoin ensin autolla x. Sitten kävin ostamassa uuden ajon (radalla ei käytännössä ollut muita asiakkaita) ja pyysin että voisin ajaa uudestaan samalla autolla millä juuri äsken ajoin, niin vastaus oli tyly EI KÄY. Otetaan vaan se ensimmäinen auto sieltä jonosta! Yritin selittää, että olisin halunnut tehdä ajotyyli-vertailua ja se romuttuu jos vaihdan autoa mutta ei auttanut:wall:

Ei tosiaankaan olis ollu iso vaiva siirtää paria autoa, jotta olisin päässy ajamaan toivomallani autolla, mutta SE Ei Käy.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13723
Ei tosiaankaan olis ollu iso vaiva siirtää paria autoa, jotta olisin päässy ajamaan toivomallani autolla, mutta SE Ei Käy.
Itse jokunen vuosi sitten halusin kokeilla Nipsuhuulen ajamaa autoa mutta mut komennettiin toiseen autoon. Se sammui viimeiseen mutkaan, ja aattelin että nyt voisin ottaa sen mutta vastaus oli vittumainen "aina ei saa mitä haluu". Semmoinen Myllypuro karting.
 
Ylös